Vappuajo Oulussa 2007
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
Tase
- Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100
Vappuajo Oulussa 2007
No niin, kaksi viikkoa ja yksi päivä niin perinteinen vappuajo starttaa klo 14:00 Raksilan marketeilla. Eiköhän lähdetä porukalla näyttämään kurapyöriä oululaisille ja kokoonnuta parkkipaikalle Citymarketin eteen OYS:in puoleiseen päähän. Joten pois sieltä kyykkyjen ja customien seasta ja suoraan Citymarketin eteen, siellä ne kurapyörät on...
Ohessa OuluMC:n tiedote: http://www.oulumc.fi/node/12
Edit: Korjasin muuttuneen lähtöajan
Edit: Korjasin muuttuneen lähtöajan
Viimeksi muokannut Tase, La Huhti 28, 2007 8:32 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Tase
Kiitoksia luottamuksesta, minun täytyy kohteliaasti kieltäytyä. Oulu-Muhos seutu on minulle hieman oudompaa enkä ehdi parissa viikossa siihen niin paljon tutustumaan että voisin pintatietä kummempaa reittiä varmistamaan. Kumminkin olisi ihan hyvä etukäteen tietää mitä siellä on odotettavissa.Raimo kirjoitti:Tase, valmisteletko paluureitin Muhokselta ??
Täällä pohjoisessa metsätiet ovat vielä jääpolanteella, saas nähdä ehtivätkö ne parissa viikossa sulaa.
- Raimo
- Pyörä: BMW R80GS & R1200RT
- Viesti:
Jos minä olen mukana Vappuajelulla, niin mun perässä voi lähteä ihmettelemään maisemia. Ihan suoraanhan ei takaisin kehtaa tulla, eihän ??
Siinä olet Tase oikeassa, että teillä tulee olemaan vielä lunta siellä täällä, tai ainakin kunnon kelirikko. Eli ajokit ja kuskit voivat likaantua paluumatkalla...
Siinä olet Tase oikeassa, että teillä tulee olemaan vielä lunta siellä täällä, tai ainakin kunnon kelirikko. Eli ajokit ja kuskit voivat likaantua paluumatkalla...
Gone but not forgotten: Yamaha DT125LC -85, Honda NX650 Dominator -93, Suzuki DR800 Big -90, Suzuki DR350S -94, BMW R80G/S Paris-Dakar -85, Honda Africa Twin -90, Honda Africa Twin -97, BMW R1150GS -01, Honda XR400R -98, Honda XRV650 -89
Re: Vappuajo Oulussa 2007
Vappuajon aika on kuulema muuttunut Oulumc:stä riippumattomista syistä klo. 14.00Tase kirjoitti:No niin, kaksi viikkoa ja yksi päivä niin perinteinen vappuajo starttaa klo 13:00 Raksilan marketeilla. Eiköhän lähdetä porukalla näyttämään kurapyöriä oululaisille ja kokoonnuta parkkipaikalle Citymarketin eteen OYS:in puoleiseen päähän. Joten pois sieltä kyykkyjen ja customien seasta ja suoraan Citymarketin eteen, siellä ne kurapyörät on...
Eipä ole kottarainen tiekunnossa, kun on vielä talven jäljiltä hileet kuten vilkut jne yhä asentamatta, ja rekkarikin oli jälleen tipahtanut matkan varrelle. Ei se pysy matkassa, ei millään.
Mutta bemarilla olen tulossa, ja pitääpä tulla morjenstamaan.
Tänään oli aika hyvin kyllä taas ajaminen kurapyöräilyä, kts. kuva ohessa.
Mutta bemarilla olen tulossa, ja pitääpä tulla morjenstamaan.
Tänään oli aika hyvin kyllä taas ajaminen kurapyöräilyä, kts. kuva ohessa.
- Liitteet
-
- 29042007(006).jpg
- Kurapyörä
- (473.08 KiB) Tiedosto ladattu 151 kertaa
-
Tase
Nostetaanpas vähän aihetta ylöspäin.Raimo kirjoitti:Jos minä olen mukana Vappuajelulla, niin mun perässä voi lähteä ihmettelemään maisemia. Ihan suoraanhan ei takaisin kehtaa tulla, eihän ??
Mites Raimo se kokoontuminen paluumatkalle siellä Muhoksen päässä? Liikenteenohjaus saattaa ohjata meidät siellä mille tahansa parkkipaikalle, joten samassa läjässä tuskin Muhoksella ollaan.
- Raimo
- Pyörä: BMW R80GS & R1200RT
- Viesti:
Enpäs osaa sanoa Tase mitään tuohon. Näkee huomenna miten käy, etenkin jos pääsen paikalle...Ja en valmistele mitään reittiä paluumatkalle, koska en ole tälle keväälle käynyt edes ajelemassa tuolla päin...Tai siis kävin nastarenkailla pari kuukautta sitten 
Gone but not forgotten: Yamaha DT125LC -85, Honda NX650 Dominator -93, Suzuki DR800 Big -90, Suzuki DR350S -94, BMW R80G/S Paris-Dakar -85, Honda Africa Twin -90, Honda Africa Twin -97, BMW R1150GS -01, Honda XR400R -98, Honda XRV650 -89