Honda NX 650 Dominator tuulilasi?
Valvoja: Moderaattorit
-
AliTajunta
Honda NX 650 Dominator tuulilasi?
Mistä löytää Dominatorin tuulilaseja? Löysin pari linkkiä Jenkkien sivuilta, mutta ei oikein vakuuttanut.
MRA:lla oli näköjään pari vaihtoehtoa, mutta ei korkeampia.
Monet niitä ovat varmaan tilailleet ja teettäneet, joten kokemuksia, kiitos.
MRA:lla oli näköjään pari vaihtoehtoa, mutta ei korkeampia.
Monet niitä ovat varmaan tilailleet ja teettäneet, joten kokemuksia, kiitos.
-
AliTajunta
-
AliTajunta
Löysin pitkän etsimisen jälkeen tällaisen GIVI:n Profile S tuulilasin. Mallimerkki 194D + D185KIT: Dominator 650 (96-01).
Kuvaa ei kyllä ollut tarjolla, mutta esim. tuolta löytyy merkinnät:
http://www.giviusa.com/caschi_borse_bau ... O_ID=18239
Kuvaa ei kyllä ollut tarjolla, mutta esim. tuolta löytyy merkinnät:
http://www.giviusa.com/caschi_borse_bau ... O_ID=18239
- teneraattori
- Pyörä: ON
All right:n kuvastossa on myöskin tämä.
Ja se näyttää tältä. Ja eikö toi nx:n keula ole ollut kaikkina vuosina samanlainen ton pleksin suhteen.
Ja se näyttää tältä. Ja eikö toi nx:n keula ole ollut kaikkina vuosina samanlainen ton pleksin suhteen.
- Liitteet
-
- nx 650 -93.jpg
- (47.7 KiB) Tiedosto ladattu 170 kertaa
-
AliTajunta
Jatkan ketjua pitkästä aikaa...
mielestäni noissa vanhoissa on eroja. Eli ainakin noissa plekseissa menee muutaman eri vuosimallivälin perusteella.
Tilasin jo kertaalleen tuon GIVI:n D194S -pleksin, mutta GIVI ei kuulemma valmista enää sitäkään. Paluu takaisin lähtöpisteeseen. Tuosta Kappa-pleksistä en ole löytänyt kuvaa mistään...
Onko kenelläkään vielä jotakin hyviä idoita maskiksi? Itte olen 183 senttinen kun sillä on aika ratkaiseva merkitys millainen pleksi on käypä.
mielestäni noissa vanhoissa on eroja. Eli ainakin noissa plekseissa menee muutaman eri vuosimallivälin perusteella.
Tilasin jo kertaalleen tuon GIVI:n D194S -pleksin, mutta GIVI ei kuulemma valmista enää sitäkään. Paluu takaisin lähtöpisteeseen. Tuosta Kappa-pleksistä en ole löytänyt kuvaa mistään...
Onko kenelläkään vielä jotakin hyviä idoita maskiksi? Itte olen 183 senttinen kun sillä on aika ratkaiseva merkitys millainen pleksi on käypä.
-
AliTajunta
Re: Honda NX 650 Dominator tuulilasi?
Onkohan löytynyt ratkaisu pleksi ongelmaan?
Mulla tulee hirveä tärinä Domilla ajessa just kypärään. Todella ärsyttävää! Suunnittelu vaiheessa mulle on sattunu n. 5cm liian lyhyt selkä, koska jos kurkottaa päätä sen verran ylöspäin niin tärinä lakkaa.. Siispä jokin pleksin tapainen olisi todella tarpeen minullekin!
Ehdotuksia saa antaa!
Mulla tulee hirveä tärinä Domilla ajessa just kypärään. Todella ärsyttävää! Suunnittelu vaiheessa mulle on sattunu n. 5cm liian lyhyt selkä, koska jos kurkottaa päätä sen verran ylöspäin niin tärinä lakkaa.. Siispä jokin pleksin tapainen olisi todella tarpeen minullekin!
Ehdotuksia saa antaa!