bmw enskakypärä-ei löydy!-löytyipäs mutta...
Valvoja: Moderaattorit
- Ilmari
- Pyörä: TDM900,CBR600
bmw enskakypärä-ei löydy!-löytyipäs mutta...
Olen nyt soitellut MP-liikkeet Oulusta Jyväskylään ja missään ei ole hyllyssä tuota enduro kypärää. Tietääkö joku mistä kannattais kysellä?
Viimeksi muokannut Ilmari, Ma Touko 14, 2007 9:47 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- HeikkiL
- Pyörä: Kaik' o mänt
- Viesti:
Re: bmw enskakypärä-ei löydy!
Tampereella Heinolla (http://www.rmheino.fi/) oli muutama antrasiitinvärinen (?) hajakoko hyllyssä. Bemun ruukku on liikkeen kautta itselläkin ollut tilauksessa jo joulukuusta saakka...Ilmari kirjoitti:Olen nyt soitellut MP-liikkeet Oulusta Jyväskylään ja missään ei ole hyllyssä tuota enduro kypärää. Tietääkö joku mistä kannattais kysellä?
Lahdessa Riku Motorilla on ja on muitakin bemun rytkyjä ihan mukavasti. Hypistelin juuri kyseistä kippoa ja tilasin sellaisen - on tämä meikäläisen pää sen verran kookas (mutta tyhjä), että ei aina tuo hyllytavara sovi.
Jos tämän kipon kanssa lähtee tilaushommiin, niin kantsii olla skarppina koon suhteen - ne eivät ole ihan suoraan rinnastettavissa muihin bemun kippoihin...tämä enskamalli ei kaiketi ole Schubertin tekosia (?).
Jos tämän kipon kanssa lähtee tilaushommiin, niin kantsii olla skarppina koon suhteen - ne eivät ole ihan suoraan rinnastettavissa muihin bemun kippoihin...tämä enskamalli ei kaiketi ole Schubertin tekosia (?).
- Ilmari
Kiitoksia vihjeistä. Jyväskylässä Kuvan mp-liike on tilannut kypäriä jo aikoja sitten mutta ei ole näkynyt. EMC:ltä Oulusta niitä saa vain tilaamalla, käskivät tulla koittamaan Schubertin kypäriä ja tilaisivat koon sen mukaan. Että sinänsä hyvä tuo jmw:n pointti. Pitänee lähteä Tampereelle päin, kun saa aikaiseksi.
Joo, en nyt uskalla valalle lähteä ovatko suupertin tekemiä vai ei - jostain olin lukevinani, etteivät olisi. Niin tai näin, sen sain kokea itse, että bmw:n muiden kypärien koot eivät natsaa alkuunkaan enska kipon kanssa. Eli, jos kokeilet system-kippoa esim. koko 60 ja vertaat saman kokonumeron enskaa, niin ei ole samaa kokoa.nipa kirjoitti:Espoon Heinossa ainakin väittivät sitä Schubertin tekeleeksi ...
- Ilmari
Heinolla Tampereella oli kaksi kypärää, jota lähdettiin asiasta tehden kokeileen mutta ei sopinut meikäläisen kuulaan ollenkaan. Pienempi malli oli niin tiukka, että jo alle viisi minuuttia teki tuskaa korville ja otsaan. Seuraava isompi istui paremmin mutta poskipalat oli jotenkin lyhyet eivätkä puristaneet sivuilta ollenkaan, eli kypärä hölskyi selvästi. Mutta nytpä tuonkin tietää! Pitänee miettiä muita vaihtoehtoja esim. HJC oli jo paljon paremman tuntuinen.
T: Soikhiapää
T: Soikhiapää
Mulla tuollainen kypärä on käytössä, eikä hölsky.
Tulee mieleen Eppujen vanha biisi, ...jos posket ei näy takaapäin niin missä vika on...
Kypärään olen ihan tyytyväinen. Hiljaisempiakin varmasti löytyy, mutta näkyvyys on hyvä, mun pallopäähäni muoto sopii ja kevyenä sitä on mukava pitää. Parhaimmillaan nämä lipalliset taitavat olla hitaammissa nopeuksissa, autobahnille löytyy varmaankin parempia vaihtoehtoja.
Tulee mieleen Eppujen vanha biisi, ...jos posket ei näy takaapäin niin missä vika on...
Kypärään olen ihan tyytyväinen. Hiljaisempiakin varmasti löytyy, mutta näkyvyys on hyvä, mun pallopäähäni muoto sopii ja kevyenä sitä on mukava pitää. Parhaimmillaan nämä lipalliset taitavat olla hitaammissa nopeuksissa, autobahnille löytyy varmaankin parempia vaihtoehtoja.