HAlpa navi,mainostetaan photonavia,20e

GPS, kartat, navigaattorit, eksymiset ynnä muut navigointiin liittyvät jutut.

Valvoja: Moderaattorit

jamba
Pyörä: Frigerio F7 250, AfricaTwin 97

Re: HAlpa navi,mainostetaan photonavia,20e

Viesti Kirjoittaja jamba »

teppo kirjoitti:Map tiedostoa ei tarvita mutta siellä on valikko mistä valitaan minkälaisia muotoisia kuvia näytetään.

-teppo
joo, se valikko kyl näkyy, mut ei se silti löydä niitä siihen isompaan ruutuun
Jussi_S
Pyörä: XRV 750 Africa Twin, WR250

Viesti Kirjoittaja Jussi_S »

jamba kirjoitti:No mä siis hain Fetchillä komennolla:"CMD /C python fetch_map.py -s rka U542 7518000 3620000 52 28"
tällä sain aikaiseksi map_cache kansioon uuden rka kansion ja siihen vielä 16000_256_256 kansion johon ilmestyi kansiot 750_355 ja 750_360 joissa molemmissa karsee läjä noita png-kuvia.
Millä komennolla saan sen yhden png:n ja map:n ?
Mulla käytössä GUI4Fetchmap, eli graafinen käyttöliittymä noiden karttojen hakuun. Tuo map_cache on vaan väliaikaisvarasto noudetuille kartanpalasille. Koko kartta muodostuu GUI4Fetchmapia käytettäessä pythonin hakemistoon. Hakuhan saattaa kestää hyvinkin kauan jos ottaa ison aueena kerrallaan.
Ja GUI4Fetchmap löytyy osoitteesta: http://www.tommikorhonen.fi/GUI4fetchmap/
Tuolta löytyy lisää ohjeita: http://www.matkaendurot.net/phpBB3/view ... 19&t=17531
AT -95
jamba
Pyörä: Frigerio F7 250, AfricaTwin 97

Viesti Kirjoittaja jamba »

Jussi_S kirjoitti:
jamba kirjoitti:No mä siis hain Fetchillä komennolla:"CMD /C python fetch_map.py -s rka U542 7518000 3620000 52 28"
tällä sain aikaiseksi map_cache kansioon uuden rka kansion ja siihen vielä 16000_256_256 kansion johon ilmestyi kansiot 750_355 ja 750_360 joissa molemmissa karsee läjä noita png-kuvia.
Millä komennolla saan sen yhden png:n ja map:n ?
Mulla käytössä GUI4Fetchmap, eli graafinen käyttöliittymä noiden karttojen hakuun. Tuo map_cache on vaan väliaikaisvarasto noudetuille kartanpalasille. Koko kartta muodostuu GUI4Fetchmapia käytettäessä pythonin hakemistoon. Hakuhan saattaa kestää hyvinkin kauan jos ottaa ison aueena kerrallaan.
Ja GUI4Fetchmap löytyy osoitteesta: http://www.tommikorhonen.fi/GUI4fetchmap/
Tuolta löytyy lisää ohjeita: http://www.matkaendurot.net/phpBB3/view ... 19&t=17531
Kiitti Jussi!
Nyt alko pelittää tolla GUI4Fechmapilla :)
teppo
Pyörä: Sama ku kaikkilla muillakin..
Viesti:

Viesti Kirjoittaja teppo »

Onkohan tiedostopäätteet tallessa?

-teppo
teppo
Viesti:

Luin tuossa, että img2ozf on ongelmia png'n kanssa. Scriptin saa tuottamaan suoraan vaikka tiffejä mikä on tosi stabiili versus png. Se piti muistaakseni laittaa siihen tiedoston nimen perään pääte vaikka kartta.tif nii se ei tuu png'nä. Silloin ei ongelmia pitäis ainakaan olla käännöksissä ozf2'ksi tai ozfx3'ksi.

-teppo
tsau
Pyörä: GSA 1200

Viesti Kirjoittaja tsau »

Jeejee... Ongelma uuden 2.35b version kanssa ratkesi!
Minulla on sukunimessä "-" merkki. Ozin supportin mukaan se aiheutti ongelmat ja sain uuden lisenssikodin joka oli koodattu nimelle jossa viivaa ei ole.

Pienestä se on kiinni :D
kopi
Pyörä: bmw r1100gs

Viesti Kirjoittaja kopi »

Olen omassa 4,3" käyttänyt Automapan navigointiohjelmaa, olen ollut tyytyväinen siihen. Sain sen käynnistymään suoraan HTS-napista seuraavasti: WinCe->PHOTONAV->DShell->mshell, kopioin sen tietokoneelle ja muutin sen: HTS=SDMMC\AutoMapaEU\AutoMapaEU.exe, tallennus, leikkaa ja liitä naviin sinne omalle paikalle. Alkuperäisen mshellin muutin mshell2.
Totti
Pyörä: Tenere 700
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Totti »

kopi kirjoitti:Olen omassa 4,3" käyttänyt Automapan navigointiohjelmaa, olen ollut tyytyväinen siihen. Sain sen käynnistymään suoraan HTS-napista seuraavasti: WinCe->PHOTONAV->DShell->mshell, kopioin sen tietokoneelle ja muutin sen: HTS=SDMMC\AutoMapaEU\AutoMapaEU.exe, tallennus, leikkaa ja liitä naviin sinne omalle paikalle. Alkuperäisen mshellin muutin mshell2.
Onko sulla wanha vaiko uusi Photonavi? Itse en löytänyt omastani Photonav kansiota ollenkaan, Photonav 3D kansion kylläkin, mutta ei siellä mitä DShell kansiota ollut ei edes piilotettua.
”On se kumma kun tehdään kunniaa sille joka löi jalkansa poikki.
Vaan se jolla on päässä huminaa, sitä poloista häpeää kaikki.” Timo Rautiainen & Neljäs Sektori

Exät: TransAlp, Africa Twin, 950 Adv, 990 Adv

https://www.kuraukot.fi/
Pilssi
Pyörä: Super Tenere 750

Viesti Kirjoittaja Pilssi »

Tänään pyöräreissulle usb-jakajasta virtaa photonaviin. Näytti että lataa tai...ei sittenkään :shock:
Latausjohto irti ja vekotin sammui heti.

Ilmeisesti 0,5A lataus ei riitä tuohon varsinkaan kun täys valaistus käytössä. Onneksi mukana tullut tupakinsytsälaturi antaa 1.5A.
t.t.tammi
Pyörä: Pan European 1991
Viesti:

Viesti Kirjoittaja t.t.tammi »

Muistaakseni joskus sitä uudempaa photonavia mittailin niin 850mA vei.
Täältä löytyy jostain kytkentäohjeet millä saa tehtyy tukevamman laturin minkä voi jemmata katteisiin kun se tupsytin hajoo kummiskin.
Teemu Paimiosta
"epäonnistumisen vaara on olemassa kun kyvytön ohjaa halutonta tekeen viratonta hommaa...."
Mopo-/ajelukuvia:Onedrive ja vimeo
ejj
Pyörä: Yamaha XT660

Viesti Kirjoittaja ejj »

Totti kirjoitti:
kopi kirjoitti:Olen omassa 4,3" käyttänyt Automapan navigointiohjelmaa, olen ollut tyytyväinen siihen. Sain sen käynnistymään suoraan HTS-napista seuraavasti: WinCe->PHOTONAV->DShell->mshell, kopioin sen tietokoneelle ja muutin sen: HTS=SDMMC\AutoMapaEU\AutoMapaEU.exe, tallennus, leikkaa ja liitä naviin sinne omalle paikalle. Alkuperäisen mshellin muutin mshell2.
Onko sulla wanha vaiko uusi Photonavi? Itse en löytänyt omastani Photonav kansiota ollenkaan, Photonav 3D kansion kylläkin, mutta ei siellä mitä DShell kansiota ollut ei edes piilotettua.
Uudessa Photonavissa on uudet softat ja noita hakemistoja ja fileitä ei ole enää (HST oli taskuloiston hakemisto ja taskuloistoa tai valikkoa ei enää ole). DShelliäkään en ole löytänyt edes piilotetusta ResidentFlash2 muistista. Laitoin aikaisemmin joitain ohjeita miten käynnistysvalikoita voi vaihdella tässä uudessa Photonavissa. Ohjeet löytyy tämän ketjun eka sivulta:
http://matkaendurot.net/phpBB3/viewtopi ... 19&t=26546
kopi
Pyörä: bmw r1100gs

Viesti Kirjoittaja kopi »

Mulla on sitten varmaan vanhempi 4,3", itse en löytänyt omastani ResindentFlashia. Ja tää mun aloitusvirityskin loppui toimimasta, kun akku meni tyhjäksi enkä saa sitä enää uudestaan siitä käynnistymään. Mulla on myös 3,5", siinä tää on toiminut moitteetta. 3,5"ssa kaikki ohjelma on navin muisteissa, 4,3"ssa osa ohjelmaa navissa ja varsinainen 3D Photonav muistikortilla. Auttaiskohan kun kopioisi 3D ja automapan samalle muistikortille?
teppo
Viesti:

Uudenpi 4,3'n toimi useita viikkoja hienosti. Sitten vain kerran ku laitoin käyntiin niin jumi aloitisnäyttöön. Aijemmat jumit kojaantu resetillä mutta tää ei. Residenflash3'n varmuus kopioilla olis ehkä korjaantunut tai ainakin vanhempi versio korjaantu samasta oireesta mutta siihen en päässy käsiksi acticesyncillä joten se siitä ja laite menossa takaisin kauppaan. Aikovat laittaa uuden tilalle tulemaan.

Kaks vanhempaa on kovassa käytössä ja niistä vanhempi on nähny maailmaa sitten varmasti tarpeeksi, siitä asti ku se tuli markkinoille hakkapeliitan jälkeen ja vaan toimii. Ihme vehkeitä.....

-teppo
psi
Pyörä: Africa Twin RD07

Viesti Kirjoittaja psi »

Kiinanavi jumitti joskus buutissa kun oli muistikortti paikalla, sen kun otti pois ja buuttasi (piti virtanappia pitkään pohjassa) niin toimi taas ok.
Русский военный корабль, иди на хуй
teppo
Viesti:

Joo. Semmonenki on koettu. Tää ei toennu mutta tosiaan kannattaa kokeilla. Jopa garminin käsi gepsu sekoaa ku sinne laittaa photonavin kortin missä on mobilext asennettuna. Eli jo garmin kansio valmiina mutta sisällä ihan kotain muuta ku gepsu odottaa.

-teppo
Vastaa Viestiin