Kai tän jutun voi tännekin laittaa, vaikkei tossa enskoja näy.
http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2010/07/l ... origin=rss
Valvoja: Moderaattorit
Kylä mä ainakin olen onnistunut piilottamaan jopa autonkin oman auton a-pilaarin taakse (jo kymmeniä vuosia sitten, eikä muuta tapahtunut kuin ihmettely että "mistäs tuokin tuohon tuli"), ja silti mulla on juuri lääkäriltä saatu ajokykytodistus. En tiedä kuinka hyvin lääkäri tapaukseeni perehtyi kun en taannoin nähnyt edes katkennutta tietä... Mutta kyllä mopoilijan kannattaa lähtökohtaisesti asennoitua autoilijoihin tietyllä epäluulolla.LightSpeed kirjoitti:Kummallista että moinen "en nähnyt selitys" ei aiheuta mitään oikeita toimenpiteitä,kuten ajokortin lopullinen pois otto.Tuollaiset huomiokyvyttömät autoilijat ovat vaaraksi aivankaikille.
mopopoitsu kirjoitti:Juna ikäänkuin koukkasi - sanoi tummat tasoristeysonnettomuudesta.
Riippuu tilanteesta ja ulosannistaPallokala kirjoitti:Näkyvyyttä ei taida parantaa se, että on värikäs persoona...?
Mikä tuo rähinäremmi on? Jotenkin voisi kyllä maksimoida tuota näkyvyyttä. LED-huomiovaloja ajovalojen kaveriksi on kyllä suunnitteilla tuohon pidemmän matkan kulkimeen vaikka niiden polttaminen yhdessä laitonta onkin.ATC kirjoitti:Hyvä vaihtoehto on Metsästäjälehden sivuilla mainostettu rähinäremmi malli, joka ei ole kuuma ja silti erottuu hyvin.
Kaikki turvallisuutta parantavat, edulliset ja helppokäyttöiset välineet on hyvästä.