Sivu 1/1

"Ajovaruste" kylmiin keleihin perheen pienimmille

Lähetetty: Ti Loka 13, 2009 6:17 pm
Kirjoittaja termostatti
:)
Meille on tulossa perheenlisäystä ja vaimo on kutonut lapselle jo kaikenlaista.
Pääsin vaikuttamaan eräitten villahousujen kuosiin hiukan :)

Re: "Ajovaruste" kylmiin keleihin perheen pienimmille

Lähetetty: Ti Loka 13, 2009 8:31 pm
Kirjoittaja JSL
Komiat on! :mrgreen:

Re: "Ajovaruste" kylmiin keleihin perheen pienimmille

Lähetetty: Ke Loka 14, 2009 7:32 am
Kirjoittaja marjastaja
Kyllähän nuo oli ja varsinkin itse tehtyinä, mutta jos itse ei jaksa tehdä, niin tuollaisia on saatavana Gassilta.
http://www.trialendurodirect.com/produc ... d_678.html
http://www.trialendurodirect.com/produc ... e_679.html

Re: "Ajovaruste" kylmiin keleihin perheen pienimmille

Lähetetty: Pe Loka 16, 2009 4:26 pm
Kirjoittaja termostatti
Hah, kiitti vinkistä. Kotarillakin on omaa tuotantoa olevia vauvanvaatteita http://www.motokeidas.com/shop/product_catalog.php?c=62

Re: "Ajovaruste" kylmiin keleihin perheen pienimmille

Lähetetty: Ti Marras 03, 2009 11:58 pm
Kirjoittaja Teme X-2
Mummo kutoi pojalle sukat: :lol: 8)

Kuva