Enduromatkoja?
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
Skogis
- Pyörä: AJP PR7, Gas Gas EC300
- Viesti:
Enduromatkoja?
Löytyykö suomessa tai läheisyydessä mielenkiintoisia matkaenduro-seikkailua kesäksi?
- Mika TA-91
- Pyörä: 790 Adventure R, EXC-F 250
Ja tuolla olisi tarkoitus tutustua Suomen historiaan ja sorateihin matkalla Kontio-Ralliin: Salpakontio 4.7. - 6.7.
Terveisin
Terveisin
Mika TA-91
-
Timo Kalkkila
- Pyörä: KTM 1390 SAS Evo
Liettuan ympäriajo on taas tänä vuonna. Reittejäkin on kuulemma kahta vaikeustasoa tällä kertaa (viimeksi oli vain se vaikea).
http://www.enduroclub.lt/en/news,nid.153
Timo
http://www.enduroclub.lt/en/news,nid.153
Timo
- Esu
- Pyörä: BMW 1200GS Adventure
Itseasiassa Viron reissua suunniteltiin noin alustavasti kaverin kanssa. Ajankohta olisi vaan melko myöhäinen eli syys-lokakuun vaihde. Ongelmaksi näyttäisi muodostuvan digitaalisen kartta-aineiston puuttuminen. Ei Garminin eikä Magellaninkaan kartta-aineisto tunne kuin Tallinnan ympäristön riittävällä tarkkuudella. Muualta Virosta vain pääväylät. Toki paperikarttoja varmaan saa, mutta mielummin käyttäisi gps:ä, kun sellainen on tullut hommattua. Ozille kääntäminenkin tuntuu työläältä, kun joskus aikoinaan tuli koko Suomi skannailtua. Jos matkamme toteutuu, niin mukava tietää palstalaisia olevan Virossakin
Saadaan varmasti tietoa majoituksista yms. täältä palstan kautta, kunhan reissu alkaa hahmottua.
Osta enduro, niin et tarvitse katua.
(Honda NX 650, KTM 640, KTM 990S, BMW 1200GSA)
(Honda NX 650, KTM 640, KTM 990S, BMW 1200GSA)
HeippaBandiera kirjoitti:Voisin järjestä matkan Viron .+3725097478.
Kerro miten homma toimisi.
Ajankohta
Majoitus
reitit
kustannukset ja niin edelleen.
Aloita vaikka uusi viestiketju täällä, niin varmasti tulee kiinnostuneita matkalaisia.
Olisi hienoa lähteä Viroon paikallisten kurapyöräilijöiden opastuksella.
Pekka
Pekkavee kirjoitti:HeippaBandiera kirjoitti:Voisin järjestä matkan Viron .+3725097478.
Kerro miten homma toimisi.
Ajankohta
Majoitus
reitit
kustannukset ja niin edelleen.
Aloita vaikka uusi viestiketju täällä, niin varmasti tulee kiinnostuneita matkalaisia.
Olisi hienoa lähteä Viroon paikallisten kurapyöräilijöiden opastuksella.
Kesäkuun alussa ehkä ,majoitus teltat tai paikalliset kotimajoitukset ja reitit etelä Viron soratiet. Tai sitten saaret: Hiiumaa ja Saarenmaa. Mart.![]()
![]()
![]()
Kuulostaa hyvältä.Bandiera kirjoitti:Voisin järjestä matkan Viron .+3725097478.
Kesäkuun alussa ehkä ,majoitus teltat tai paikalliset kotimajoitukset ja reitit etelä Viron soratiet. Tai sitten saaret: Hiiumaa ja Saarenmaa. Mart.![]()
![]()
![]()
Aloita uusi ketju sieltä Kurapyöräilijöiden sivuilta kohdasta "Uusi viesti"
Mukaan tulee varmasti porukkaa.
Telttamajoitus on Ok kurapyöräilijöille, kotimajoitukset on tietysti mukavampia ja hienoa tutustua virolaisiin ihmisiin sillä tavalla.
Pekka
-
Skogis
- Viesti:
Mä olen vähän suunnitellut lähteä mukaan tämän Liettuan ympäri ajo, mutta nyt minä epäileen vähän että siellä ajetaan tänä vuonna. Heidän kotisivu on huonosti päivitettu, ja olen lähettänyt sähköpostia mutta en saannut vastauksia. Syy voi tietysti olla että ryhmä on jo täynnä.
Tulen mielellään mukaan Viroon
Ja minun kanssa voitte tulla ajamaan Venäjällä, Aunuksessa, jos joskus sopii.
Tulen mielellään mukaan Viroon
Ja minun kanssa voitte tulla ajamaan Venäjällä, Aunuksessa, jos joskus sopii.
-
Timo Kalkkila
- Pyörä: KTM 1390 SAS Evo
Voin koitaa selvittää, mikä on tilanne (muistaakseni kyllä maaliskuussa sain sähköpostilla tiedon, että järjestettäisiin). Itse en pääse tänä vuonna mukaan.Skogis kirjoitti:Mä olen vähän suunnitellut lähteä mukaan tämän Liettuan ympäri ajo, mutta nyt minä epäileen vähän että siellä ajetaan tänä vuonna. Heidän kotisivu on huonosti päivitettu, ja olen lähettänyt sähköpostia mutta en saannut vastauksia. Syy voi tietysti olla että ryhmä on jo täynnä..
Timo
-
Skogis
- Viesti:
Tänään sain vahvistettu että Liettuassa ajetaan Round Lithuania 2007. http://www.enduroclub.lt/en/pages,id.48