Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- HarMi
- Pyörä: Surly Instigator, DMR Bolt Long
Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Kotari nipussa ja HarMin ajotauko pikkuhiljaa kärsitty pois. Ens sunnuntaina vois heittää muutaman tunnin asfaltti-/sorasurautuksen. Mopossa motokumit alla, joten hankirallit jää väliin.
Viimeksi muokannut HarMi, Ma Tammi 16, 2012 6:31 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
routaisten peltojen pehtoori
- Seppo Honkanen
- Pyörä: HVA TE300i, EXC150TPi, 690 Enduro R
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2011
SE kauden avaus kiinnostaisi kovasti, mutta kun on tuplabookaus...
Ajelulle osallistuvat ovat tervetulleita pitämään taukoa soppatykkihernekeiton ja itse paistettujen nuotiolettujen merkeissä! Allekirjoittanut on vapaaehtoishommissa ko. tapahtumassa.
T. Sepi
Ajelulle osallistuvat ovat tervetulleita pitämään taukoa soppatykkihernekeiton ja itse paistettujen nuotiolettujen merkeissä! Allekirjoittanut on vapaaehtoishommissa ko. tapahtumassa.
T. Sepi
Minä voisin huomenna lähteä 3-4 tunnin ajelulle jos olet Harmi vielä lähdössä.
- HarMi
Su klo 16 Bembölen kaffetuvalla
Siellä näämme.
Hyvät oli ajelut. 140km tais tulla mittariin. Tilanteitakin oli. Itse stumppasin pyörän moottoritien huoltotien nousuun ja siitä pyörä ja ukko kumoon. Pienet jäljet pyörään ja mustelma kyljessä . Pitää näköjään treenailla tuota maastoajoa ja nousuja. Sitten vielä Lohjalla tankatessa työnsin pyörää mittarille ja alhaalla ollut sivujalka otti kiinni asfalttiin ja pyörä nurin. Vähän tuli lisää osumia pyörään ja omaan mieleen Harmillakin oli jotain ohjelmaa motorenkaiden ja lumen kanssa .
Kiitokset Karmalle hyvästä reitistä. Toisen kuskin nimimerkki ei jäänyt mieleen.
Se nousussa kaatuminen jäi harmittamaan sen verran, että pitää joku kerta lähteä kokeilemaan uudestaan..
Kiitokset Karmalle hyvästä reitistä. Toisen kuskin nimimerkki ei jäänyt mieleen.
Se nousussa kaatuminen jäi harmittamaan sen verran, että pitää joku kerta lähteä kokeilemaan uudestaan..
Viimeksi muokannut Lates, Ma Huhti 18, 2011 9:47 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- HarMi
Ekat 50 km oli vähän perhosia vatsassa, ajotauon jälkeen. Kärrypolulla lumen alla ollut kuoppa kaappasi eturenkaan ja sit moto kääntyi paikallaan ympäri. Lates:n puimuri keuli jonkin matkaa kun lähdit kaatumisen jälkeen ylös rinnettä. Oli varmaan motarin kulkijoilla ihmeteltävää . Otetaan uusiksi paremmalla ajalla.
http://www.matkaendurot.net/phpBB3/view ... 42#p194842
http://www.matkaendurot.net/phpBB3/view ... 42#p194842
Kiitokset hyvillä ajokavereille. Reitti oli todella mainio. Pikkusen oli totuttelua hiekkatien pitoon, kun viimeksi olin ajanut talvella piikit alla ; pari kurvia meinas mennä pitkäksi. Täytyy kyllä myöntää, että katselin alhaalla kauhusta kankeana huoltorampille nousua ja olisin kyllä keksinyt vaikka mitä tekosyitä ellen olisi nähnyt Gs 800:en nousevan rampille. Sen verran epävarmaa oli meikäläisen nouseminen, että täytynee mennä harjoittelemaan vähän pienenpiin nyppylöihin. Tämä täytyy ottaa uusiksi.
Entiset: Sukuki Gt 125-75,Kawasaki Kx-250 -79,Machless G80-61,
Nykyiset:ikiprojekti Douglass MK5-52, Suzuki Dr650-90, Ktm Lc4-05
Nykyiset:ikiprojekti Douglass MK5-52, Suzuki Dr650-90, Ktm Lc4-05
- HarMi
Huomenna sunnuntaina katumotolla Lavangon uudistetulle supermoto-radalle wappu-ajelulle.
Vantaan MoottoriKerho kirjoitti: SUPERMOTO/STUNT-RATA
AUKIOLOAJAT KESÄKAUDELLA:
Maanantaisin: Suljettu
Tiistaisin: 12:00 - 20:00
Keskiviikkoisin: 12:00 - 20:00
Torstaisin: Suljettu
Perjantaisin: 12:00 - 20:00
Lauantaisin: 12:00 - 18.00
Sunnuntaisin: 12:00 - 18:00
VMK:n jäsenille: 15 €/pvä; kausikortti 200€ ; perhekortti 400€ samassa taloudessa asuville kerhon jäsenille. ei-jäsenille: 15 €/pvä
- HarMi
Lavangon motoradalla sai ajaa yksinään omaan tahtiin ruosteenpoistoajoa. Vetomiehet varmaan vietti krapulapäivää. Hyppyreitä oli tullut lisää. Yhteen mutkaan oli tehty 2 metriä korkea valli ja sitä vasten oli hauska ajaa. 30 km jaksoin ajaa, sit oli kädet ihan hapoilla.
-
- Pyörä: pyörätön
Näin se dementtia alkaa, tuonne piti tulla ihmettelemään mutta lähdettiin perheen kanssa leffaan kun en muistanut tota juttua ollenkaan.
Kylätason kurapyöräilijä.
- Pyörä: KTM SE, Husse fe 501
Huomiselle järjestyi vapaata joten eikun ajelulle. Kohteena Keppanakellari. Lähtö Veikkolan Nesteeltä 11:30. Aikaa varattu n. 4h.
- themetus
- Pyörä: Moto Guzzi 1200 Sport
Oliskos kenelläkään kiinnostusta huomenna (5.6.) lähteä lenkille? Itselleni sopisi 9-18 välillä.
- Ilipo
- Pyörä: KTM 990 Adventure
Onko viikonlopulle mitään settiä tiedossa? Mulla on siloset gummit alla, mutta silti joku parin tunnin juttu saattais kiinnostaa...
-Ilkka
-Ilkka
Mä voisin lähteä viikonloppuna pienelle lenkille. Palataan loppuviikosta asiaan. Reittejä mulla ei ole valmiina mutta eiköhän sitä jotain keksi.Ilipo kirjoitti:Onko viikonlopulle mitään settiä tiedossa? Mulla on siloset gummit alla, mutta silti joku parin tunnin juttu saattais kiinnostaa...
-Ilkka