Rhinowalk laukut
Valvoja: Moderaattorit
Rhinowalk laukut
Onkos täällä porukalla kokemuksia kiinalaisista Rhinowalk laukuista? Näyttää olevan aika edullisia ja maailmalta mitä olen jotain kommentteja nähnyt, niin eivät ilmeisesti ainakaan aivan umpisurkeaa laatua ole. Lähinnä kiinnostaa pitävätkö vedenpitäviksi mainitut laukut oikeasti veden ulkopuolella ja mikä on näkemys laukkujen kestävyydestä? Näitähän on laaja valikoima erilaisia versioita, mutta jos on mistä tahansa ko. tuotemerkin tuotteesta kokemuksia, niin kiinnostaisi tietää.
Viimeksi muokannut Pturu, Pe Loka 09, 2026 12:12 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Bronson
- Pyörä: Honfa Africa Twin
Re: Rhinowalk laukut
Mulla on ollut Rhinowalkin 10litranen pikkulaukku tarakalla jokusen vuoden. Varasisuri, pumppu, paikkausvälineet ja ensiapulaukku tuolla on tainnut olla. Pykälän isompi olisi parempi omaan käyttöön, tuo on jo noilla aika täynnä.
Itse laukku on varsinkin hintaan (23€ vuonna 2024) nähden laadukkaan oloinen, hyvin on kestänyt toistaiseksi. Kiinnitysremmien materiaali on jotenkin liukkaampaa/muovisempaa kuin esimerkiksi Kriegalla tai Mosko Motolla. Tuon takia remmit saattaa päästä hieman löystymään pahemmassa rynkytyksessä. Joskus pitänyt varuilta ylimääräistä "mustekalaa" tuon yli vedettynä. Voi olla että remmeihin tullut parannusta tuon jälkeen, ei tietoa itsellä. En ole kiinnittänyt vedenpitävyyteen noiden tavaroiden kanssa huomiota, kun ei ole tullut sateiden jälkeen ikinä noille tavaroille tarvetta niin nostanut vaan laukun kokonaisena pois ja sisälle.
Itse laukku on varsinkin hintaan (23€ vuonna 2024) nähden laadukkaan oloinen, hyvin on kestänyt toistaiseksi. Kiinnitysremmien materiaali on jotenkin liukkaampaa/muovisempaa kuin esimerkiksi Kriegalla tai Mosko Motolla. Tuon takia remmit saattaa päästä hieman löystymään pahemmassa rynkytyksessä. Joskus pitänyt varuilta ylimääräistä "mustekalaa" tuon yli vedettynä. Voi olla että remmeihin tullut parannusta tuon jälkeen, ei tietoa itsellä. En ole kiinnittänyt vedenpitävyyteen noiden tavaroiden kanssa huomiota, kun ei ole tullut sateiden jälkeen ikinä noille tavaroille tarvetta niin nostanut vaan laukun kokonaisena pois ja sisälle.