silli kirjoitti:Filet löytyivät. Niitä on kolme, olin jakanut Suomen kolmeen osaan (Hanko-Vaasa, Vaasa-Kemi, Kemi-Nuorgam). Koot ovat 38GB, 27GB ja 35GB.
Eli bittorrent-ohjelma pitää asentaa, sillä ja tuolta ladattavalla torrentilla saa kartat alas itelleen. (Ilmoitelkaa jos ei toimi.)
Kayttajatunnus: kura
Salasana: pyora
Tarkoitus on seedata pisempään, torrentin saatan ottaa pois saatavilta kohtuunopeaankin, joten ottakaa talteen jos aiotte latailla myöhemmin. Saa sen laittaa muuallekkin tarjolle jos joku haluaa.
Tästä iso peukku! Yritin aikanaan juuri ladata noita karttoja kännykällä mutta eihän siitä mitään tule koska se rajattu määrä mitä saa ladata päivässsä ja kaiken kukkaraksi se tilttaa tietyn ajan päästä.
Nyt pelaa ja onpa huippu homma että olipa kuinka mörön perseessä ilman nettiä on kartta nyt luurissa.
Latasin maastokartat kartat.hylly.org sivulta, ja ne oli kooltaan 3,6 GB, on vektorimuotoinen kartta, jossa reitityskin toimii. Kannattaa ainakin katsoa, mun mielestä noissa on kutakuinkin kaikki polkuja myöten.
Kappas, hylly.orgissa on nykyään suoraan Locus-yhteensopivat kartat tarjolla! Kiitos vinkistä. Tuo on paljon parempi vaihtoehto kuin aiemmin tässä langassa keskustellut Kapsista revityt offline-kartat, ne kun ovat bittikarttaa ja siten valtavia tiedostoja. Vektori on monessa mielessä parempi vaihtoehto. Testaanpas heti.
Testattu.
Nyt on kyllä aika lailla täydellinen kartta. Peruskartta vektorina, offlinena, reitittävänä ja vieläpä erottuu päällystetty päällystämättömästä. Ei jätä oikein mitään toivomisen varaa.
Jopa aiemmin tässä langassa ollut Siilinjärven kohta näyttäisi olevan paremmin kuvausta vastaava.
AKH kirjoitti:Toimiiko nämä edellä mainitut offline kartat ilmais locuksessa?
Saako muistikortilta jotenkin toimimaan.
Latailin 100gt kartat ja mtk.
Mtk karttojan en saa toimimaan ollenkaan, muutama hiusviiva tulee kartalle.
Ei vaan ota onnistuakseen
Sisäisestä muistista hanko-vaasa toimii.
Toimii myös ilmaisversiossa, itse maksoin sen kympin ja hommasin pro version. Locus ohjelmana ei oikein tunnu kortilta toimivan, mutta karttatiedoston laitoin kortille.