Onko kokemuksia Leattin takeista? Näyttäis saavan kohtuuhintaan Briteistä ja Jenkeistä. Ei oikein tuo Leatin niskatuki istu kunnolla nykyisen ajotakin kanssa. Lähinnä koko mietityttää olisko L vai XL kun normi takeissa L on sopiva.
http://www.dirtbikebitz.com/enduro-jack ... d=97&sort=
Leatt takki
Valvoja: Moderaattorit
- tertsu
- Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07
Leatt takki
Kura lentää...
Re: Leatt takki
Leatt Pro on ollut käytössä muutaman reissun. Mielestäni muotoilu on melko väljä. L-koko on minulle passeli (181 cm / 85 kg). Alle mahtuu Leatt-suojapaita kokoa L-XL, ainakin ilman vuorta. Vuoren kanssa en asiaa ole tainnut vielä edes testata. Vuoren kanssa ihan passeli ilman suojapaitaa. Omani tilasin kokotaulukon mukaan ja arpaonni suosi.
-zetor-
-zetor-
MOOTTORIPYÖRÄ tarjoaa sinulle mahdollisuuden suureen seikkailuun; se tarjoaa haasteen "käskeä" konetta... (Honda user manual)
- tertsu
Hyvä tietää kun ollaan about samankokoisia. L koon GPX W.E.C Adventure Jacket lähti tilaukseen. Hinta postikuluineen 110£.
Kura lentää...
- tertsu
Takki tuli ja kokokin oikea, mutta eipä tuo olekaan yhteensopiva mun niskasuojan kanssa
Mun niskasuoja on KTM Adventure 2 ja Leattin tekemä, mutta eipä mee takin vetskari kiinni tuon kanssa. Takki sinänsä vaikuttaa hyvältä ja ominaisuuksiakin tuohon hintaan riittävästi.
Kura lentää...