Hiekkatie speciaali Oulujoki laaksossa su 8.5-05
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Hiekkatie speciaali Oulujoki laaksossa su 8.5-05
No niin alkaa heikkatiet olla auki ja mukavan pehmeitä. Miten olis 200 km lenkki tavoitteena ajaa hiekkateitä. Lähtö Muhoksen Nesteeltä klo 12:00 ja siitä mutkin ja kiemuroin Oulujärven rantaan ja takas muhokselle. Hiki tulee, hartiat jumittuu ja hiekka narskuu hampaissa.
Miten on, onko lähtiöitä ?
Miten on, onko lähtiöitä ?
Viimeksi muokannut JPT, To Touko 05, 2005 7:48 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yes, täähän sopis hyvin mun ensi viikon ohjelmaan:
Taidanpa tulla mukaan
Tiistai, Raahen moottorikerhon ajelu museon rannasta klo 18:00, jos ne asfalttipyöräilijät on jo heränneet talviunilta.
Keskiviikko: Raahen sorasurauttelijat ajelu Ouluntien Nesteeltä klo 18:00
Torstai: Kalajoki sorapyöräily ( Katso linkki näillä sivuilla )
Lauantai: Kemora MP-ajopäivä, katso Kemoran nettisivut. Katsotaan mihin toi mun pyörä pystyy asfaltilla ja opetellaan kallistuksia.
Sunnuntai: Oulu ajelu ja moottoripyöränäyttely Raahessa, tulkaa muutkin katsomaan.
Tulossa pyöräilytäyteinen viikko
Terveisin
Pekka

Taidanpa tulla mukaan
Tiistai, Raahen moottorikerhon ajelu museon rannasta klo 18:00, jos ne asfalttipyöräilijät on jo heränneet talviunilta.
Keskiviikko: Raahen sorasurauttelijat ajelu Ouluntien Nesteeltä klo 18:00
Torstai: Kalajoki sorapyöräily ( Katso linkki näillä sivuilla )
Lauantai: Kemora MP-ajopäivä, katso Kemoran nettisivut. Katsotaan mihin toi mun pyörä pystyy asfaltilla ja opetellaan kallistuksia.
Sunnuntai: Oulu ajelu ja moottoripyöränäyttely Raahessa, tulkaa muutkin katsomaan.
Tulossa pyöräilytäyteinen viikko
Terveisin
Pekka
-
Marko Hemmilä
- Site Admin
- Pyörä: R1200GS, 1290 Super Duke GT
- Viesti:
Onks tää nopeeksi vai sairaannopeeksi nuotitettu reissu? Periaatteessa toi vois kuulostaa mielenkiintoiselta tapahtumalta.
-- Backman
kuvagalleria
kuvagalleria
-
Marko Hemmilä
- Site Admin
- Viesti:
Eilen kävin koluaan utajärvi muhos rajaseutuu ja hiekkatiet on auki, paikka paikoin vettä ja vähän lunta joka sulaa nopeesti näillä lämmöillä. Isommat soratiet on vielä kelirikon kourissa, eli 10 cm vetelää ja alla jäinen maa ja ovat osittain ajokiellossa. Saatta olla että tänään joutuu lähteen tuonne vaalan suuntaan rymyään.
-
Marko Hemmilä
- Site Admin
- Viesti:
No niin kurvailua su 8.5 klo 12:00 alkaen.
Kokoontuminen siis Muhoksen NESTEELLE, siihen kajaanintien varteen, tiet on mutkasia ja suoria sekä kovia ja pehmeitä, vauhdin määrää jokainen itte ja ketään ei jätetä matkanvarteen, jos tulee kalustorikkoja kuljetus pois maastosta järjestyy minun toimesta. Jos porukka haluaa, niin makkarat voidaan poltella ja kahveet kiehauttaa maastossa tai voidaan tyytyä huoltoasema palveluihin.
Minut tunnistaa näin: etsi Nesteen pihalta punanen tai valakonen DR (kumpi nyt sattuu oleen kunnossa) ja sille kuuluva kuski, kukkakeppi joka on puettu mustiin.
Kokoontuminen siis Muhoksen NESTEELLE, siihen kajaanintien varteen, tiet on mutkasia ja suoria sekä kovia ja pehmeitä, vauhdin määrää jokainen itte ja ketään ei jätetä matkanvarteen, jos tulee kalustorikkoja kuljetus pois maastosta järjestyy minun toimesta. Jos porukka haluaa, niin makkarat voidaan poltella ja kahveet kiehauttaa maastossa tai voidaan tyytyä huoltoasema palveluihin.
Minut tunnistaa näin: etsi Nesteen pihalta punanen tai valakonen DR (kumpi nyt sattuu oleen kunnossa) ja sille kuuluva kuski, kukkakeppi joka on puettu mustiin.