Jalkatappeja, madaltavia ja tavallisia eri pyörämerkkeihin.
Valvoja: Moderaattorit
Re: Jalkatappeja, madaltavia ja tavallisia eri pyörämerkkeih
Tuolta tilasin R1200GSA :n madalletut jalkatapit. Ilmoitteli että on -30mm matalammat, mutta olivat -25mm. Laatu on hyvä eikä tuo 5mm ero minua haittaa, taitaa olla parempikin. Heti vastailee maileihin ja toimitti osat samana päivänä postiin kun maksoin paypal laskun.
Toimitus siis kotiin muutama päivä maksutapahtumasta, luulen tosin ettei valmiita osia aina ole hyllyssä postitusta odottamassa.
Hinta / laatu / palvelu asiallista!
Toimitus siis kotiin muutama päivä maksutapahtumasta, luulen tosin ettei valmiita osia aina ole hyllyssä postitusta odottamassa.
Hinta / laatu / palvelu asiallista!
Taas lähti mopo käsistä
Hän kuulema nyt lomailee ja jatkaa jatkatappien tekoa parin viikon päästä. Slaavilainen uudenvuoden loma?
Hyllyssä ei pahemmin varastoa, tekee tilaus järjestyksessä.
Hyllyssä ei pahemmin varastoa, tekee tilaus järjestyksessä.
-jarkko-
Kuvat
Kuvat
-
jaa
- Pyörä: Paree ettei näy, ettei leimata
Juu sama vastaus tuli mulle, mutta ei tuo haittaa kun itekin lähen lomille viikoksi.
Arvasin, saakelin ketku arvuuttajaKoheltaja kirjoitti:Saatan ehkä minäkin laittaa sinne tilauksen -30 tapeista
Weteraani kurapyöräilijä
-
Koheltaja
- Pyörä: pyörätön
Ei kommentoitavaa... 
Kylätason kurapyöräilijä.
Joko Atc sai tilauksen sisään, tuli vaan mieleen jotta iteki vois -20 tai -30 tilata tuolta..luulis 690 tapit olevan käypäset
Juu samat taitaa sopia sinullekin kuin mitkä minä luulen tilanneeni. Luulen sillä en nyt ole lopputulemasta ihan varma, Wanhan englanninkielen kirjoitus kun on mitä on, puhetasolla pärjään huomattavasti paremmin. Laitetaanko Tommille samaan pakettiin niin jaetaan postit.
Weteraani kurapyöräilijä
Yv:tä nakattuATC kirjoitti:Juu samat taitaa sopia sinullekin kuin mitkä minä luulen tilanneeni. Luulen sillä en nyt ole lopputulemasta ihan varma, Wanhan englanninkielen kirjoitus kun on mitä on, puhetasolla pärjään huomattavasti paremmin. Laitetaanko Tommille samaan pakettiin niin jaetaan postit.
-
jaa
Omista sain jo kuvat ja postin lähetystunnuksen, joten jotain ainakin tulossa.
Mie sain omani tänään (30 mm alas ja 20 mm taakse). Laatu tavaraa.
Mallailin jo hiukan ja vasemmalla pitää vähän sivutukea fiksata, muuten hyvin näyttäisi käyvän.
Pikku kenkäisen ei varmaan kannata tilata taakse siirtoa noin paljon, joutuu lynentelemään muuten "vipuja".
Vasen uusi ja oikealla originaali.
Mallailin jo hiukan ja vasemmalla pitää vähän sivutukea fiksata, muuten hyvin näyttäisi käyvän.
Pikku kenkäisen ei varmaan kannata tilata taakse siirtoa noin paljon, joutuu lynentelemään muuten "vipuja".
Vasen uusi ja oikealla originaali.
-jarkko-
Kuvat
Kuvat
-
jaa
Omatkin tuli haettua postista perjantaina. Hyvältä näyttää tolleen toimiston pöydällä. Mallaamaan en ole vielä ehtinyt. http://1drv.ms/1Rvpdix
-
sim
- Pyörä: Tenere 709WR/XRV750
oisko jollain tarjota ajatusta paljon AT:ssa kannattas tiputtaa tappeja alemmas/taakse, ittellä on tuo ajatus noista tapeista ollut hetken. Mono 45 ja pituutta on 185 ( tosin se lahkeen pituushan se merkkaa) Itse ajattelin että 30mm alennus sarja saattas olla hyvä
Näyttäisi minun, Tokorin ja Markun tapit kotiutuneen. Haen ne aamulla postista ja ne on noudettavissa Motormanista 10-14 kun olen töissä. Kahvit saa kaupanpäälle 
Weteraani kurapyöräilijä
ATC kirjoitti:Näyttäisi minun, Tokorin ja Markun tapit kotiutuneen. Haen ne aamulla postista ja ne on noudettavissa Motormanista 10-14 kun olen töissä. Kahvit saa kaupanpäälle
Sen verta reilu tarjous jotta häätyy tulla hakemaan
Olipas tutun näköinen husse päätynyt tenere sivustolle 
Kiitokset vielä Atc:lle tapeista, hyvän ja laadukkaan näköiset ja tänään nelisen tuntia testanneena hyväksi todetut
Kiitokset vielä Atc:lle tapeista, hyvän ja laadukkaan näköiset ja tänään nelisen tuntia testanneena hyväksi todetut