Kontioralli 2011
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Kontioralli 2011
Moro!
Onkohan lauantaina jo julkistettu toi ens kesän kontrolli ja missä muodossa kontio rymytään ens kesänä?Messuilla olleet vois tietää?Ei ainakaan kerhon sivulla puhuta mitään vielä.Eikä ystävämme kooklekaan osannu sanoa..
Onkohan lauantaina jo julkistettu toi ens kesän kontrolli ja missä muodossa kontio rymytään ens kesänä?Messuilla olleet vois tietää?Ei ainakaan kerhon sivulla puhuta mitään vielä.Eikä ystävämme kooklekaan osannu sanoa..
Re: Kontioralli 2011
Kontrolli : Polvijärvi ,Huhmari
Any bike can be taken off road. The question is:
How much fun did you have doing it
-
melkein isotohtori
- Pyörä: SE 950
(korjatkaa jos olen väärässä
)
Onkos kaikki nyt orjentoitunut, että tänävuonnahan pitää sitten ensimmäistäkertaa olla mp69 kerhon jäsen, että voi ko: ralliin osallistua..
Itse henk. koht. meinasin ainakin tämän vuoden jättää väliin ja katsoa että minkälaiseksi ko. tapahtuma nyt sitten muodostuu..
Onkos kaikki nyt orjentoitunut, että tänävuonnahan pitää sitten ensimmäistäkertaa olla mp69 kerhon jäsen, että voi ko: ralliin osallistua..
Itse henk. koht. meinasin ainakin tämän vuoden jättää väliin ja katsoa että minkälaiseksi ko. tapahtuma nyt sitten muodostuu..
- Lakupilotti
- Pyörä: Laku
Kaksi kertaa käyty - ensimmäisen ja viimeisen kerran vuonna 2006.
Erittäin hyvä, että enää ei tarvitse edes miettiä tapahtumaan osallistumista!
Erittäin hyvä, että enää ei tarvitse edes miettiä tapahtumaan osallistumista!
https://www.juvander.me/ilpo
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FIN-F-FL-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT
M-MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FIN-F-FL-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT
M-MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
Nii . Voi sitä noinkin ajatella,kun toi juvander. Mä oon ollu pari reissua Kontiorallissa ja jossain määrin samoilla linjoilla,et piisaa jo mut noi reitit kontio ralleihin ainakin mun osalta on ollu kyllä hienoja. Viimekertasta paluumatkaa ei kyl hienoksi voi sanoa kun tultiin Keminmaalta e4 tietä pitkin kotio. Mulle sattu pieni äksidentti ja lekuri suositteli,ettemme lähtis rymyämään kotimatkalla tämän enempää mitään pikkupolkuja ja metsäauto teitä.Viime kesänä ajelin Pudasjärveltä itään päin samana päivänä,ku oli Kontiorallin kontrolli,ei tullut poikettua. Tarpeeks hyvät reitit,kun suunnittelee niin vois Kontiorallikin taas maistua.
Ei ensimmäistä kertaa, vaan nyt palataan alkuperäiseen malliin.melkein isotohtori kirjoitti:(korjatkaa jos olen väärässä)
Tuleekin nyt lähelle kontion alkulähteitä.
-jarkko-
Kuvat
Kuvat
Ehdin jo ajatella, että vois käydä eka kerran, kun noinkin lähelle tulee. No, kerhojäsenyysvelvoite ajaa pois eli antaapa sitten olla.melkein isotohtori kirjoitti:(korjatkaa jos olen väärässä)
Miten tää oikein menee...
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
4 perättäistä kontioo tullu käytyä ja tännekin tultava kyllä reitit taitaa olla asfalttia kun kavereilla on semmoset pärrät mutta lähestyminen saatetaan suorittaa pohjoisen kautta saas nähdä.
en usko että kävijä määrä totaalisesti romahtaa mp69 jänyyden vaatimisen myötä, no joo vähenee tietty mutta mikä määrä jäseniä viime vuonnakin oli teltassa ja lisäksi ne jäsenet jotka nyt liittynyt ja jäsenien tuomat vieraat.
kontio kävijäähän ei tollanen liittyminen haittaa mutta aina joku jää rannalle.
tapahtumahan on iso ja kaikkia ei voi miellyttää, itse olen aina viihtynyt.
en usko että kävijä määrä totaalisesti romahtaa mp69 jänyyden vaatimisen myötä, no joo vähenee tietty mutta mikä määrä jäseniä viime vuonnakin oli teltassa ja lisäksi ne jäsenet jotka nyt liittynyt ja jäsenien tuomat vieraat.
kontio kävijäähän ei tollanen liittyminen haittaa mutta aina joku jää rannalle.
mikko.o.nieminen(at)luukku.com
0400624303
SUPER ENDURO
0400624303
SUPER ENDURO
-
melkein isotohtori
- Pyörä: SE 950
Itsekkin olen useamman kerran kontiossa käynyt ja Aina kyllä viihtynyt..aika näyttää...niemikko kirjoitti: kontio kävijäähän ei tollanen liittyminen haittaa mutta aina joku jää rannalle.
Koita niemikko pitää eturengas tiessä, muistan kun muutama vuosi sitten ei superin etunen meinannut risteyksen jälkeen millään pysyä tiessä....
Muistaisin että joku viime kontiossakin lisäs rengas keskustelun lopuks Mikon superin vieres että onkohan kumma kun ei kestä takanen kun vaihtamise saa laskia tiestä pinnasta riippumatta.. 
-
AriK
- Pyörä: KTM 950 adv. S
- Viesti:
Mutta oli komee vaakakierre noin niinku peileistä katottuna.hatussa vika kirjoitti: Viimekertasta paluumatkaa ei kyl hienoksi voi sanoa kun tultiin Keminmaalta e4 tietä pitkin kotio. Mulle sattu pieni äksidentti ja lekuri suositteli,ettemme lähtis rymyämään kotimatkalla tämän enempää mitään pikkupolkuja ja metsäauto teitä.
Tänä vuonna vois Kontio taas maistua. Vois yhdistää jokavuotiseen Pielisen ympäri/ämpäri ees/taas ajoon.
T: Ari
Akseli Kitka
http://www.anvianet.fi/karvari/
Ari hei! Epäreiluu,tikulla silmään joka,äläny kierrä veistä, jne,jne.Se,et päkiän luut oli vähän ristis oli pientä. Pahintahan tossa tietysti oli toi henkinen kolhu,ku ajokaverit viel näki. Pielisen ympäri Kontion aikana vai jälkeen?Kuis pieniä polkuja? Aattelin vaan,kun toi Pielinen on vähän suurehko lätäkkö pituus vissiin yli 100km niin eikai mei ainakaan Kontion aikana mut samalla keikalla vooois,vaik ajatellakin. Tein tässä reittiä ihan piruuttani ja sain pelkän menomatkan pituudeks yli 700km Polvijärvelle ja täältä meidän kotipihalta. Tänä vuonna saattas Kontio tosiaan taas maistua. Katotaanny miten kaikki taas natsaa,kun siellä Savukoskellakin olis se kelokämppä käytettävissä,johonkin jokatapauksessa kumminkin.
-
AriK
- Pyörä: KTM 950 adv. S
- Viesti:
Meiltäkin saa Polvijärvelle ajella reilun päivän, kun panostaa reittiin eikä etenemiseen. Pielinen koukataan alakautta kontion jälkeen. Siitähän ei sitten oo enää pitkä Savukoskellehatussa vika kirjoitti:Pielisen ympäri Kontion aikana vai jälkeen?Kuis pieniä polkuja? Aattelin vaan,kun toi Pielinen on vähän suurehko lätäkkö pituus vissiin yli 100km niin eikai mei ainakaan Kontion aikana mut samalla keikalla vooois,vaik ajatellakin. Tein tässä reittiä ihan piruuttani ja sain pelkän menomatkan pituudeks yli 700km Polvijärvelle ja täältä meidän kotipihalta. Tänä vuonna saattas Kontio tosiaan taas maistua. Katotaanny miten kaikki taas natsaa,kun siellä Savukoskellakin olis se kelokämppä käytettävissä,johonkin jokatapauksessa kumminkin.
Akseli Kitka
Ari, toivottavasti "törmäillään"AriK kirjoitti: Pielinen koukataan alakautta kontion jälkeen. Siitähän ei sitten oo enää pitkä Savukoskelle

-jarkko-
Kuvat
Kuvat