Minulla on anroid-pohjainen ZTE Blade puhelin. Päivityksiä en ole siihen vielä ladannut.
Ongelmana on se etten saa liitettyä kuvia/liitetiedostoja, jos olen puhelimen selaimen kautta tällä sivustolla.
Onko vika operaattorin, anroidin vai puhelimen asetuksissa vai kuka minun kuvat dissaa? Täytyy joku syyllinen löytyä ketä osoitella, ettei tarvisi peilin eteen mennä
Lueskelin pikaisesti tuolta saunalahden sivuilta päivityksistä ja en ymmärtänyt mitään, oliko se edes suomen kieltä
Parempi jättää vielä asia hautumaan, eipä palautteen perusteella vaikuta koko laitekaan olevan kovin luotettava, mulla kylläkin vaikuttaisi olevan yllättävän kestävä kappale.
Itse en asiasta mitään ymmärrä, mutta pojalla on tuo kyseinen puhelin, ja oli sitä mieltä että ongelma on selaimessa.
Ladatkaa Opera mobile (ei mini) tai SkyFire.
Alkuperäinen selain on kuulemma hanurista.
Uutta ongelmaa pukkaa, nyt on kuvasurausnopeuskilpavarustelussa paha ongelma:
Onko täällä tehty sivuston säätöihin joku muutos vai onko se muutos tapahtunut kännyssä, kun viimeksi olen sillä onnistuneesti kirjautunut sivustolle varmasti 18.5. Mutta nyt se ei pidä minua kirjautuneena sivustolle. Kun onnistuneen kirjautumisen jälkeen odottaa, että etusivu avautuu, niin kas kummaa, en olekaan enää kirjautuneena. Käytössä yhä ZTE Blade. Käsittääkseni AKH:lla teki saman ilmiön tällä foorumilla ja hänellä on sama puhelin käytössään.
Onko tää taas puhelinkohtaista, vaikka viime viikolla vielä toimi.
Päivitteleekö tämä laite itseään omatoimisesti?
phpbb on kyllä lastentaudeista päässy, joten vika yleensä jossain muualla.
Itsellä kans tuo zte blade. Laitoin joku aika sitte sushilahti (2.2) os:n sisään. Toiminut moitteetta, joten suosittelen. Mapsissa navigointi, kompassi toimii..ja toimii. Saunalahden foorumilta löytyy lisää infoa.
Rampe kirjoitti:Uutta ongelmaa pukkaa, nyt on kuvasurausnopeuskilpavarustelussa paha ongelma:
Onko täällä tehty sivuston säätöihin joku muutos vai onko se muutos tapahtunut kännyssä, kun viimeksi olen sillä onnistuneesti kirjautunut sivustolle varmasti 18.5. Mutta nyt se ei pidä minua kirjautuneena sivustolle. Kun onnistuneen kirjautumisen jälkeen odottaa, että etusivu avautuu, niin kas kummaa, en olekaan enää kirjautuneena. Käytössä yhä ZTE Blade. Käsittääkseni AKH:lla teki saman ilmiön tällä foorumilla ja hänellä on sama puhelin käytössään.
Onko tää taas puhelinkohtaista, vaikka viime viikolla vielä toimi.
Päivitteleekö tämä laite itseään omatoimisesti?
Enää ei auta välimuistin tyhjentäminen, en pääse (en ole päässyt kuukausiin) Bladella kirjautumaan tälle foorumille. Mitäs tän kanssa teet, odotanko vesilintukautta?