AT-RD07a+touratechkaatumaraudat+crossikengät
Valvoja: Moderaattorit
- av2
- Pyörä: Africa Twin XRV750 1997
AT-RD07a+touratechkaatumaraudat+crossikengät
Eli voisiko Afrika Twin RD07 kuskit joilla on nimenomaan Touratechin kaatumaraudat pyörässä kertoa kokemuksia crossikengistä? Itse ostin vuosi sitten Oxtar TCX Pro II tossut, ja huippupeleiltä kaikinpuolin ne tuntui. Mutta koeajolenkillä selvisi että ei niillä voi ajaa kunnolla seisaalteen koska paksut suojakset ottivat kiinni Touratechin melko ulos tuleviin kaatumarautoihin, joten myyntiin menivät. Oxtarin Infinytiveillä mahtuu mukavasti, mutta suojaus kunnon menossa kehno. Eli kokemuksia jos tuosta yhdistelmästä crossipopoilla löytyisi niin olisi mukava kuulla!
XRV-97
- mopopoitsu
- Pyörä: Afrikka Twin, Amerikka Twin
kyllä infinityt paremmat on kun pelkät tennarit. Voi olla ja onkin, että suojaavampia kenkiä on, mutta itse tykkään kun kengillä pääsee myös kävelemään. Sitä kun matkaenduroillessa törmää aina johonkin tutustumisenarvoiseen. Lisäksi kengät ei tarvitse kastua ja niiden pitää olla lämpimät. En ole omistanut TCXiä, mutta joskus kokeilleena tulin siihen tulokseenettä kävelykengat ne ei ole.
Eikö rautoja voi jotenkun mulkata että ne istuisivat paremmin?
Eikö rautoja voi jotenkun mulkata että ne istuisivat paremmin?
Elämä voi olla valaistu tie joka turvallisesti perille vie. Olen käynyt sivuteilläkin, koska sydän sanoi niin (Pelle)