Shoei Hornet DS
Valvoja: Moderaattorit
-
GSlpr
- Pyörä: 8gs, f650gsd, yz450, s2r, beta, cbr...
Re: Shoei Hornet DS
Lpr:n koskimiehellä on jotain pieniä (2 kpl) hyllyssä.
- Phav
- Pyörä: R1200GS -09
Mulla on Raid2 kokoa s ja ohkasimmilla poskipaloilla, samoin on tuo Hornet kokoa s, mutta normi poskipaloilla.Katja kirjoitti:S tai xs olis mulla etsinnässä, ainakin shoein raidista meni s. Ehkäpä odottelen sinne messuille, ei oo pitkä aika enää ja siellä pääsee ainakin sovittamaan useampaa mallia pienellä vaivalla.
Jos nyt ei käytettyä hyväkuntoista satu tulemaan vastaan sovitusetäisyydellä.
Sent from my iPad using Tapatalk
Loud pipes save lives
-Pasi-
-Pasi-
-
ceevu
- Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610++++
tänään saapu italiantoimitus. pikkasen tiukan olonen,saa nähdä miten ajan kanssa käy.voi olla että olis saanu olla pykälän isompi kun suupertti...tai sitten käy niin että on just eikä melkeen kun pitää pari tuntia päässä,että pehmusteet muokkautuu.pitäskö tämäkin kieritellä heti hiekassa,niin ei tarvii sääliä sen jälkeen?
entisessä kun ei tota kiiltoa ollu mitä varjella...
kameraa ei tunnu saavan mitenkään helposti kiinni. saattaa olla että joutuu poraamaan ja ruuvaamaan lippaan kiinni,mutta se saa odottaa uutuudenkiillon häviämistä.lippa tuntuu kyllä ohuelta,eli joustavalta verrattuna airohiin(noin kameran kiinnityspisteeksi)
kameraa ei tunnu saavan mitenkään helposti kiinni. saattaa olla että joutuu poraamaan ja ruuvaamaan lippaan kiinni,mutta se saa odottaa uutuudenkiillon häviämistä.lippa tuntuu kyllä ohuelta,eli joustavalta verrattuna airohiin(noin kameran kiinnityspisteeksi)
Italianpoika toi mullekin hopeisen hornetin. Oli kyllä hävyttömän halpa kun tuli pinlock ja kuljetus samaan 246€ hintaan.
Toiseksi halvin minkä netistä löysin oli www.helmetcity.co.uk 401€.
Toiseksi halvin minkä netistä löysin oli www.helmetcity.co.uk 401€.
Minä sain tänään valkoisen hornettini. Vähän kyllä jännäsi meneekö xs hyvin päähän, mutta menihän se, eikä tuntunut liian tiukalta vaikka tunnin verran tein töitä kypärä päässä.
Josko pian pääsis ajamaankin, yksi ilta menee varmaan pyörää kasatessa.
Italian maalta saapui kypärä minullekkin ja sain huokaista helpotuksesta kypärän koon arvioinnin osalta. Aika hyvin näytti sopivan yhteen Shoein kokojen mitoitustaulukko ja oman nupin mitoittaminen, kypärä istui juuri sopivan napakasti. Hinta on kyllä mielestäni hyvin edullinen ja toimituskin tuli perille viikossa, suurimman viiveen aiheutti Itella täällä kotimaassa.
Kiitos ja kumarrus pioneerina toimineille tilaajille, itse en olisi kyllä muuten uskaltanut tilata tuolta kypärää!
Kiitos ja kumarrus pioneerina toimineille tilaajille, itse en olisi kyllä muuten uskaltanut tilata tuolta kypärää!
Hieno juttu, että Italian pojat ovat jaksaneet yllättää positiivisesti meidät kaikki 
Eipä sitä hirveästi tartte Paypalin kanssa jännitellä nykypäivänä. Rahat saa takaisin aika vaivatta jos tulee ongelmia.tuke kirjoitti:Kiitos ja kumarrus pioneerina toimineille tilaajille, itse en olisi kyllä muuten uskaltanut tilata tuolta kypärää!
Tuon puljun aspakin toimi todella moitteettomasti ja viiveettä, että se herätti kyllä luottamusta heti ensimmäisenä.
-
ceevu
- Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610++++
Eka ajopäivä takana,kypärän koko on muuten hyvä,mutta ohimoista meinaa lähteä nahat kun laittaa kuupan päähän tai ottaa pois.
Lippa voisi olla pidempi,mutta uskoisin sen asian hoituvan jollain keinolla
Lippa voisi olla pidempi,mutta uskoisin sen asian hoituvan jollain keinolla
olisiko linkkiä tuonne "italian pojille"
- Phav
- Pyörä: R1200GS -09
Onkos muilla ongelmia tuon pinlockin paikoillaan pysymisen kanssa? Mulla tuo ei kestä paikallaan, vaikka ruuvit kiristää. nyt on tullu mieleen että laittasko sen kiini ohuella silikooni juovalla.
Loud pipes save lives
-Pasi-
-Pasi-
pinlockki myös irvistelee ja yläreuna tulee ikävästi näkökentään eli saisi olla isompi niin kuin shoei gt airissa.
Joku toinenkin kamppailee tuon kanssa. Ei se olekaan omaa taidottomuuttani kun Pinlock välillä löystyy. Vaan mikäpä olisi hyvä keino korjata kun silikonijuova ei oikein kiinnostaisi?Phav kirjoitti:Onkos muilla ongelmia tuon pinlockin paikoillaan pysymisen kanssa? Mulla tuo ei kestä paikallaan, vaikka ruuvit kiristää. nyt on tullu mieleen että laittasko sen kiini ohuella silikooni juovalla.
treriksrøysare
- mek
- Pyörä: V-Strom 800 DE
- Viesti:
Olettehan huomanneet, että niitä pinlockin nastoja ei pidä mennä kääntelemään silloin kun pinlock on paikallaan. Katsokaapa tarkkaan niitä nastoja, sekä pinlockin mukana tulevaa ohjetta. Nasta on toiselta laidaltaan kulmikas, kuten visiirin reikäkin. Ennenkuin nastaa kääntää, se pitää painaa visiirin sisäpuolelta ulospäin niin, että ne kulmat eivät pyöristy käännettäessä. Minäkin pilasin nuo nastat kahdesta visiiristä (Shoei Raid II ja Schuberth C3) ennenkuin huomasin tuon. Jos nastoja kääntää pihdeillä väkisin silloin, kun pinlock on paikallaan, tai nastoja ei ole painettu oikeaan asentoon kääntöä varten, niin nuo kulmat, jotka estävät nastoja pyöristymästä ja pinlockia löystymästä, pyöristyvät ja päästävät sen jälkeen pinlockin löystymään.
Noissa lipallisissa kypärissä, varsinkin Arain TourX:ssä on kyllä tuo visiirin kaari niin jyrkkä, että pinlockin paikallaan pysyminen voi olla heikkoa. Hornetin ja X-Lite 551:n visiirit ovat vähän pyöreämmät, mutta eivät yhtä pyöreät niissäkään, kuin integraalikypärisssä.
Noissa lipallisissa kypärissä, varsinkin Arain TourX:ssä on kyllä tuo visiirin kaari niin jyrkkä, että pinlockin paikallaan pysyminen voi olla heikkoa. Hornetin ja X-Lite 551:n visiirit ovat vähän pyöreämmät, mutta eivät yhtä pyöreät niissäkään, kuin integraalikypärisssä.