Lankesinko ansaan? (heräteostos)
Valvoja: Moderaattorit
- Rapakko
- Pyörä: Triumph Tiger 1050 SE (ABS) 2010
Lankesinko ansaan? (heräteostos)
Ostin tässä justiin heräteostona (kylläkin tarpeeseen) pari vuotta ylivuotiset tuliterät Rukka A-Tech Armacor Gorehousut hintaan 290e sisältäen 5v takuun.
Vielä kerkiääs palauttaa, jos olen tullut kusetetuksi. Onko kellään kokemusta kyseisistä pöksyistä.
Vielä kerkiääs palauttaa, jos olen tullut kusetetuksi. Onko kellään kokemusta kyseisistä pöksyistä.
Soratie on kuuma, vai miten se laulu meni?
-
Marko Hemmilä
- Site Admin
- Pyörä: R1200GS, 1290 Super Duke GT
- Viesti:
- Rapakko
- Pyörä: Triumph Tiger 1050 SE (ABS) 2010
Hyvä kuulla, että homma pelittää. Vielä kun itse asun Kokkolassa, niin on heleppo hoitaa nuo takuuasiat tarvittaessa.Marko Hemmilä kirjoitti:Jos Rukan tuotteissa tulee ongelmia että vesi tulee läpi niin Kokkolassa korjaavat takuuseen ilmaiseksi. Rukan tuotteiden kanssa homma toimii (ainakin itsellä on toiminut loistavasti) !.
Soratie on kuuma, vai miten se laulu meni?
- JSL
- Pyörä: KTM 790 Adventure, 640LC4 E, vm. 2003
Mulla on myös tuollaiset A-Tech byysat ollu käytössä nyt neljättä vuotta. Hyvin toimii. Kestivät myös pienimuotoisen polviliu'un asfaltilla. Kyllä siitä näkee, että jotain on tapahtunut, mutta ehjät ne on. Vesi pysyy ulkopuolella. Kaikenkaikkiaan hyvät housut. Mulla on takkikin samaa sarjaa, hyvä on sekin.
Armacor on muistaakseni DuPontin ja Rukkan yhdessä kehittämä materiaali ja lujinta kangasta (hankauskestävyys), mikä markkinoilta löytyy. Pohjana on muistaakseni Cordura, jota on kehitetty eteenpäin.
Rukka on aina varsin turvallinen valinta teknisesti. Sopivuus on tietty aina yksilöllistä. Itsellä Armax ja istuu päälle kuin toinen iho. Päälle pukeminen on tosin kangaspintaisen sisävuoren vuoksi joskus hankalaa. Tahtoo sisävuori työntyä pukiessa ulos kuin peräpukama ikään
. Kun on saanut päälle, ja aseteltua päälle, pukua ei enää huomaa.
Mutta se hinta... Ehkä vähän vähempikin riittäis.
Rukka on aina varsin turvallinen valinta teknisesti. Sopivuus on tietty aina yksilöllistä. Itsellä Armax ja istuu päälle kuin toinen iho. Päälle pukeminen on tosin kangaspintaisen sisävuoren vuoksi joskus hankalaa. Tahtoo sisävuori työntyä pukiessa ulos kuin peräpukama ikään
Mutta se hinta... Ehkä vähän vähempikin riittäis.
Miten tää oikein menee...
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää