Pitkäperjantain lyhytrundi Siuntiosta Stemu Arskan mökiltä

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

2old
Pyörä: KTM 990 Adv

Pitkäperjantain lyhytrundi Siuntiosta Stemu Arskan mökiltä

Viesti Kirjoittaja 2old »

...on siis Siuntion asemalla, paikka nimeltä Fanjunkars... Olisko lähtijöitä? Yritän päästä pikkuteitä Barösundiin ja takaisin n. 150 km lenkki? Lähtö klo 11. Ellei liika sada siis....
2old

128 tuli ajeltua, joista n 80 km hiekkateillä ja poluilla...nastaa oli taas. Tuuli vaan vähän turhan paljon
Liitteet
MATKA2007 001.jpg
(1.44 MiB) Tiedosto ladattu 195 kertaa
2old

No voi helevata! Olisi pitåänyt lukea....Pitäsikö lähteä su tai ma???
peepee

Viesti Kirjoittaja peepee »

oot vissiin just saanu tuon pyörän ajoon itse tuli laitettua samanlainen,sulla näkyy olevan tuo pitkä pleksi miten tuon kanssa tuuli ottaa,kerkesitkö ajaa sillä alkuperäisellä pleksillä vai oliko tuo valmiina paikoillaan,mukava ajonen pyörä mutta välitykset on aika pitkät,saaneekohan tuohon pienenpää eturatasta?sulla näkyy olevan myös nuo raudat onko nuo itse tekoset mullakin on työn alla ruostumattomasta tulee käyvät vähän ylempänä kuin nuo raudat..
2old

peepee kirjoitti:oot vissiin just saanu tuon pyörän ajoon itse tuli laitettua samanlainen,sulla näkyy olevan tuo pitkä pleksi miten tuon kanssa tuuli ottaa,kerkesitkö ajaa sillä alkuperäisellä pleksillä vai oliko tuo valmiina paikoillaan,mukava ajonen pyörä mutta välitykset on aika pitkät,saaneekohan tuohon pienenpää eturatasta?sulla näkyy olevan myös nuo raudat onko nuo itse tekoset mullakin on työn alla ruostumattomasta tulee käyvät vähän ylempänä kuin nuo raudat..
On kokonaista 700km takana tällä, eli on uusi verme. On se kumma, että löytää näiltä nurkilta ihan uusia polkuja vaikka on jo 10v paikkakunnalla asunut. Kokeilin TAn omalla plexillä, mutta kun on >190 cm tuntuu tää olevan omiaan. Kaatumaraudat laitatutin liikkeessä. Kyllä tuo tuntuu olevan oikea valinta mulle.
2old

....tässä ihan kiva lenkki, jossa vaihtelevaa maastoa ja teitä....
Liitteet
Barösundiin.jpg
(166.56 KiB) Tiedosto ladattu 107 kertaa
Vastaa Viestiin