Garmin 660
Valvoja: Moderaattorit
Re: Garmin 660
Pääsin kuivaharjoittelemaan tuon Suomi Pro kartan kanssa. Hyvänä puolena siinä on tuo, että kun tietsikan näytöltä katsoo ja suunnittelee reitin, niin voi blokata pois nuo tiet, jotka menevät jonkun pienen tontin läpi joissa on rakennus.
Eipä tämäkään kerro mahdollisista sulkupuomeista ja ajokieltomerkeistä.
Nähtäväksi jää, onko Suomi Pro kartta käyttökelpoisempi soratieajelun reititykseen, kuin tuo europa NT.
Eipä tämäkään kerro mahdollisista sulkupuomeista ja ajokieltomerkeistä.
Nähtäväksi jää, onko Suomi Pro kartta käyttökelpoisempi soratieajelun reititykseen, kuin tuo europa NT.
- juhan
- Viestit: 2579
- Liittynyt: Ti Elo 29, 2006 1:25 am
- Pyörä: R12GS -13, XCh -07, KTM 690 ENDURO 2009
- Paikkakunta: JKL
Re: Garmin 660
Zumo 660 navigaattorin mielipide, miltä se maastossa näytti ja vielä Suomi Pro:n näkymä (vanhempi 2007 versio).
Päällyste päättyy, elämä alkaa - juha -
- SS
- Viestit: 1145
- Liittynyt: Pe Kesä 15, 2007 10:12 pm
- Pyörä: R1200GSA LC, Husqvarna Rödmyra 118cc -51
- Paikkakunta: Nummela
Re: Garmin 660
Kyllä tuli vanha kummeli-jakso mieleen; on se hurja...oo-on.
Tota se vanha kartta teettää; talot oli aika uusia...
SS
Tota se vanha kartta teettää; talot oli aika uusia...
SS
-
Korruptio
- Viestit: 182
- Liittynyt: Su Maalis 13, 2011 9:34 pm
- Pyörä: KTM Adventure 990
- Paikkakunta: Baltimore
Re: Garmin 660
Näyttää Pixmaniassa olevan 399€ valmistajan huoltamat Garmin Zumo 660:t, 2v takuulla. "Valmistajan huoltama laite: Käyttämättömänä palautettu tuote, jonka valmistaja on tarkastanut ja uudelleen pakannut.".
--Sent from my computer using a keyboard
Re: Garmin 660
Jaahas, kerrotaan omia vähäisiä kokemuksia 660:stä
Hain laitteen eilen, ja tapojeni vastaisesti tein kaiken OHJEIDEN mukaan..
Älkää käyttäkö Garmin Express sovellusta, EI TOIMI
Garminin huolto kertoi että Express sovelluksesta on useita ulkoisia ja sisäisiä asiakaspalautteita, ja sitä koitetaan korjata.
Jumitti karttojen asentamisen, hukkasi kartat laitteesta, ja lopulta asensi kartat jotenkin väärin.
Harvinaista kyllä, Garminin helppari toimi todella hyvin, sain sieltä neuvot ja he avasivat laitteen rekisteröinnistä "vanhan" kartan jotta sain sen ladattua koneelle. Garminin helpparille isot kiitokset!!
Eli käytännössä tarvitsee käyttää Garmin MapUpdater sovellusta (jolla saa kartat ensin konelle tallennettua) ja sitten Garmin MapInstall (jolla sitten saa halutun kartta-aineiston laitteelle tai muistikortille)
Tänään koitin sommitella laitteen mukana tullutta mp-asennussarjaa paikoilleen 690:een, mutta ei se oikeen tahtonut istua siihen mitenkään.. Olisko kellä mallikuvia omista asennuksista heittää tai parempia ideoita kiinnitykseen kuin vakio-osat??
Hain laitteen eilen, ja tapojeni vastaisesti tein kaiken OHJEIDEN mukaan..
Älkää käyttäkö Garmin Express sovellusta, EI TOIMI
Garminin huolto kertoi että Express sovelluksesta on useita ulkoisia ja sisäisiä asiakaspalautteita, ja sitä koitetaan korjata.
Jumitti karttojen asentamisen, hukkasi kartat laitteesta, ja lopulta asensi kartat jotenkin väärin.
Harvinaista kyllä, Garminin helppari toimi todella hyvin, sain sieltä neuvot ja he avasivat laitteen rekisteröinnistä "vanhan" kartan jotta sain sen ladattua koneelle. Garminin helpparille isot kiitokset!!
Eli käytännössä tarvitsee käyttää Garmin MapUpdater sovellusta (jolla saa kartat ensin konelle tallennettua) ja sitten Garmin MapInstall (jolla sitten saa halutun kartta-aineiston laitteelle tai muistikortille)
Tänään koitin sommitella laitteen mukana tullutta mp-asennussarjaa paikoilleen 690:een, mutta ei se oikeen tahtonut istua siihen mitenkään.. Olisko kellä mallikuvia omista asennuksista heittää tai parempia ideoita kiinnitykseen kuin vakio-osat??
-
uti
- Viestit: 404
- Liittynyt: To Syys 08, 2011 3:43 pm
- Pyörä: Honda CB 500XA ja MONKEY 125
- Paikkakunta: Helsingin pitäjä
Re: Garmin 660
Sain muuten ladattua G Expessillä, just ennen kirjoitusta (kieltoa) eilen kerkesin aloittaa latauksen ja 24h
jälkeen hitaalla nettitikulla valmistu. Aukeshan gepsi ja näytti kotipaikan karttaa, en kyllä kokeillut enempää koska vika siinä, että ohjelma ei antanut valita mihin laittaa karttaa ja koko eurooppa täyttämässä gepsiä.
No eiku kirjastoon nopeella wlanilla (parin tunnin keikka) ja pohjoismaat gepsiin, muu eurooppa kortille sitten koneelta jälkikäteen.
Uusin lifetime päivitys 2013.41 ilmesty just.
jälkeen hitaalla nettitikulla valmistu. Aukeshan gepsi ja näytti kotipaikan karttaa, en kyllä kokeillut enempää koska vika siinä, että ohjelma ei antanut valita mihin laittaa karttaa ja koko eurooppa täyttämässä gepsiä.
No eiku kirjastoon nopeella wlanilla (parin tunnin keikka) ja pohjoismaat gepsiin, muu eurooppa kortille sitten koneelta jälkikäteen.
Uusin lifetime päivitys 2013.41 ilmesty just.
-
uti
- Viestit: 404
- Liittynyt: To Syys 08, 2011 3:43 pm
- Pyörä: Honda CB 500XA ja MONKEY 125
- Paikkakunta: Helsingin pitäjä
Re: Garmin 660
660 lähti huoltoon, noin kuukauden ajan yhdistettäessä piuhalla tietokoneeseen useimmiten ei kytkeytynyt "yhdistetty" tilaan, välillä vähän aikaa palkki latautui mutta katkesi kesken tai gepsissä luki vain sulje akun kansi. Nyt sitten tilttas lopullisesti ja virtoja painaessa tuli alkutekstit parin sekunnin ajaksi ja sit sammu. Piuhassa ollessa jatkui loputtomasti päälle hetkeksi, sammui, jne. Lohjalla sanottiin lähtee Tanskaan ja luultavasti uusi tilalle.
Joka tapauksessa artisti maksaa, joko vähän (postit), vähän enemmän (huoltovaihto) tai hitosti (kaupasta uus + huollon lasku).
"Garmin zumo 660 vai 350?" ketjusta ptr kirjoitti:
660 stä meni käynnistys nappula.
ei korjaus mahdollisuutta.
huoltovaihtoa tarjosivat, 144 egee uuteen samanlaiseen.
Otit huoltovaihdon? Oliko sulla vanhassa ostetuna "lifetime" kartta päivitys, uudessahan se on valmiina.
mitkä oli oireet, ei vaan tapahtunut mitään painaessa vai jotain muuta?
Joka tapauksessa artisti maksaa, joko vähän (postit), vähän enemmän (huoltovaihto) tai hitosti (kaupasta uus + huollon lasku).
"Garmin zumo 660 vai 350?" ketjusta ptr kirjoitti:
660 stä meni käynnistys nappula.
ei korjaus mahdollisuutta.
huoltovaihtoa tarjosivat, 144 egee uuteen samanlaiseen.
Otit huoltovaihdon? Oliko sulla vanhassa ostetuna "lifetime" kartta päivitys, uudessahan se on valmiina.
mitkä oli oireet, ei vaan tapahtunut mitään painaessa vai jotain muuta?
- SS
- Viestit: 1145
- Liittynyt: Pe Kesä 15, 2007 10:12 pm
- Pyörä: R1200GSA LC, Husqvarna Rödmyra 118cc -51
- Paikkakunta: Nummela
Re: Garmin 660
Mulle tuli uusi laite syyskuussa just yli vuoden ikäisen tiltatessa, Lohjalta lähettivät Tanskaan, uus tuli alle viikossa postilaatikkoon
Ei maksanut centtiäkäään, toimii !
SA
Ei maksanut centtiäkäään, toimii !
SA
-
uti
- Viestit: 404
- Liittynyt: To Syys 08, 2011 3:43 pm
- Pyörä: Honda CB 500XA ja MONKEY 125
- Paikkakunta: Helsingin pitäjä
Re: Garmin 660
Posti toi uuden 660:sen tänään, 0e. Hyvää palvelua garminilta. Nyt pitää vaan taas vääntää kartat kohilleen, vaan kun ei muista mitä ja miten tuli tehtyä, eiku lukemaan taas osm ketjua ym.
Re: Garmin 660
Uus navi kans tilattu, toivottavasti tää zumo 660 sopii paremmin omaan käyttöön kun toi toi edellinen Garmin zumo 220.
Ei meinannu reitittää millään pikkuteille vaikka kääntyikin jo tielle ajamaan mistä pääs läpi, yli puoleenväliin pikkutietä yritti aina käännättää takasin sitten vasta laski reitin läpi.
Yritin asetuksia vaihdella onnistumatta.
Ei meinannu reitittää millään pikkuteille vaikka kääntyikin jo tielle ajamaan mistä pääs läpi, yli puoleenväliin pikkutietä yritti aina käännättää takasin sitten vasta laski reitin läpi.
Yritin asetuksia vaihdella onnistumatta.
mikko.o.nieminen(at)luukku.com
0400624303
SUPER ENDURO
0400624303
SUPER ENDURO
Re: Garmin 660
Onko kenelläkään kokemusta 660:n näytön uusimisesta. On hankautunut huonosti nähtäväksi.
Kuka on työn suorittanut, voiko tehdä itse?
TA
Kuka on työn suorittanut, voiko tehdä itse?
TA
Re: Garmin 660
Tarkoitat varmaan tätä: http://www.ebay.com/itm/Garmin-zumo-660 ... 5ae97e8f9fTeukka3 kirjoitti:Onko kenelläkään kokemusta 660:n näytön uusimisesta. On hankautunut huonosti nähtäväksi.
Kuka on työn suorittanut, voiko tehdä itse?
TA
Eli vastaus on joo
https://www.juvander.me/ilpo
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FIN-F-FL-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT
M-MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FIN-F-FL-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT
M-MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
-
ikibemaristi
- Viestit: 10
- Liittynyt: Su Joulu 26, 2010 10:12 pm
- Pyörä: BMW F 650twin GS
Re: Garmin 660
terveViuh kirjoitti:Mitenkäs 660 on kestänyt porukalla käyttöä?
Lähinnä teline ja virransyöttö mietityttää.
Vissiin Tompan vehkeissä on nastat kuluneet niin että virrat alkavat pätkimään, onko näissä tuommoista ilmiötä ollut?
oma garminini saa virtansa suoraan moposta, kun virta on päällä garmini on päällä ja kun virta on pois niin garminin varta katkeaa. Teline on suoraan pultattu kiinni tuulilasin yläreunaan. ja toimii. tompassa oli todella iso ongelma sen virransyötön kanssa, sen korjasin ottamalla kiinnitystelineestä virtajohdon pois....... poistamalla ( sivuleikkurilla väkivaltaisesti ) laitteen alaluukun ja ottamalla käyttöön erillisen tupakansytytinlaturin, ja ongelmat poistuivat kertaheitolla, tosin tomppa sen jälkeen kuvitteli olevansa pöydällä latauksessa mutta se ei muodostunut ongelmaksi.
kannattaa kokeilla
ikibemaristi
Re: Garmin 660
On näköjään MapUpdater lopettanut toimintansa ja päivitykset tehdään sitten jatkossa Garmin Expressin kautta.
https://www.juvander.me/ilpo
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FIN-F-FL-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT
M-MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FIN-F-FL-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT
M-MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ