Sivu 1/5

Talvisuraus 2012 16-18.3

Lähetetty: Ma Loka 17, 2011 11:48 pm
Kirjoittaja Ahti
Kun en muuta keksinyt:

Niin jo perinteinen talvisuraus ajetaan Pohjois-karjalassa 16-18.3 2012.

Paikka on uusi ja sijaitsee Enossa eli tuolla http://www.kokkolantila.fi/?p=villa_kokkola&ln=fi

Talvisurauksessa kerätään tapahtumamaksu 30€/ osallistuja joka sisältää majoituksen 2vrk,mökin loppusiivouksen,lämpimän ruuan lauantai-iltana,saunajuomat molempina iltoina,mahdolliset ratamaksut,valmiiksi suunnitellun reitin(järjestäjä pidättää oikeuden muutoksiin)kannatusmaksu foorumille 10€/osallistuja,taloustavarat(kerta-astiat,sinapit yms),järjestäjän matka,-hotelli,-puhelin- ja postituskulut.

Huomioithan että tapahtuma tulee sisältämään tuotesijoittelua :mrgreen:

Tapahtumaa luvanneet tukea:
Karjalan Pultti
Kummun Kuljetus Ky
Kuljetus Kuikka Ky
Mestarimaalaus Nenonen KY

16 mahtuu mukaan.

Ahti ja Exc

Mukana:

1.TK Kulho Jamppi
2.
3.Ahti Joensuu 530 Exc SD
4.LightSpeed Hamina Jamppi 250 WR
5.Juvander Espoo 12GS
6.Lare Heinävaara 500 Exc SD
7.Roiske Ilomantsi ??
8.Salemanteri Kuopio 950 SE
9.Hovimesta Lieksa
10.neku Kontiolahti 690E
11.Pah Joensuu 640E
12.JanneH Mönni Ransu
13.Kode10 Polvijärvi Jamppi
14.Tenho Reijola 250 Exc
15. lturune Lehmo 690R
16.Kärtsy Helsinki 12GS

varalla.

Re: Talvisuraus 2012

Lähetetty: Ti Loka 18, 2011 12:58 am
Kirjoittaja TK
TK ilmoittautuu mukaan surauttelemaan...

Re: Talvisuraus 2012

Lähetetty: Ti Loka 18, 2011 9:32 am
Kirjoittaja juvander
Voisihan tuota paikkaa lähteä katsastamaan Isolla Gessulla!

Re: Talvisuraus 2012

Lähetetty: Ti Loka 18, 2011 9:34 am
Kirjoittaja Lare
Mukana ja mielellään sisämajoitukseen, ei koirankoppiin :lol:

Paljonko mökki maksaa loppusiivouksen kanssa?

Re: Talvisuraus 2012

Lähetetty: Ti Loka 18, 2011 10:19 am
Kirjoittaja Roiske
Tottahan tuonne pitää lähteä. Talven kalustosta ei vielä ole muuta varmuutta, kuin että jollain ajetaan joka tapauksessa, katotaan myöhemmin minkä alle piikit tulee laitettua.

Re: Talvisuraus 2012

Lähetetty: Ti Loka 18, 2011 5:36 pm
Kirjoittaja creative
Mukana kuin pukama...

Re: Talvisuraus 2012

Lähetetty: Ti Loka 18, 2011 6:28 pm
Kirjoittaja -Make-
Ilmottaudun mukaan. Aikaa 5kk etsiä enskapiikit alle :lol:

Re: Talvisuraus 2012

Lähetetty: Ti Loka 18, 2011 6:55 pm
Kirjoittaja -jn-
Moi


Ilmottaudun kun muuttolintuni ( Kottarainen ) talvehtii sattumalta Joensuussa :lol:


terv -jn -

Re: Talvisuraus 2012

Lähetetty: Ti Loka 18, 2011 8:09 pm
Kirjoittaja neku
Miekkiin tulisin.

Re: Talvisuraus 2012

Lähetetty: Ti Loka 18, 2011 9:42 pm
Kirjoittaja PAH
Mullekin paikka sisämajoitukseen.

Re: Talvisuraus 2012

Lähetetty: Ti Loka 18, 2011 10:18 pm
Kirjoittaja JanneH
Hep!

Tää kans ilimoittuu, ja sisälle jos piäsis... :roll:

-Janne-

Re: Talvisuraus 2012

Lähetetty: Ti Loka 18, 2011 10:23 pm
Kirjoittaja JanneH
ja Kode10 ilimoittuu kans !

Re: Talvisuraus 2012

Lähetetty: Ke Loka 19, 2011 12:50 am
Kirjoittaja Ahti
juvander kirjoitti:Voisihan tuota paikkaa lähteä katsastamaan Isolla Gessulla!
Tervetuloa,mä en vaan tiedä saako meidän tapahtumasta tommoisia kirjaimia tonne liistaan,joka on jo nyt kyllä vakuuttava :shock:

Ahti ja Exc

Re: Talvisuraus 2012

Lähetetty: Ke Loka 19, 2011 8:43 am
Kirjoittaja juvander
Nooh, kai sieltä sentään jotain saa :lol:

Kylmät alkaa lähestymään jo ja ensimmäiset pakkasetkin takana, nyt pitäisi vaan nuo uudet nastarenkaat saada... tilattu jo reilu kuukausi sitten...

Re: Talvisuraus 2012

Lähetetty: Ke Loka 19, 2011 11:26 am
Kirjoittaja Lare
Nythän se talven tulo alkoi :lol: