Mikä kypäräpuhelin?

Kuskien ja pyörien varusteet

Valvoja: Moderaattorit

Rollo
Pyörä: Africa twin

Re: Mikä kypäräpuhelin?

Viesti Kirjoittaja Rollo »

Hanski T kirjoitti: To Touko 23, 2024 7:26 pm
Rollo kirjoitti: Pe Maalis 22, 2024 8:08 am https://eurobiker.fi/tuote/cardo-speake ... d-set-jbl/

Nuo olivat lopullinen ratkaisu ja minulla on sama potta.

Vaativat tietysti kunnon kypäräpuhelimen. Sen olen huomannut, että näissä säästäminen tai diy virittelyt vievät vain hermot ja on parempi olla ilman.
Saako noilla volaa lisää vai onko ainoastaan laatu parempi?

Mulla kun vain toinen korva pelaa niin E1:ssä siirsin kummatkin kaiuttimet kuulevan korvan puolelle niin johan laulu parani. E2:ssa on Senan romppeet ja radio kuului varsin hiljaa, enkä saanut Senaa näkyviin missään BT-laitteessa ja potta puhelimineen lähti Saksanmaalle tohtoroitavaksi. Kaippa se juhannukseksi tulee takaisin tai ainakin jouluksi. Tämän tai ensi vuoden...ei sillä että olisin mitenkään skeptinen...

Käsittääkseni ne on viritetty siten, että ne kuuluu kypärämelusta huolimatta.
Hanski T
Pyörä: Ducati MTS V4S ja Streetfighter S

Viesti Kirjoittaja Hanski T »

Rollo kirjoitti: Ke Marras 06, 2024 9:38 pm
Hanski T kirjoitti: To Touko 23, 2024 7:26 pm
Rollo kirjoitti: Pe Maalis 22, 2024 8:08 am https://eurobiker.fi/tuote/cardo-speake ... d-set-jbl/

Nuo olivat lopullinen ratkaisu ja minulla on sama potta.

Vaativat tietysti kunnon kypäräpuhelimen. Sen olen huomannut, että näissä säästäminen tai diy virittelyt vievät vain hermot ja on parempi olla ilman.
Saako noilla volaa lisää vai onko ainoastaan laatu parempi?

Mulla kun vain toinen korva pelaa niin E1:ssä siirsin kummatkin kaiuttimet kuulevan korvan puolelle niin johan laulu parani. E2:ssa on Senan romppeet ja radio kuului varsin hiljaa, enkä saanut Senaa näkyviin missään BT-laitteessa ja potta puhelimineen lähti Saksanmaalle tohtoroitavaksi. Kaippa se juhannukseksi tulee takaisin tai ainakin jouluksi. Tämän tai ensi vuoden...ei sillä että olisin mitenkään skeptinen...

Käsittääkseni ne on viritetty siten, että ne kuuluu kypärämelusta huolimatta.
Kiitos kommentista, ovat varmaan paremmat kuin vakiot. E2 tuli takaisin kesällä, ja sehän toimi kuin vaihdoin kypärän kylkeen sijoitetun kauko-ohjaimen pariston. Jopa volyymi on nyt tyydyttävä vaikka käytän valutulppia. Tulpat vaikuttavat kyllä enemmän tarvittavaan äänenvoimakkuuteen kuin kypärämelu.

Androidissa on asetus joka rajoittaa volaa ulkoisia kuulokkeita käytettäessä. Sen kun löysin niin alkoi striimaus kuulua. Saattaa kyllä olla että tuo kaiuttimen siirto samalle puolelle tulee vielä tarpeelliseksi, muutenhan kuulen vain toisen kanavan.
SF 1098S
MTS V4S
samulis
Pyörä: Honda

Viesti Kirjoittaja samulis »

LOUIS myy omaa Cardo Packtalk Louis Edition:ia 199€.
Puuttuu kalliimpiin versioihin verrattuna RDS radio mikä aiemmassa SMARTH lähinnä ärsytti. Mut tossa on Mesh (eli pack talk) johon saa 16 kuskia samaan ryhmään.
Plussaa on Bluetooth 5.2 ja USB-C latauksesta. 20min latauksella saa 2h puheaikaa, eli kahvilla istuessa voi latailla kotimatkan verran virtaa.

https://www.louis.eu/en/cardo-packtalk- ... r=10075001
Vastaa Viestiin