SW-MOTECH TraX alulaukut
Valvoja: Moderaattorit
- Rapakko
- Pyörä: Triumph Tiger 1050 SE (ABS) 2010
SW-MOTECH TraX alulaukut
Noniin, eli olen päätynyt hommamaan SW-MOTECH TraX alumiiniset sivulaukut. Tällä hetkellä päätös on ottaa ne valmiiksi mustiksi pulverimaalattuna, mutta kertokaa te mietteet/kokemukset kyseisistä laukuista. Kuinkahan herkästi tuo maalaus hankautuu irti tuosta alumiinipinnasta. Hinnaltaan nuo vaikuttaa aika kilpailukykyisiltä.
http://www.mo-tech.de/sonstige_dokumente/trax.pdf
http://www.mo-tech.de/sonstige_dokumente/trax.pdf
Soratie on kuuma, vai miten se laulu meni?
Kai noista jollain on kokemuksia, koska täällä on käyty keskustelua niistä hilavitkutintelineistä. Vai mitä ne ovat noihin kiinnittäneet?
Itseäkin aihe kiinnostaa, kun pitäisi valita bemuun laukut. Tai sitten odottelen, että Jesseltä ja muilta tulee tavaraa saataville. Touratechilla tavaraa jo on (onhan se Bemarin firma), mutta kiinnostais nähdä muidenkin näkemykset.
Itseäkin aihe kiinnostaa, kun pitäisi valita bemuun laukut. Tai sitten odottelen, että Jesseltä ja muilta tulee tavaraa saataville. Touratechilla tavaraa jo on (onhan se Bemarin firma), mutta kiinnostais nähdä muidenkin näkemykset.
Miten tää oikein menee...
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
-
Ola
- Pyörä: KTM 790 ADV-R & RD-07A
Jos laatu on samaa kuin muissakin SW-Motechin kilkkeissä niin ei varmaankaan mitään suurempaa sanomista löydy. Kaikki kilkkeet (laukkurautaa ja navin tellinkiä) mitä olen ko. putiikista hankkinut niin on ollut tod. hyvälaatuista. Samaa ei voi sanoa Hepco&Beckeristä, mikä ei prkl osaa tehdä raudasta mitään kunnollista.
Suomen jälleenmyyjän, eli RM-Heinon hinnat tuntuu olevan järjestään edullisempia kuin mitä heidän kuvastossaan seisoo. Eli SW-Motechin kilkkeitä ei kannata edes yrittää tilata mistään muualta kun RM-Heinon tiskiltä tulee halvempi hinta esim. kuvaston hinta omille laukkuraudoille oli 184€ ja tiskillä veloitettiin 160€ ilman mitään tinkaamista. Kannattaa muutenkin huomioida ettei SW-motech myy suoraan suomeen koska täällä on jo jälleenmyyjä.
Suomen jälleenmyyjän, eli RM-Heinon hinnat tuntuu olevan järjestään edullisempia kuin mitä heidän kuvastossaan seisoo. Eli SW-Motechin kilkkeitä ei kannata edes yrittää tilata mistään muualta kun RM-Heinon tiskiltä tulee halvempi hinta esim. kuvaston hinta omille laukkuraudoille oli 184€ ja tiskillä veloitettiin 160€ ilman mitään tinkaamista. Kannattaa muutenkin huomioida ettei SW-motech myy suoraan suomeen koska täällä on jo jälleenmyyjä.
-
Jerry Cotton
- Pyörä: Harkinnassa.
Itse asiassa ehdin jo tilaamaan noi Traxit, myöskin mustana. Oikeestaan valitsin noi niiden "näkymättömän" kiinnitysjärjestelmän ansiosta, esim. Kotarin omat laukut vaatii aika hurjat käkkyrät sivuposkiin.
Toimitusta lupailtiin ens kuun puolivälin tienoilla.
A-B-CH-CZ-D-EST-F-FIN-FL-H-HR-I-L-LT-LV-N-NL-PL-RO-RSM-S-SK-SLO-UA
- tertsu
- Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07
Sw-motechin QuickLock laukkuraudat vaikuttavat päteviltä, kun ne saa helposti pois. Niiihin muuten saa adaptereita esim. H&P Gobi yms. laukuille. Ilmeisesti Traxeihin ei tarvitse erillisiä adaptereita? Tilasitko setin Heinolta vai jostain ulkomailta?Jerry Cotton kirjoitti:Itse asiassa ehdin jo tilaamaan noi Traxit, myöskin mustana. Oikeestaan valitsin noi niiden "näkymättömän" kiinnitysjärjestelmän ansiosta, esim. Kotarin omat laukut vaatii aika hurjat käkkyrät sivuposkiin.
Kura lentää...
-
Jerry Cotton
Mun käsityksen mukaan noi Traxit ei tarvitse mitään adaptereita, tai ainakaan tuotenumerot löytyi vain laukkutelineille ja itse laukuille. Tilasin setin ihan Suomesta, http://www.kuvamp.fi.tertsu kirjoitti:Ilmeisesti Traxeihin ei tarvitse erillisiä adaptereita? Tilasitko setin Heinolta vai jostain ulkomailta?
- Rapakko
- Pyörä: Triumph Tiger 1050 SE (ABS) 2010
Otitko koko helahoidon takaboxineen, vai pelekät sivulaukut? Itse ajattelin kokeilla tulla toimeen pelekillä sivulaukuilla.Jerry Cotton kirjoitti:Itse asiassa ehdin jo tilaamaan noi Traxit, myöskin mustana. Oikeestaan valitsin noi niiden "näkymättömän" kiinnitysjärjestelmän ansiosta, esim. Kotarin omat laukut vaatii aika hurjat käkkyrät sivuposkiin.
Soratie on kuuma, vai miten se laulu meni?
-
Jerry Cotton
Pelkät sivulaukut otin, arvelisin että se takaboksi on aika stressaavan tuuliherkkä kapistus vauhdikkaammassa matkailussa... enkä kyllä taida edes omistaa tarpeeksi irtaimistoa että saisin kaikki laatikot täyteenRapakko kirjoitti:Otitko koko helahoidon takaboxineen, vai pelekät sivulaukut? Itse ajattelin kokeilla tulla toimeen pelekillä sivulaukuilla.
-
oraniyan
- Pyörä: 1200 GSA, 300 EXC
Hei, mä kuulin tänä keväänä ekaa kertaa, ihan sivumennen, että Touratech kuuluisi BMW:lle. Ylläoleva lainaus on toinen kerta, kun kuulen kenenkään sanovan samanlaista. Milloin BMW on Touratechin hankkinut? Yritin netistäkin löytää tietoa, mutta en varmaan osannut oikeita hakusanoja laittaa.Å kirjoitti:Touratechilla tavaraa jo on (onhan se Bemarin firma), mutta kiinnostais nähdä muidenkin näkemykset.
-
Blitzkrieg