Tuo on hauska.amaunu kirjoitti:[
sellainen näennäistehokas
Voiko tuota ensimmäistä yhdyssanan osaa käyttää esim. seuraavassa yhteydessä: "pesin traktorin tehokkaalla painepesurilla, mutta tehän tiedätte kaikki, että lopputulos on näennäispuhdas"?
Valvoja: Moderaattorit
Toi jäätyminen on kyllä hankala homma. Joskus mökillä halkesi perämoottorista alapään kulmavaihteen kotelo, kun syksyllä jäi uudet peräöljyt vaihtamatta. Seuraavaa painepesuria pidän kyllä sisällä, sanokoon kuka mitä tahansahatussa vika kirjoitti:Olin taannoin hommissa Kärcherin huollossa ja senverran vois vaik ottaa kantaa tähän aiheeseen . Pesuri merkistä riippumatta ois aina säilytettävä lämpimässä.
Vaikka luulee laskeneensa koneen tyhjäksi vedestä ja sen perusteella aattelee,et kyllä sen nyt voi nakata tonne esim.autokatokseen,kun laskin noi vedetkin pois on kyl väärin funtsattu. Aina on sisällä vettä aroissa paikoissa.
Näitä ulkona säilyttäjiä oli valitettavan paljon.Tietysti hyvä huollon kannalta.
Keväisin oli ja on aina tosi paljon näit ulkona säilytettyjä huollossa,kun oli pumpun päädyt halki ym. vaivaa.
Laadukkaan pesurin tunnistaa messinkisestä pumpun päädystä. Alumiininen
menettelee mut kestävyys ei ole samaa luokkaa,kun messinkisellä.
Halvimpia pesureita joissa pumput on muovia tai jotain keraamista mömmöä
ei juurikaan kannata korjata. Valovirtapesurilla yleensä pärjää aika pitkälle. Eroja maksimi paineissa ei hirmuisesti ole kolmivaihe pesureihin nähden,
suurimmat erot on vesimäärissä. Kyllä ainakin mun mielestä mopon voi painepesurilla pestä,kun nyt hiukan kattoo et mihin ja miten sitä vettä ajokkiinsa päästelee.
Jaa, mulla on toiminu viitisen vuotta toiseks halvin koti-kärcheri 2.03. Loistava peli mm. mopon putsaukseen ei tarvi millään telivaunulla raahata ja mahtuu pieneen tilaan. Käsin hinkkaamista kyllä vaati lisäksi, että puhtaaksi lähtee. Eipä tuolla pesurilla juurikaan muuta ole pesty kuin mopoa ja mopokamppeita.xterror kirjoitti:Älä osta ainakaan mitään halvemman pään kärcheriä tai altoa, on ihan susia. Viime vuosina on tuohon lähipiiriin tullut viitisen kappaletta em laitteita, ja yksi on tainnut kestää jo pari kesää. Mutta noi boschin halvat tuntuvat toimivan hyvin kunhan katsoo sellaisen jossa on metallipesäinen pumppu.2old kirjoitti:Kärcher menee hankintaan.
Clen 2400 löytyy kaikki nuo, no vesimäärä tasan tuon 450... Tästä mainitsinkin tuolla edellisellä sivulla. Mulla on tollanen ollut viime kesän ja tyytyväinen oon ollu. Hinta tolla on 300 euron pinnassa.Jepu kirjoitti: -metallinen pumppu
-vesimäärä yli 450 l/min
-kuminen paineletku
-paineletkun kela
Sama vika, niin mopon kuin henkilöauton osalta jätän painepesurin talliin. Parhaat välineet siihen ovat minusta harja, ämpäri, pesuaine ja vesiletku. Minä en ole havainnut sen paineen pesevän yhtään mitään ja kaiken lisäksi ainakin kuvittelen että voimalla ryntäävä vesi tunkeutuu sellaisiin paikkoihin minne sitä ei haluta.JAMPPERI kirjoitti:Painepesuri löytyy tallista mutta vesijohto paineella ja harjalla lähes aina pyörät pesen.