DR750big ja tankkilaukku

Kuskien ja pyörien varusteet

Valvoja: Moderaattorit

kraisane

DR750big ja tankkilaukku

Viesti Kirjoittaja kraisane »

Tervehdys
Tohtoriin pitäisi tankkilaukku ostaa,mutta tankin malli on vähän sellainen,että löytyykö siihen sopivaa laukkua? onkohan jollakin foorumilaisella kokemusta/näkemystä asiasta?

Kari
shline

Tankkilaukku tohtoriin

Viesti Kirjoittaja shline »

Mulla oli tohtorissa ihan normaali tankkilaukku jonka sai hihnoilla kiinnitettyä kaatumarautoihin kiinni. Muistaakseni ostin louis:lta. Mut jos ei ole kaatumarautoja niin voi olla hankalampi kiinnittää niin että pysyy, koska niinku sanoit tankin muoto on hankala että magneetit ei oikein saa kosketusta metalliin :?
Kurahousu
Pyörä: BMW G 450X, BMW F900GS, BMW R1100GS

Re: Tankkilaukku tohtoriin

Viesti Kirjoittaja Kurahousu »

shline kirjoitti:Mulla oli tohtorissa ihan normaali tankkilaukku jonka sai hihnoilla kiinnitettyä kaatumarautoihin kiinni. Muistaakseni ostin louis:lta. Mut jos ei ole kaatumarautoja niin voi olla hankalampi kiinnittää niin että pysyy, koska niinku sanoit tankin muoto on hankala että magneetit ei oikein saa kosketusta metalliin :?
Tossahan se Shlinen kiinnitys kaatumarautoihin näkyy:
http://koti.welho.com/jsaari4/index.htm ... mage2.html
Jarno
Pyörä: KTM 640 Adv R
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jarno »

KTM:tä löytyy kaksikin tankkilaukkua jotka voisivat isoon tohtoriin sopia?
Toinen tarkoitettu LC4 ja toinen LC8 malleihin.
Hihnakiinnitteisellä pohjalevyllä kumpikin.

LC4
Kuva

LC8
Kuva
kraisane

Viesti Kirjoittaja kraisane »

Moro
Nuo KTM:n laukut oli sopivan näköisiä.Itsekkin löysin Tourateciltä sellaisen sopivannäköisen yleismallin enduroon.shlinenkin systeemi vaikutti toimivalta ja nuo muut linkintakaa löytyvät reissukuvat tuli kateltua tarkasti.Tarve olisi sellaiselle systeemille,jossa on karttatasku.Sellainen taitaa löytyä kaikista.Laajennettavuus ei tietenkään ole pahasta,jos vaikka innostuu reissaamaan.Tuota Touratecia ei taida uskaltaa tilata,jos siitä ei ole kellään kokemusta.Taitaa olla järkevin jalkautua Oulunseudun MP-liikeisiin tutustumaan tarjontaan.Kiitoksia vastauksista.

Kari
jlohikoski
Pyörä: gs1150adv R1200gs

Viesti Kirjoittaja jlohikoski »

Mulla oli joskus dr800:ssa myös vähän tuolta ktm systeemilta näyttävä konstruktio.
Taisi olla Bagsterin valmistama enduroihin valmistama yleismalli. Ei muistaakseni ollut kallis.
Laukku mulla on vieläkin käytössä gs:ssä.
talkku
Pyörä: T7 , XT500-79

Viesti Kirjoittaja talkku »

hyvän näköisiä laukkuja ja toimivia ? http://www.wolfmanluggage.com/index.html
Vastaa Viestiin