Jyväskylän seudun sorasirkus

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
gixxerman
Viestit: 4786
Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 5:57 pm
Pyörä: 4xtohtori
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Jyväskylän seudun sorasirkus

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Jos äkkiä tekee,vois saada 7.12 vielä,käykö se kellekään,nyt on jo kiire.
NOPEITA VASTAUKSIA,NYT :roll:
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Avatar
gixxerman
Viestit: 4786
Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 5:57 pm
Pyörä: 4xtohtori
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Jyväskylän seudun sorasirkus

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Eli pikkujoulu on 7.12 ja piste.Ei muutu enää,paikka sama,mitä edellisessä viestissä mainitsin.Tossa vielä meikäläisen numba:0408332956
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Avatar
kalle j
Viestit: 868
Liittynyt: Su Syys 17, 2006 10:59 am
Pyörä: R100GS
Paikkakunta: Muurame

Re: Jyväskylän seudun sorasirkus

Viesti Kirjoittaja kalle j »

7. Päivä käypi hyvin, nimi listaan.
Lisää urkua monitoriin...
Linky
Viestit: 35
Liittynyt: To Elo 31, 2017 3:08 pm
Pyörä: Triumph Tiger 900

Re: Jyväskylän seudun sorasirkus

Viesti Kirjoittaja Linky »

No peijooni. Mukana ollaan, saattaa tosin vähän itsenäisyyspäivän jälkeen huimata, muttaa ei varmaan mitään mitä ei pari kaljaa saunan lauteilla korjais.

J
janne.k
Viestit: 1244
Liittynyt: Ti Loka 17, 2006 3:52 pm
Pyörä: XR400, XRV750
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Jyväskylän seudun sorasirkus

Viesti Kirjoittaja janne.k »

Mukana
suonsyrjä
Viestit: 9
Liittynyt: Su Tammi 11, 2015 9:40 pm
Pyörä: royal enfiled scrambler

Re: Jyväskylän seudun sorasirkus

Viesti Kirjoittaja suonsyrjä »

Linky kirjoitti:
jatketaan vanhaan topikiin... torpan ohi ajaa sakkia tasasin väliajoin, vaan iällään ei ole osunnut hollileen.
eli muuramen isolahdesta kyse, kylän nöösien kanssa enduroa ja jäärataa ajettu, mutta möykyllä voisi olla lysti lähtiä porukaan muun sakin mukana.
lähiseudut tunnen kyllä hyvin, tenavasta asti näitä seutuja tahkonnut... makkaran paisto paikkoja tässä on muutamia ja onnistuupi tarpeen vaatiessa tässä tilallakin.

pyöränä royal enfieldistä tehty enduro, ainkin tähän asti joukon jatkeena ja välillä eelläkin pysytty
Se on muuten varmaan aina meikäläinen, joka siellä sun tonteilla pyörii sellasella mustalla Tigerilla, tuo Isolahden suunta on varsin mainiota ajeluseutua. Tää vuosi alkaa olla mun osalta taputeltu, mopo on jo tallissa, mutta ens kesänä vois katella vaikka jotain yhteistomintaa sinnekin suunnalle. Sauna tietty harkinnassa aina. :)

J
tästä tontista ei kyllä erehdy, kalustoa laidasta laitaan...

välillä tuosta pyyhkiny kolmen porukka, siinä ainaki yksi vanhempi dr suzuki ja pari pienempää sekä tuoreempaa kampetta.sekä joku päästää xr hondalla.

tontin laitaa menee tie takimaisille hiekkamontuille, eli populaa menee jonkin verrankin...

jos uudempi tigeri ni juu, vilaukselta verstaan ovelta nähny

ihan ei riitävästi vielä talvi piikki pyörille ja nappuloillakaan ei raaski lähteä liukastelemaan.

mutta niin kesäisin tästä ei nii kaukana, hangasjärvi on ihan lysti paikka käydä paistamassa makkarat ja eräjormailu siellä pitäisi kait onnistua taas, eli mökki ja sauna käsitääkseni varattavissa. sen verta syrjässä että saa olla taatusti rauhassa
Avatar
Tohtori_650
Viestit: 959
Liittynyt: Ma Joulu 20, 2004 9:46 pm
Pyörä: Ktm Adventure 950
Paikkakunta: Muurame

Re: Jyväskylän seudun sorasirkus

Viesti Kirjoittaja Tohtori_650 »

Pääseekö Suonsyrjän isäntä pikkujouluihin ?
Tuomas

Life's a piece of shit,
When you look at it.
-Always Look on the Bright Side of Life (from Monty Python)-
suonsyrjä
Viestit: 9
Liittynyt: Su Tammi 11, 2015 9:40 pm
Pyörä: royal enfiled scrambler

Re: Jyväskylän seudun sorasirkus

Viesti Kirjoittaja suonsyrjä »

Tohtori_650 kirjoitti:Pääseekö Suonsyrjän isäntä pikkujouluihin ?
jos vain suomen kamaralla ollaan niin voishan sitä lähteä, tähän tietoon ei pitäsi olla työreissua
Linky
Viestit: 35
Liittynyt: To Elo 31, 2017 3:08 pm
Pyörä: Triumph Tiger 900

Re: Jyväskylän seudun sorasirkus

Viesti Kirjoittaja Linky »

Uudempi ja uudempi, oisko tuo nyt sitten -99. Kaasarikoneella kuitenkin. Jaa, siellä on jotain hiekkamonttuja. Nyt alkoi hidasajoharjoittelu kiinnostamaan, en oo uskaltanu edes kaataa tuota vielä kertaakaan. :D

J
suonsyrjä kirjoitti:
Linky kirjoitti:
jatketaan vanhaan topikiin... torpan ohi ajaa sakkia tasasin väliajoin, vaan iällään ei ole osunnut hollileen.
eli muuramen isolahdesta kyse, kylän nöösien kanssa enduroa ja jäärataa ajettu, mutta möykyllä voisi olla lysti lähtiä porukaan muun sakin mukana.
lähiseudut tunnen kyllä hyvin, tenavasta asti näitä seutuja tahkonnut... makkaran paisto paikkoja tässä on muutamia ja onnistuupi tarpeen vaatiessa tässä tilallakin.

pyöränä royal enfieldistä tehty enduro, ainkin tähän asti joukon jatkeena ja välillä eelläkin pysytty
Se on muuten varmaan aina meikäläinen, joka siellä sun tonteilla pyörii sellasella mustalla Tigerilla, tuo Isolahden suunta on varsin mainiota ajeluseutua. Tää vuosi alkaa olla mun osalta taputeltu, mopo on jo tallissa, mutta ens kesänä vois katella vaikka jotain yhteistomintaa sinnekin suunnalle. Sauna tietty harkinnassa aina. :)

J
tästä tontista ei kyllä erehdy, kalustoa laidasta laitaan...

välillä tuosta pyyhkiny kolmen porukka, siinä ainaki yksi vanhempi dr suzuki ja pari pienempää sekä tuoreempaa kampetta.sekä joku päästää xr hondalla.

tontin laitaa menee tie takimaisille hiekkamontuille, eli populaa menee jonkin verrankin...

jos uudempi tigeri ni juu, vilaukselta verstaan ovelta nähny

ihan ei riitävästi vielä talvi piikki pyörille ja nappuloillakaan ei raaski lähteä liukastelemaan.

mutta niin kesäisin tästä ei nii kaukana, hangasjärvi on ihan lysti paikka käydä paistamassa makkarat ja eräjormailu siellä pitäisi kait onnistua taas, eli mökki ja sauna käsitääkseni varattavissa. sen verta syrjässä että saa olla taatusti rauhassa
suonsyrjä
Viestit: 9
Liittynyt: Su Tammi 11, 2015 9:40 pm
Pyörä: royal enfiled scrambler

Re: Jyväskylän seudun sorasirkus

Viesti Kirjoittaja suonsyrjä »

no on tuo miun mittapuussa kovinni tuorre..

onhan tuossa paritkin, toisissa vain asukaita kovin liki ja toisessa puuta nurin. mutta metsäauto teitä kyllä riitää

onkos täällä talvelllä jäällä ajavia? nyrölä lie lopulisesti kiinni ja niin meni korpilahelta kiviveistämön takunenkin.. no juu enska piikit vääntelen alle, mutta kyä niiläkin vähemmä tosisaan mukava jäällä päästää
Liitteet
FB_IMG_1573060585187.jpg
Linky
Viestit: 35
Liittynyt: To Elo 31, 2017 3:08 pm
Pyörä: Triumph Tiger 900

Re: Jyväskylän seudun sorasirkus

Viesti Kirjoittaja Linky »

Moneltas tuonne saunalle kannattaa kampeentua? Joskus 2130 pitää olla varmaan jo suihkimassa seuraavalle etapille...

J
Avatar
gixxerman
Viestit: 4786
Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 5:57 pm
Pyörä: 4xtohtori
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Jyväskylän seudun sorasirkus

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Olen klo 18 jälkeen paikalla 0408332956
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Linky
Viestit: 35
Liittynyt: To Elo 31, 2017 3:08 pm
Pyörä: Triumph Tiger 900

Re: Jyväskylän seudun sorasirkus

Viesti Kirjoittaja Linky »

Jes. Mie sihtaan varmaan aika lailla tasan kuuteen niin kerkee saunotella.

J
suonsyrjä
Viestit: 9
Liittynyt: Su Tammi 11, 2015 9:40 pm
Pyörä: royal enfiled scrambler

Re: Jyväskylän seudun sorasirkus

Viesti Kirjoittaja suonsyrjä »

jos ei tartte olla auraamassa niin tullaan piipahtamaan.
suonsyrjä
Viestit: 9
Liittynyt: Su Tammi 11, 2015 9:40 pm
Pyörä: royal enfiled scrambler

Re: Jyväskylän seudun sorasirkus

Viesti Kirjoittaja suonsyrjä »

no niin uusin ihmisiin tutustuttu ja tosiaan jos verstaassa on valot niin silloin olen yleensä kotona, passaa tulla piipahtamaan ja kyllä ensi viikolla koetetaan keretä piikkikumeja alle

ja unohtu mainita että löytyy tarpeen vaatiessa rengaskoneet mp lesteillä ja saadaan niitä renkaitakin.
no tuolta lisää touhuista https://www.suonsyrjantila.net/

mites muiten muilla grillin evästäjillä? , minulla veti pakin totaalisen sekaste
Vastaa Viestiin