Allroad Tour 2005
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Allroad Tour 2005
Allroad Tour 2005 Puitsi ajetaan 3.-9.7.2005. Tarkemmin http://www.allroadtour.fi.
-jarkko-
Kuvat
Kuvat
Saispa lomaa tuohon aikaan ja jos vaan "vanhus" kestää, siis iteHappi kirjoitti:Kyllä tonne täytyy lähteä, jos vaan "vanhus" kestää, siis pyörä. Happi
-jarkko-
Kuvat
Kuvat
-
Ylimatti
- Pyörä: BMW F650 GSD 2004
Hinku olis kova lähteä tuonne mutta kun se ei aina riitä.
Pelottaa oma kokemattomuus; ei huvittaisi lähteä mukaan huomaamaan että pilaa jonkun seurueen päivän kun ei pysy mukana.
En tosiaankaan osaa sanoa miten sitä pärjäisi? Polttelee vaan koko ajan enemmän ja enemmän tuo ajaminen...
Pelottaa oma kokemattomuus; ei huvittaisi lähteä mukaan huomaamaan että pilaa jonkun seurueen päivän kun ei pysy mukana.
En tosiaankaan osaa sanoa miten sitä pärjäisi? Polttelee vaan koko ajan enemmän ja enemmän tuo ajaminen...
Taas menossa jonnekin...
Tuohan se vähän on. Vaikka kuinka kaveria ei jätetä ja on ok ajaa hitaimman mukaan... Pitää käydä pienemmällä (ja tutummalla) porukalla kokeilemassa miten omat rahkeet riittää muiden vauhdissa.Ylimatti kirjoitti:Hinku olis kova lähteä tuonne mutta kun se ei aina riitä.![]()
-- Backman
kuvagalleria
kuvagalleria
-
Jarno
- Pyörä: KTM 640 Adv R
- Viesti:
Allroad Tour 2005
Ei ihan TA, vaan se toinen xl600.
Nyt ei enää tarvitse muuta kuin saada mopo kasaan ja työnantaja vakuuttuneeksi sopivasta loman ajankohdasta
Nyt ei enää tarvitse muuta kuin saada mopo kasaan ja työnantaja vakuuttuneeksi sopivasta loman ajankohdasta
Eiköhän Mika TA-91 Espoosta ole tulossa mukaan? ja ajatuksena olisi taas kasata TA-ryhmä.tand kirjoitti: Onko jo joku muu Transalppari menossa täältä etelästä??
-jarkko-
Kuvat
Kuvat
- Mika TA-91
- Pyörä: 790 Adventure R, EXC-F 250
Mika TA-91 Espoosta lähtee mukaan ja TA-ryhmä olisi taas hyvä ajatus.Jarkko kirjoitti:Eiköhän Mika TA-91 Espoosta ole tulossa mukaan? ja ajatuksena olisi taas kasata TA-ryhmä.tand kirjoitti: Onko jo joku muu Transalppari menossa täältä etelästä??
Eli jos olet TA:lla reissuun lähdössä, niin samalla kun ilmoittautumisesi pistät ART porukoille, niin kirjoita siihen, että halua Transalp-ryhmään.
Heinäkuun alkua odottaen
Viimeksi muokannut Mika TA-91, Ma Tammi 17, 2005 10:29 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mika TA-91
- Mika TA-91
- Pyörä: 790 Adventure R, EXC-F 250
Jos se muille sopii, niin mikä ettei, mutta jos TA-ryhmä saadaan kasaan ja joku muu sitä vetää, niin ei sekään haittaa , mukana ollaan. Ja muutenkin on ihan hyvä välillä vähän vaihdella rooleja, jotta tulee kokemusta eri kohdassa jonosta ajelua.Happi kirjoitti:Lupautuuko Mika vetään "pappamopo" porukkaa. Viimekesän
suunnistus sujui niin hyvin, ei tarvinnut pysähtyä risteyksiin
ihmetteleen missä mennään.
Happi
Ja tosiaan tänä vuonna jos vaan ajelisi, se työntäminen oli kuitenkin sitten vähän tylsää
Terveisin
Mika TA-91
Olikos Tand meikäläisen kämppiksenä E-vitamiinissa? Meikäläinenhän sätki ittensä rikki sillä pikkuDR:llä...tand kirjoitti:Nyt olen sitten menossa Puitsin maisemiin riitti sitten vauhti tai ei.
Viime vuonna olin E-vitamiinissä mukana ja kyllä se ajo sujui ihan okoo.
Onko jo joku muu Transalppari menossa täältä etelästä??
Nangulla en sitten telonut itseäni pahemmin, vaikka yritys oli kova.Puitsille myös tulossa jos vaan mopon saan alle, toivottavasti se sama maailmanmatkaaja DRZ. Pyörän omistaja kävi sillä Islannissakin tässä välillä.
-
tand
- Pyörä: Yamaha Tenere Extreme Honda TLR200
Terve
Juu kyllä minä olin kämppäkaverisi silloin.
Hyvinhän sulla E-vitamiini meni kunnes....
No niinhän se on että rapatessa veri roiskuu.. Oikea asenne sulla on joten jatketaan sitä ajoa vain sillä kokemusta kertyy ja taito kasvaa.
Drz taitaa olla ihan hyvä pyörä. Itsekin pitäisi saada joku vastaava kilvetön kuntopyöräksi ja rahat siihen
Juu kyllä minä olin kämppäkaverisi silloin.
Hyvinhän sulla E-vitamiini meni kunnes....
No niinhän se on että rapatessa veri roiskuu.. Oikea asenne sulla on joten jatketaan sitä ajoa vain sillä kokemusta kertyy ja taito kasvaa.
Drz taitaa olla ihan hyvä pyörä. Itsekin pitäisi saada joku vastaava kilvetön kuntopyöräksi ja rahat siihen
T-and