näyttää samalta kuin mikä mulla on ollut 12-gessussa muutamana vuoden. Killerin kanssa tuntuu tukkoiselta ja äänet on hiljaiset, ilman killeriä taas mielestäni liian kovat äänet. Jos tuohon päädyt niin ehkä killeristä kannattaa rälläköidä kärki pois, silloin äänitaso on siedettävä ja ja nuhaisuus katoaa. 1100-sessa ei taida olla kattia, se voi tuoda jotain eroa.
Terve!
Hommasin kevättalvella käytetyn leo vincen omaan -94 1100gs.ään. Tehoa tuli lisää keskialueelle, tosin 3000-3800 rpm on kuollut kohta verrattuna alkuperäiseen putkeen. Mulla on myös tfi:n dobeck performance ruiskunohjausyksikkö, josta saa säätää neljää seosaluetta kierrosluvun ja kaasunasennon mukaan. Pyörän omalla vakio-ohjelmalla tehoa ei ole läheskään yhtä hyvin. -94 vuosimallissa on katti, mutta ei lambda-anturia. Olen pitänyt killerin paikoillaan, koska kokeilin ilman ja tehoa ei juurikaan tullut lisää, meteliä kylläkin. Killeri paikoillaan takana ajavat kehuvat ääniä kiihdytettäessä ja kuskin paikallekkaan ei äänet ole liian kovat. Ajoin killeri irti keväällä n.300km ja sen lenkin jälkeen päässä kumisi vielä pitkään, vaikka on shoei hornet kypärä, joka on yksi hiljaisimmista kypäristä. Ilman killeriä kiihdytysäänet kuuluvat kilometrien päähän. Tasakaasulla ajaessa 80-100 ilman killeriä syntyy matala kumisevä aani, joka kuuluu kuskin paikalle tosi kovana. Killerin kanssa äänet ovat mielestäni riittävän hyvät ja tehoa tuli lisää keskialueelle, hiukan ylärekisteriinkin, tosin mielestäni tfi boxi auttaa ehkä eniten. Pyörässä on myös turhatekiltä tilattu öljyttävä ilmansuodatin ilman esifiltteriä, joka tulee ilmanottoputkeen. Esifiltteri paikoillaan moottori ei saa tarpeeksi ilmaa. Väliputkessä, joka tulee katin paikalle on paikka lambda-anturille. Mielestäni hinta/laatu kohtaavat tässä tuotteessa mainiosti.