SW-MOTECH TraX alulaukut

Kuskien ja pyörien varusteet

Valvoja: Moderaattorit

Rapakko
Pyörä: Triumph Tiger 1050 SE (ABS) 2010

SW-MOTECH TraX alulaukut

Viesti Kirjoittaja Rapakko »

Noniin, eli olen päätynyt hommamaan SW-MOTECH TraX alumiiniset sivulaukut. Tällä hetkellä päätös on ottaa ne valmiiksi mustiksi pulverimaalattuna, mutta kertokaa te mietteet/kokemukset kyseisistä laukuista. Kuinkahan herkästi tuo maalaus hankautuu irti tuosta alumiinipinnasta. Hinnaltaan nuo vaikuttaa aika kilpailukykyisiltä.

http://www.mo-tech.de/sonstige_dokumente/trax.pdf
Soratie on kuuma, vai miten se laulu meni?
CAD

Viesti Kirjoittaja CAD »

Näinköhän noista on kokemuksia. Tuliteräuutta tavaraahan nuo ovat. Vielä pari viikkoa sitten ei Heinolla ollut edes esittelykappaleita. Samoja itsekin olen Transuun miettinyt.
K1200LT & XL1000V - kaksi aika erilaista...
Å
Pyörä: Liian monta

Viesti Kirjoittaja Å »

Kai noista jollain on kokemuksia, koska täällä on käyty keskustelua niistä hilavitkutintelineistä. Vai mitä ne ovat noihin kiinnittäneet?

Itseäkin aihe kiinnostaa, kun pitäisi valita bemuun laukut. Tai sitten odottelen, että Jesseltä ja muilta tulee tavaraa saataville. Touratechilla tavaraa jo on (onhan se Bemarin firma), mutta kiinnostais nähdä muidenkin näkemykset.
Miten tää oikein menee...
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
CAD

Viesti Kirjoittaja CAD »

Tossa varmaan puhuttiin niistä Motechin vanhoista laukuista - ei noista alumiinisista.
K1200LT & XL1000V - kaksi aika erilaista...
Ola
Pyörä: KTM 790 ADV-R & RD-07A

Viesti Kirjoittaja Ola »

Jos laatu on samaa kuin muissakin SW-Motechin kilkkeissä niin ei varmaankaan mitään suurempaa sanomista löydy. Kaikki kilkkeet (laukkurautaa ja navin tellinkiä) mitä olen ko. putiikista hankkinut niin on ollut tod. hyvälaatuista. Samaa ei voi sanoa Hepco&Beckeristä, mikä ei prkl osaa tehdä raudasta mitään kunnollista.

Suomen jälleenmyyjän, eli RM-Heinon hinnat tuntuu olevan järjestään edullisempia kuin mitä heidän kuvastossaan seisoo. Eli SW-Motechin kilkkeitä ei kannata edes yrittää tilata mistään muualta kun RM-Heinon tiskiltä tulee halvempi hinta esim. kuvaston hinta omille laukkuraudoille oli 184€ ja tiskillä veloitettiin 160€ ilman mitään tinkaamista. Kannattaa muutenkin huomioida ettei SW-motech myy suoraan suomeen koska täällä on jo jälleenmyyjä.
Jerry Cotton
Pyörä: Harkinnassa.

Viesti Kirjoittaja Jerry Cotton »

Itse asiassa ehdin jo tilaamaan noi Traxit, myöskin mustana. Oikeestaan valitsin noi niiden "näkymättömän" kiinnitysjärjestelmän ansiosta, esim. Kotarin omat laukut vaatii aika hurjat käkkyrät sivuposkiin.

Toimitusta lupailtiin ens kuun puolivälin tienoilla.
A-B-CH-CZ-D-EST-F-FIN-FL-H-HR-I-L-LT-LV-N-NL-PL-RO-RSM-S-SK-SLO-UA
ISOANTTI
Pyörä: Cagiva Elefant 900 ie

Viesti Kirjoittaja ISOANTTI »

Paljonko koko hoito maksaa meinaan laukut ja telineet?
Älä koskaan syö keltaista lunta!
Kratti
Pyörä: F800GS

Viesti Kirjoittaja Kratti »

ISOANTTI kirjoitti:Paljonko koko hoito maksaa meinaan laukut ja telineet?
R.M. Heinon hinnasto löytyy netistä, jossa on hinnat ja pyöräkohtaiset saatavuustiedot.
tertsu
Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07

Viesti Kirjoittaja tertsu »

Jerry Cotton kirjoitti:Itse asiassa ehdin jo tilaamaan noi Traxit, myöskin mustana. Oikeestaan valitsin noi niiden "näkymättömän" kiinnitysjärjestelmän ansiosta, esim. Kotarin omat laukut vaatii aika hurjat käkkyrät sivuposkiin.

Sw-motechin QuickLock laukkuraudat vaikuttavat päteviltä, kun ne saa helposti pois. Niiihin muuten saa adaptereita esim. H&P Gobi yms. laukuille. Ilmeisesti Traxeihin ei tarvitse erillisiä adaptereita? Tilasitko setin Heinolta vai jostain ulkomailta?
Kura lentää...
Jerry Cotton

tertsu kirjoitti:Ilmeisesti Traxeihin ei tarvitse erillisiä adaptereita? Tilasitko setin Heinolta vai jostain ulkomailta?
Mun käsityksen mukaan noi Traxit ei tarvitse mitään adaptereita, tai ainakaan tuotenumerot löytyi vain laukkutelineille ja itse laukuille. Tilasin setin ihan Suomesta, http://www.kuvamp.fi.
Rapakko
Pyörä: Triumph Tiger 1050 SE (ABS) 2010

Viesti Kirjoittaja Rapakko »

Jerry Cotton kirjoitti:Itse asiassa ehdin jo tilaamaan noi Traxit, myöskin mustana. Oikeestaan valitsin noi niiden "näkymättömän" kiinnitysjärjestelmän ansiosta, esim. Kotarin omat laukut vaatii aika hurjat käkkyrät sivuposkiin.

Otitko koko helahoidon takaboxineen, vai pelekät sivulaukut? Itse ajattelin kokeilla tulla toimeen pelekillä sivulaukuilla.
Soratie on kuuma, vai miten se laulu meni?
Jerry Cotton

Rapakko kirjoitti:Otitko koko helahoidon takaboxineen, vai pelekät sivulaukut? Itse ajattelin kokeilla tulla toimeen pelekillä sivulaukuilla.
Pelkät sivulaukut otin, arvelisin että se takaboksi on aika stressaavan tuuliherkkä kapistus vauhdikkaammassa matkailussa... enkä kyllä taida edes omistaa tarpeeksi irtaimistoa että saisin kaikki laatikot täyteen :lol:
tertsu
Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07

Viesti Kirjoittaja tertsu »

Pistin kans Traxin sivulaukut ja Quick lock raudat tilaukseen Rm-Heinolta.
Toimitusajasta ei ollut vielä tietoa, mutta toivottavasti tulee ennen juhannusta...
Kura lentää...
oraniyan
Pyörä: 1200 GSA, 300 EXC

Viesti Kirjoittaja oraniyan »

Å kirjoitti:Touratechilla tavaraa jo on (onhan se Bemarin firma), mutta kiinnostais nähdä muidenkin näkemykset.
Hei, mä kuulin tänä keväänä ekaa kertaa, ihan sivumennen, että Touratech kuuluisi BMW:lle. Ylläoleva lainaus on toinen kerta, kun kuulen kenenkään sanovan samanlaista. Milloin BMW on Touratechin hankkinut? Yritin netistäkin löytää tietoa, mutta en varmaan osannut oikeita hakusanoja laittaa.
Blitzkrieg

Viesti Kirjoittaja Blitzkrieg »

tertsu kirjoitti:Pistin kans Traxin sivulaukut ja Quick lock raudat tilaukseen Rm-Heinolta.
+ 1
Vastaa Viestiin