Tyhjentyneet akkupatterit? Kivaa... Nytpä saan itse kehuskella tyhjillä retkikaasupulloilla
Jostain kumman syystä en vain ole vielä käyttänyt tätä maailman ihmeellisintä valaisinta. Onko kellään puolesta/vastaan kokemuksia?
Valvoja: Moderaattorit
Tolla saa näköjään aika paljo valoa aikaseks mutta en kyllä teltassa tota kättäis....jite kirjoitti:Ja sitten jos valaisimen sytyttäminen on yhtä viihdyttävää kuin tässä pätkässä niin riittää kavereilla ihmettelemistä.
http://www.youtube.com/watch?v=wiyikj-73gU
Jos toi on sellanen mustassa muovikotelossa kulkeva kapistus lasikuvulla ja polttosukalla niin toimii ainakin helpommin kun Tillikat tms. petroolivalisimet. Pahuksen kovaa suhinaa vaan pitää palaessaan ja "kenttäkelpoisuus" kyseenalainen. Eikä muuten montaa päivää kestä kaasusäiliö. (matala versio)Kampi kirjoitti:Tulipa syksyllä ostettua kaasuvaloa, Primus MicronLantern, odottamaan käyttöä. Ajattelin suunnilleen niin että eipä tarvitse tuskailla pattereiden ja akkujen kanssa. Tämä perinteinen myrskylyhty joka on tuttu jokaiselle Muumilaakson seikkailuja seuranneille on jotenkin vähempi kutsuva, vaikka on siinä omat kiistattomat hyvät puolensa, ei oikein houkutellut.
Tyhjentyneet akkupatterit? Kivaa... Nytpä saan itse kehuskella tyhjillä retkikaasupulloilla![]()
Jostain kumman syystä en vain ole vielä käyttänyt tätä maailman ihmeellisintä valaisinta. Onko kellään puolesta/vastaan kokemuksia?
Tämänmoinen:teppogarde kirjoitti:Jos toi on sellanen mustassa muovikotelossa kulkeva kapistus lasikuvulla ja polttosukalla niin toimii ainakin helpommin kun Tillikat tms. petroolivalisimet. Pahuksen kovaa suhinaa vaan pitää palaessaan ja "kenttäkelpoisuus" kyseenalainen. Eikä muuten montaa päivää kestä kaasusäiliö. (matala versio)Kampi kirjoitti:Tulipa syksyllä ostettua kaasuvaloa, Primus MicronLantern, odottamaan käyttöä. Ajattelin suunnilleen niin että eipä tarvitse tuskailla pattereiden ja akkujen kanssa. Tämä perinteinen myrskylyhty joka on tuttu jokaiselle Muumilaakson seikkailuja seuranneille on jotenkin vähempi kutsuva, vaikka on siinä omat kiistattomat hyvät puolensa, ei oikein houkutellut.
Tyhjentyneet akkupatterit? Kivaa... Nytpä saan itse kehuskella tyhjillä retkikaasupulloilla![]()