Eipä taida olla vesitiivis, autosta päin olen vasta kokeillut kuvata. Kuvanlaatu on riittävä nettiin.
Olisko näytille laittaa jotain pätkää?
Valvoja: Moderaattorit
Eipä taida olla vesitiivis, autosta päin olen vasta kokeillut kuvata. Kuvanlaatu on riittävä nettiin.
Hmm...toi olis kyllä hyvä ominaisuus.Nixi kirjoitti:Itse vielä hankin sellaisen joka ajaa puskurimuistiin.
Monesti 15-20 sekunnin päästä tajuaa että tuossa olisi ollut hyvä pätkä mutta eipä kamera ollut päällä.
heisku kirjoitti: Olisko näytille laittaa jotain pätkää?

VIO POV.1.5 kait olisi "the camera" käyttökohteita olisi monia, kuten em. sivulta huomaaSS kirjoitti:Hmm...toi olis kyllä hyvä ominaisuus.Nixi kirjoitti:Itse vielä hankin sellaisen joka ajaa puskurimuistiin.
Monesti 15-20 sekunnin päästä tajuaa että tuossa olisi ollut hyvä pätkä mutta eipä kamera ollut päällä.
Kerro ihmeessä mikä on laitteen nimi, tyyppi, hankintapaikka- niin ja hintaluokka....
SS
Mulla on käytännössä sama laite vaikka POV.1 onkin. Laitteeni kun on päivitetty uusilla firmiksillä ja 8Gb kortilla.jmtillo kirjoitti:VIO POV.1.5 kait olisi "the camera" käyttökohteita olisi monia, kuten em. sivulta huomaaSS kirjoitti:Hmm...toi olis kyllä hyvä ominaisuus.Nixi kirjoitti:Itse vielä hankin sellaisen joka ajaa puskurimuistiin.
Kerro ihmeessä mikä on laitteen nimi, tyyppi, hankintapaikka- niin ja hintaluokka....
SShintaa vaan on piirun verran liikaa. Ameriikasta saattaisi saada pikkusen huokeemmin
maahantuoja
valmistaja
Tilasinpa sitten eilen illalla tällaisen pixmanian halvan kameran.Rampe kirjoitti:Jos edullisen kameran haluaa kokeillakseen miltä kuvaustouhu tuntuu, niin Pixmaniasta löytyy tällainen hintaa 60e + pk.
Halutaan kuulla käyttäjäkokemuksia! Mikki taitaa olla näissä jokaisessa se heikko kohtajinx kirjoitti:Tilasinpa sitten eilen illalla tällaisen pixmanian halvan kameran.
....., toivottavasti ei täysi susi.
Olin huomaavinani, että sitä myydään eri nimillä eli Hooray for Label Manufacturing!jinx kirjoitti:Tilasinpa sitten eilen illalla tällaisen pixmanian halvan kameran.Rampe kirjoitti:Jos edullisen kameran haluaa kokeillakseen miltä kuvaustouhu tuntuu, niin Pixmaniasta löytyy tällainen hintaa 60e + pk.
Ei tuntunut googlella löytävän oikeastaan mitään lisätietoa tuosta, ei edes kuvattuja pätkiä. Saa nähdä millainen on, toivottavasti ei täysi susi.
Tuli kans hommattua kyseinen laite. Kuvanlaatu on kyllä todella hyvä, mitä nyt olen tuota autolla ajaessa testannut. Samoin laitteen keveys ihmetyttää. Äänet on aika onnettomat, mutta eipä tuulen suhinalta pyörähommissa välty muillakaan laitteilla. Hommasin laitteen: http://www.tsuumi.fi/kauko kirjoitti:Tuli hommattua tollanen VholdR Contour HD. Eilen pääsin testaamaan ekaa kertaa mopon kanssa sitä. Hyvältä vehkeeltä vaikuttaa, vaikka kokemusta muista ei olekaan. Kuva oli heikommallakin laadulla mielestäni hyvä. Pitää tänään kokeilla ottaa HD-kuvaa (perkule, ku eilen unohin "laatuvalitsimen" väärään asentoon...).
Varsin kätevä laittaa ajolasien hihnaan kiinni. Pysyy hyvin paikallaan eikä tärise yhtään. Tankoteline taas on ihan turha kapistus jos/kun on vähänkään täristävä mopo.
Kampi kirjoitti:Halutaan kuulla käyttäjäkokemuksia!jinx kirjoitti:Tilasinpa sitten eilen illalla tällaisen pixmanian halvan kameran.
Jos laite tulee ajallaan, niin eiköhän sitä ensi viikon loppupuolella pääse koittamaankin.Omakinen kirjoitti:Kampi kirjoitti:Halutaan kuulla käyttäjäkokemuksia!jinx kirjoitti:Tilasinpa sitten eilen illalla tällaisen pixmanian halvan kameran.
Niin halutaan!