Juuri näin.JariKoo kirjoitti:jos ei harjoitusta niin kait tuolla voi käydä, jos oikein kartasta katsoin.
Kaenuulaesten kokkoonkuhtu ja ilimottautumistopikki
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Kaenuulaesten kokkoonkuhtu ja ilimottautumistopikki
- Rusty
- Pyörä: polkupyörä ja XRV750-94 (ex:DR650RSE-91)
Minä olen ollut siinä luulossa ettei alueelle saa mennä. Eikös noissa alueelle menevissä teiden liittymissäkin ole jonkimoista kieltokylttiä.... No tänään pitää käydä katsomassa Kivimäentiellä kun Santamäessä on Tarvikekeskuksen mp-koeajot. Mistä sitten näkee virallisen tiedon onko siellä minkäänlaisia harjoituksia meneillään?
Edit: Ai niin...kyltit käyty lukemassa lähemmältä etäisyydeltä. Eihän niissä tosiaan ole kieltoja vaan varoitukset. Näkyi olevan sitten lisälappukin jos ja kun on harjoituksia. Ja täältä https://puolustusvoimat.fi/ajankohtaist ... tiedotteet näkyy löytyvän myös varoitustiedotteet.
Edit: Ai niin...kyltit käyty lukemassa lähemmältä etäisyydeltä. Eihän niissä tosiaan ole kieltoja vaan varoitukset. Näkyi olevan sitten lisälappukin jos ja kun on harjoituksia. Ja täältä https://puolustusvoimat.fi/ajankohtaist ... tiedotteet näkyy löytyvän myös varoitustiedotteet.
Viimeksi muokannut Rusty, Ti Loka 01, 2019 3:20 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Puomeilla on ilmoitustaulut, joissa on ampumailmoitus viikkoa ennen ammuntoja. Puomit sulkeutuvat viimeistään tuntia ennen ammuntojen alkua.
Olisko väellä syttöjä lähteä ensi sunnuntai-iltana testaamaan ajovaloja Kajaanin lähiseudun sorapätkille?
Syttöjä voisi hyvinkin olla, mutta ei ole pyörää tällä hetkellä, niin jääpi haaveeksi.
Tänään tuli ensimmäistä kertaa tälle talvelle toinen moottorpyöräilijä vastaan. Itse olin Ténéréllä ajolenkiltä kotiin palailemassa Sotkamontiellä joskus n. klo. 12:30 tietämillä. KTM ajeli vastaan ja kuljettaja tervehti reippaalla kädenheilautuksella. Liekkö foorumin lukijoita ollu?
Herätellääs säiettä.
Vieläkö täällä on ajelijoita kuulolla?
Vieläkö täällä on ajelijoita kuulolla?
Kuulolla joo,mut talviajot jääneet. Ajaa kelkalla sen mitä talvella pitää rymytä.. pari niin pakkastalvee ollut ja ei kunnon jääpolanteita ollut.
Keväällä jatkuu,tallissa itselle ajamaton 1090R
-----------ajo omalla vastuulla-----------------
Keväällä jatkuu Kokeillaan ajohaluja 701:llä
Keväällä jatkuu Kokeillaan ajohaluja 701:llä
Taitaa olla aika hiljainen topikki mutta kokeillaas. Vieläkös Kajaanin suunnilla joku ajelee? Itse uutena harrastajana liikkeellä ja ajoseuraa olisi hakusessa. Itsellä kilvellinen pikku nelari alla tällä hetkellä. Voi ottaa yhteyttä vaikka YV:llä tai kommentoida alle jos on jotain säännöllisiä ajopäiviä/tapaamis paikkoja mikäli mukaan mahtuu.