Talviralli 2013
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- Kipa
- Pyörä: SE ja kolmipökö
Talviralli 2013
Hitsi kun ei itse pääse timoa nöyryyttämään lumella, tuli muuta puuhaa.
- taas kahden mopon taktiikalla -
-
garbonaare
- Pyörä: 1100gs
Re: Talviralli 2013
Ultimaatum haaste.
On se yritettävä järjestää saapuminen entiseen asuinkylään.
On se yritettävä järjestää saapuminen entiseen asuinkylään.
Olen tuota vähän itsekin miettynyt mutta arveluttaa ajomatka 380 km suuntaansa ja miten noissa majoitukset on hoituneet? Onko järjestäjien puolesta puolijoukkuetelttoja tms? normiteltta voi olla vähän vilpoinen tuolla kelillä. Onko ketään Keski-Suomen suunnasta menossa tuonne? Periaateessa olen jotain reittiä nelinumeroitä ja pikkuteitä pitkin hahmotellut Garminiin mutta sit olet tosiaan siellä pikkutiellä jos jotain sattuu.
- Kipa
Siellä on järjestäjän puolesta puolijoukkueteltat kamiinoilla ja kipinävahdilla eli aivan luksusta, tosin saksalaiset nakkaavat aina kaminansa ulos. Tuo 380 km suuntaansa on ihan passeli matka, jos on lyhyempi niin pitää tehdä lisälenkkiä. Hyvä putki menee poikki, vuodesta 2005 joka vuosi olen ollut mukana ja tuo on kyllä ajokauden kohokohtia ehdottomasti. Pikkuteihin kannattaa panostaa, kaveri on kyllä hyvä olla matkassa. Auraamattomat metsätiet on parhaita, ei tule ainakaan kylmä....
Viimeksi muokannut Kipa, Ke Tammi 09, 2013 9:49 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Ilmari
- Pyörä: T7,CBR600, zxr6
Voipi sattua... Jokunen vuosi sitten matkalla Pihtiputaan talviralliin gessu päätti jäätyä Halsua-Perho väliselle metsätaipaleelle. No siinä sitä sitten sai miettiä vaihtoehtoja keskellä korpea... Onneksi oli kännykässä hyvä akku, viimein paikalle saatiin maasturi hakemaan mies ja pyörä pois. Muutoin olisi tiennyt 15 kilometrin marssia lähimpään asutukseen.SamiV kirjoitti: Periaateessa olen jotain reittiä nelinumeroitä ja pikkuteitä pitkin hahmotellut Garminiin mutta sit olet tosiaan siellä pikkutiellä jos jotain sattuu.
Tänä vuonna ei pääse ralliin, työvuorot pahimillaan koko viikonlopun.
-Ile-
- HessuL
- Pyörä: R 80 GS, Tuareg
Jää kyllä tällä kertaa väliin, ei anna työt mitenkään myöten
Otamme seuraavana viikonloppuna vahingon takaisin ja suuntaamme porukalla itään, Tuupovaaran kauniisiin maisemiin etsimään mukavia pikkuteitä joiden läytäminen ei liene ongelma
. Ajelun työnimeksi annoimme Hypotermia-meeting, saa nähdä sattuuko pakkasia... Hyvä aika testailla varusteita ABBM:ää varten.
Otamme seuraavana viikonloppuna vahingon takaisin ja suuntaamme porukalla itään, Tuupovaaran kauniisiin maisemiin etsimään mukavia pikkuteitä joiden läytäminen ei liene ongelma
Sora/lumipyöräilijä
"Boxerin valinta ei merkitse lyhytaikaisten muotivirtausten perässä juoksemista, vaan se tehdään tietoisina ihmisen ja moottoripyörän välisestä erikoissuhteesta."
"Boxerin valinta ei merkitse lyhytaikaisten muotivirtausten perässä juoksemista, vaan se tehdään tietoisina ihmisen ja moottoripyörän välisestä erikoissuhteesta."
-
Winkula
- Pyörä: GL 1800 / F 800 GS / XT 600
Kouvolassa odotellaan jo malttamattomina lähtöä. Innokkaimmat on pitäny sitoa puuhun että malttaisivat... 
-
Niamola
- Pyörä: 890 Adventure R
- Viesti:
Kerrankin sopivalla etäisyydellä. Tupannut yleensä olemaan miltei nurkilla. Kaikki mukaan. SE kaipaa kilometrejä joten pitää ehkä kierrelläkin vähän. Joku 450km vissiin olis pikipinnalla, mutta sekä ei sovi mulle. Joten mukava surautus tulossa jälleen kerran.
Ura metsässä on kotaristin pikatie, umpihanki ja sänkipelto monikaistainen moottoritie.
p.050nelkolnol8957
p.050nelkolnol8957
Tänäpäivänä ajelin rallipaikan ohi. Kovasti oli vielä rauhallisen olosta.
Tarkottaako se sitte sitä, että Kouvolan köyvet ei oo katkenneet.
Voi olla, että tuun skootterilla.
Tarkottaako se sitte sitä, että Kouvolan köyvet ei oo katkenneet.
Voi olla, että tuun skootterilla.
TransUralisti
joulua enne lauantaina koeponnistettiin rallipaikan saunaa... ja kyllä riittää löyly keskivertosavolaiselle oikein hyvin
tiedä vaikka lähtis katsastamaan meininkiä... kuumodulilla kuiteki kun tuski tuo mopotin on kasassa enne sitä kuitekaa
tiedä vaikka lähtis katsastamaan meininkiä... kuumodulilla kuiteki kun tuski tuo mopotin on kasassa enne sitä kuitekaa
Hemmetisti tekis mieli lähtee. Matkaa tulisi sivu 700-800km pujotellen. Aika näyttää...
Kestäköhän se puhuu?Kipa kirjoitti:Hitsi kun ei itse pääse timoa nöyryyttämään lumella, tuli muuta puuhaa.
Kipa huomasin juuri että näistä sun viesteistä on hauska poistella sanoja.
Kipa kirjoitti:Siellä on järjestäjän puolesta luksus saksalaiset aina . ihan passeli a, niin pitää tehdä. Hyvä, ja ehdottomasti kannattaa panokaveri olla matkassa, ei tule ainakaan kylmä....
- Kipa
Sun kannattais poistaa tältä reissulta pyöräkin. Ainakin spooriosuuksilla sä etenisit huomattavasti nopeammin.timo kirjoitti:Kestäköhän se puhuu?Kipa kirjoitti:Hitsi kun ei itse pääse timoa nöyryyttämään lumella, tuli muuta puuhaa.
Kipa huomasin juuri että näistä sun viesteistä on hauska poistella sanoja.
Kipa kirjoitti:oisin in suksilla sä etenisit huomattavasti nopeammin.
- Juhana
- Pyörä: Yamaha XTZ-900,DR-350
Täähän on hauskaa luettavaa
kohta tosin ylläpito saattaa tarkistaa koneista B-näytteet, kun lainauksissakin on viritystä havaittavissa