Kuulosuojaimet (Finfonic tms)

Kuskien ja pyörien varusteet

Valvoja: Moderaattorit

Marko Hemmilä
Site Admin
Pyörä: R1200GS, 1290 Super Duke GT
Viesti:

Kuulosuojaimet (Finfonic tms)

Viesti Kirjoittaja Marko Hemmilä »

Moi,

Onko Finfonicilla Helsingissä toimipistettä ? Kotisivujen mukaan yritys toimii Vaasassa.

Voiko Helsingissä jossain teettää näitä omaan korvaan valettuja suojaimia ? Kuulohuoltoliitossa ?
Garba
Pyörä: 12gs,650gs,11s,75/5

Re: Kuulosuojaimet (Finfonic tms)

Viesti Kirjoittaja Garba »

Marko Hemmilä kirjoitti:Moi,

Onko Finfonicilla Helsingissä toimipistettä ? Kotisivujen mukaan yritys toimii Vaasassa.

Voiko Helsingissä jossain teettää näitä omaan korvaan valettuja suojaimia ? Kuulohuoltoliitossa ?
Moi Marko,
itse kävin teettämässä Itiksen Diacorissa!

Terv. Kari
DL-650

Viesti Kirjoittaja DL-650 »

Garba kirjoitti:
Marko Hemmilä kirjoitti:Moi,

Moi Marko,
itse kävin teettämässä Itiksen Diacorissa!

Terv. Kari
Moikka Kari. Paljonko hintaa tuli noille teetetyille tulpille? Olen ajatellut samaa mutta ainakin pari vuotta sitten valettujen hinta oli todella suolainen. t.Markus
av2
Pyörä: Africa Twin XRV750 1997

Viesti Kirjoittaja av2 »

Itseä myös kiinnostaa noi valetut. Kuinkas nopeat taikka helpot ne on korvaan laittaa? Ja onko niissä mitään negatiivistä hintaa lukuun ottamatta kertakäyttö tulppiin verrattuna?
XRV-97
muma
Pyörä: Husqvarna TR

Viesti Kirjoittaja muma »

Minulla on nuo Finfonicit ollu jo kaksi kesää käytössä.En voi ajaa ilman niitä mutta tuulen suhinaa ne ei kunnolla vaimenna.Kolinat ja pakoääni kylä häviää.Eihän niissä ole kun tökätä korvaan.Muottia tehtäessä leukaluiden pitää olla juuri siinä asennossa kun ne on kypärän sisällä.
Minä jouduin teettämään samoista muoteista vielä alkuperäistä umpimaisemmat mutta ne ei ole niin sopivat.Ovat liian tiukat.
Minä hommasin ne Kuopiosta,Näkyy tuolla valmistajan sivulla ja maksaa
reilut 200 euroa.
av2
Pyörä: Africa Twin XRV750 1997

Viesti Kirjoittaja av2 »

Tuo tökätä korvaan kuulostaa hyvältä, mulla on noiden kertakäyttösten kanssa välillä ongelmia eikä mee aina ekalla taikka tokallakaan. Tuulipyörteet on kyl mun pahin ongelma, mutta siinä asiassa kaikki varmaan aika samanlaisia...vai onko?
XRV-97
Mika TA-91
Pyörä: 790 Adventure R, EXC-F 250

Viesti Kirjoittaja Mika TA-91 »

Moi,

Finfonicit toimivat varsin hyvin ja en usko, että parempia juuri löydät.

Samasta aiheesta keskustelua löytyy myös:

viewtopic.php?t=7389&highlight=finfonic

viewtopic.php?t=2009&highlight=finfonic

viewtopic.php?t=2238&highlight=finfonic

Terveisin
Mika TA-91
Hannu
Pyörä: SE
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hannu »

DL-650 kirjoitti:Olen ajatellut samaa mutta ainakin pari vuotta sitten valettujen hinta oli todella suolainen. t.Markus
Ei FinFonicit ole ainoa vaihtoehto; itse olen teettänyt tulppani kuulonhuoltoliitossa muutama vuosi sitten ja hinta oli jotain 30-40EUR luokkaa. En osaa sanoa olisivatko FinFonicit tms. paremmat, paljon mahdollista, mutta kyllä nuo ainakin kertakäyttötulpat ja korvakitit hakkaa.
Hannu
Garba
Pyörä: 12gs,650gs,11s,75/5

Viesti Kirjoittaja Garba »

DL-650 kirjoitti:
Moikka Kari. Paljonko hintaa tuli noille teetetyille tulpille? Olen ajatellut samaa mutta ainakin pari vuotta sitten valettujen hinta oli todella suolainen. t.Markus
Moi Markus, muistelen että maksoivat n. 150€. Ovat olleet hintansa väärtti kun pystyy pitämään koko päivän ilman korvakäytävien kipeytymistä.Ainoa moite koskee niiden ulkonemaa (yksilöllistä) ja voivat näinollen välittää melua ympäröivästä materiaalista. Joulupukki toi lisäksi Sennheiserin CX300 kuulokkeet jotka sopivat suodattimien tilalle .

Kari
Vastaa Viestiin