Mittatilaus ajoasu

Kuskien ja pyörien varusteet

Valvoja: Moderaattorit

rauli.tai
Viestit: 16
Liittynyt: Ti Maalis 30, 2010 1:28 am
Pyörä: 1200 GSA 2010 ja Pan European 1991.
Paikkakunta: Ylivieska

Mittatilaus ajoasu

Viesti Kirjoittaja rauli.tai »

Tarkoituksena ois teettää omilla mitoilla ajokamppeet, hanx nyt tulee luonnollisesti ensimmäisenä mieleen siis. Onko muita vaihtoehtoja Suomessa? Onko porukka ottanut mitä modauksia vaatteisiin että saa niistä lähiten omaan käyttöä sopivimmat? Ite meinaan jotain täysin kalvotonta ja hengittävää ratkaisua, kun sadevaatteet löytyy erikseen ja asun sisällä on iso lämpöä tuottava sydän niin hiki on aina. Ilmagessu on pyöränä niin tuulisuoja on ihan ok ajon aikana.

Aiheesta varmasti löytyy joku vanha ketju mutta ajat muuttu niin kysytään 20-luvun näkökantoja aiheeseen.
Avatar
Ariel
Viestit: 250
Liittynyt: La Kesä 28, 2014 12:11 am
Pyörä: RE Himalayan
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Mittatilaus ajoasu

Viesti Kirjoittaja Ariel »

Zekkaa Touratech Companero asu. Tiedän et täälläkin mollataan T kamoja, onhan osa niist lähteny hieman
lapasesta, bling-bling kamaa on paljon, mutta on paljon ihan top-notch kamaa. Kuten kypärä ja tää asu.
Siit on montaa eri koko kokoa ja oletettavasti sopiva löytyy. Siin on se hyvä puoli, mun mielestä, et se Gore
on omana asuna, housut ja takki. Jos alkaa sataa, vedät nää päälle kun sade alkaa ja kun loppuu on alla
olevat kamat kuivat. Se kamojen alle tuleva Gore kalvo systeemi on mun mielestä outo, kaikki kamat kastuu.
Kallis, mutta mun mielestä hyvä. Toimii +45C ja muutaman asteen pakkasessa, omaa kokemusta on.

https://touratech.fi/tuotteet/touratech-companero/

Mä ostin Hampurista ja kun kävin ensin, kaveri tilas useemman koon sinne ja jonkun päivän päästä pääsin kokeilee
ja ostin silloin sopivat. Toinen paikka on et käyt Ruotsissa, niillä ehkä varastossa eri kokoja, kysy ensin.
jv
Vastaa Viestiin