TomiKoo kirjoitti:Tänään lähti tuubitoimitus Joensuuhun postitse. Kuraattori hoitelee paketin sisällön paikallisesti eteenpäin. Mika70, JRA sekä Aapo ja Gusse ovat vielä ilman omiaan, katellaan sopivat jakeluajat aikanaan.
teukka# kirjoitti:Mikäli putkia jää jostain syystä "ylimääräiseksi" lunastaisin kaksi. teuvo.alarotu@ippnet.fi
Eteläranta 5
Ikaalinen
044 7503301
Onko tuohon jo löytynyt ylimääräistä?? Nomad?!
Moro, pari putkea odottaa vielä noutajaansa - koska noutajasta ei ole kuulunut mitään. Kaivelen tästä keskustelusta halukkaat, jos putket jäävät minulle. Tais olla Teukkaakin ennen jo pari kaveria, joka ehti varaamaan, mikäli putkia jää.
Voihan noita sitten lisääkin tilata, kun kevättä kohti mennään, ja kaikenlaista kurapyörätapahtumaa on päällänsä. Öö.. Tämä ei sitten ollut uuden kimppatilauksen aloitus.
RistoH kirjoitti:Jos tähän viestiin saa ilmoittaa halukkuutensa ostaa niin minullekin kelpaisi yksi tuubi kun aikoinani olin myöhässä tilaukseen.
Eli jos löytyy ylimääräisiä niin saa tarjota yv:llä!
Nomad kirjoitti:Moro, pari putkea odottaa vielä noutajaansa - koska noutajasta ei ole kuulunut mitään. Kaivelen tästä keskustelusta halukkaat, jos putket jäävät minulle. Tais olla Teukkaakin ennen jo pari kaveria, joka ehti varaamaan, mikäli putkia jää.
Nomad kirjoitti:Voihan noita sitten lisääkin tilata, kun kevättä kohti mennään, ja kaikenlaista kurapyörätapahtumaa on päällänsä. Öö.. Tämä ei sitten ollut uuden kimppatilauksen aloitus.
Varmaan jatkossa voisi sopia tilauksesta ja erissä toimituksesta Tuumacidin kanssa suoraan. Hinta on varmasti toinen, mutta tuskin sietämätön. Vai olisko tuosta tuubista oikein foorumin omaksi tuotteeksi? Sais tuubit, paidat ja tarrat kaikki samasta paikasta!
Tomi
Mikäs siinä. Ensin ksyleenillä vanhat logot pois, ja sitten kilikolipullosta kurapyörälogo tilalle - tai ehkä tarra tuubin nokkaan olisi parempi.
estapa kirjoitti:senverran jo hipelöin pötkylöitä että puhistin merkit veke toisesta
Millä tuo homma onnistui helposti?
Minä sain putket puhdistettua jonkun kaupparatsun firmalle myyneellä "Graffiti remover"-spraylla. Eli siis ihan tavallista töherryksenpoistoainetta. Annoin hetken vaikuttaa ja pyyhin puhtaaksi. Pari kertaa toistettuna lähti kaikki "ylimääräinen" keltainen väri poies.
Löytyisikö vielä kaksi putkea jostakin päin? Olisin kiinnostunut ostamaan jos vaan keneltäkään vielä löytyy... laittakaa mailia peltilelu(at)kolumbus.fi
Löyti tuo pulloputki vihdoin paikkansa transun persposkesta. Asetonilla pyyhkäisemällä lähti nuo merkit helposti. 2mm alumiinista nyhräsin kiinnikkeen alkuperäisen pikkukotelon tilalle.