Crossikypärä, ajolasit ja silmälasit?

Kuskien ja pyörien varusteet

Valvoja: Moderaattorit

Tosporado
Pyörä: Triumph Speed Triple 1050

Re: Crossikypärä, ajolasit ja silmälasit?

Viesti Kirjoittaja Tosporado »

Lohkoneuvos kirjoitti:Muistanko oikein, että merkitsevät luvut piilolinsseissä on vahvuus ja kaarevuus. Molemmat selviää paketin kyljestä ja eikun netistä tilaamaan :)
Taitaa mallillakin (merkillä) jotain merkitystä olla. Tällaisen kuvan olen itse ainakin saanut...
ike75
Pyörä: KTM EXC400R

Viesti Kirjoittaja ike75 »

Morjensta

Itsekin hommasin piilolasit tossa vuodenvaihteessa kun kyllästyin ajamaan "sokkona" enskaa. Kyllä täytyy sanoa,
että johan kirkastui spoorit. Vauhtiakin on aika paljon helpompi pitää kun näkee maaston missä ajaa. Kertakäyttö piilarit pelittää
ainakin näin talvella hienosti, tuli vedettyä päitsikin niillä, saas nähdä miten kesällä kun saa tota pölyä ilmoille enemmän. Noita vahvuuksilla olevia ajolasejakin tuli harkittua, mutta ajatus kaatui siihen jos joutuu jostain syystä kesken matkan ottamaan lasit pois päästä(esim. kuran yms takia) niin milläs sitten näkee.
No seuraava toimenpide on antaa laaseria silmille ni pääsee eroon koko laseista, kunhan lakkaan köyhtymästä.

Ike
LightSpeed
Pyörä: FE390,12GS

Viesti Kirjoittaja LightSpeed »

ike75 kirjoitti:
No seuraava toimenpide on antaa laaseria silmille ni pääsee eroon koko laseista, kunhan lakkaan köyhtymästä.

Ike
Tätä samaa minäkin toteutan.Olen vielä vaiheessa tuon köyhtymisen kanssa...
enduropro

Viesti Kirjoittaja enduropro »

Tosporado kirjoitti:
Lohkoneuvos kirjoitti:Muistanko oikein, että merkitsevät luvut piilolinsseissä on vahvuus ja kaarevuus. Molemmat selviää paketin kyljestä ja eikun netistä tilaamaan :)
Taitaa mallillakin (merkillä) jotain merkitystä olla. Tällaisen kuvan olen itse ainakin saanut...
Ei pitäisi olla merkitystä, en ainakaan itse huomannut. Linssimallilla on toki siinä mielessä merkitystä, että ottaako päivän käytettävät, kk- vai kk putkeen käytettävät linssit. Päivän linsseissä halvimmat ovat kuivuneet helpommin päivän lopuksi, mutta enskasessioihin varmaan ihan ok.
Vastaa Viestiin