TalviSuraus 18-20.3 2011

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

TalviSuraus 18-20.3 2011

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Heitämpä ajatuksen itämään.

Olisko piikkirengas miehillä ja naisilla mielenkiintoa kokoontua kevättalvella Pohjois-Karjalaan.

Tyyli ja tapa voisi olla suora kopio KKKK;sta.(Sallittanee)

Majoituksen olen selvittänyt, että on käytettavissä myös talvella, eli mettämaja Heinävaarassa,majoitus sisällä n.15 hengelle väljästi,ja ulos mahtuu teltoihin vaikka kuinka paljon :lol: :lol:

Mahdollisesti to-su joskus maaliskuun loppu tai huhtikuun alku.

Sopivaa reittiä riittävasti :P :P Tosin ei horsmaa ja suot jäässä 8)

Autolla ja kärryllä saapuminen sallittua.


Joo,aikaistahan tämä on mutta ehtiipähän anoa vapaata.

Ajatuksi aiheesta.


Ahti.
Viimeksi muokannut Ahti, Pe Helmi 25, 2011 4:33 pm. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
Ande749
Viestit: 773
Liittynyt: To Loka 14, 2004 6:00 pm
Pyörä: 12GS
Paikkakunta: Valkeala

Re: TalviSuraus 2010

Viesti Kirjoittaja Ande749 »

Kiinnostaa huomattavasti!
skuikka
Viestit: 2245
Liittynyt: Ma Joulu 18, 2006 8:00 pm
Pyörä: SE
Paikkakunta: Vantaa/Parikkala

Re: TalviSuraus 2010

Viesti Kirjoittaja skuikka »

No ei se kyllä huono ajatus ole.
Avatar
-jn-
Viestit: 546
Liittynyt: Ti Heinä 22, 2008 10:30 am
Pyörä: SE/EXC350/GS
Paikkakunta: Vihti

Re: TalviSuraus 2010

Viesti Kirjoittaja -jn- »

Moi

Kiinnostaa olisihan se mukava kevyemmällä pyörällä käydä Karjalan Kankaita surauttelemassa :P ja talvella .

terv. -jn-
Tärkeintä ei ole päämäärä vaan liike ....

mopokuvia http://www.hobby.pic.fi/
Avatar
hako
Viestit: 315
Liittynyt: Ti Marras 04, 2008 9:58 pm
Pyörä: Puolimaastomopoja
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: TalviSuraus 2010

Viesti Kirjoittaja hako »

Jos ukko ja mopo pysyvät nipussa niin mikäjottei.

Ajelumielessä talvi on kyllä hienoa aikaa!
Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: TalviSuraus 2010

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Jeps,

Vielä mahdutaan väljästi :P

Ei vaan, selkeästi on jo hiukan kiinnostusta vaikka vasta on elokuu, jatketaan ajatuksen kehittelyä ja sitten joskus vuodenvaihteen jälkeen aletaan jakaa sisä- ja ulkomajoitus paikkoja :mrgreen:

Ja kai Mustavaara hilllipping pitää olla tavoite myös talvella...

Ahti
MAV
Viestit: 174
Liittynyt: Ma Huhti 18, 2005 6:47 pm
Pyörä: Himalayan 452
Paikkakunta: Lahti

Re: TalviSuraus 2010

Viesti Kirjoittaja MAV »

Tämä kiinnostaa minuakin ainakin näin alustavasti. Ajankohtana maaliskuun puoliväli saattaisi olla paras, sillä silloin täältä etelämpääkin voisi vielä yrittää tulla ajamalla paikalle ja valoisaakin on jo tarpeeksi pitkään.
Avatar
Salemanteri
Viestit: 749
Liittynyt: To Heinä 02, 2009 6:50 pm
Pyörä: 990950501250 KiljuvaNärhi & GrazyFrog
Paikkakunta: Pohjoinen-sawo

Re: TalviSuraus 2010

Viesti Kirjoittaja Salemanteri »

Kyllä kiinnostaa, jos kalusto ja ukko o ehjä niin sinneppä sitten.
heneld
Viestit: 251
Liittynyt: Ke Maalis 04, 2009 11:52 pm
Pyörä: Honda XRV 650 RD03
Paikkakunta: Kuopio

Re: TalviSuraus 2010

Viesti Kirjoittaja heneld »

Tuo vois kiinnostaa hyvinkin kun AT:sen piikit tulloopi 8) Ajankohtana maaliskuu voisi olla hedelmällisin? Valoisaa aikaa rupeaisi olemaan (ei sillä jotta pimeässä ajaminen jotenkin epämiellyttävää olisi :mrgreen: ) ja aurinkoista pikkupakkasta - 5 - 10, joskus ainakin ollut..

Henkka
Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: TalviSuraus 2010

Viesti Kirjoittaja Ahti »

jep,

Tarvii kai selvittää missä asennossa kuu on esim 18-21.3 2010.tai
25-28.3 2010
Täydenkuun aikaaan saattaa olla kylmä :shock:

Ahti
heneld
Viestit: 251
Liittynyt: Ke Maalis 04, 2009 11:52 pm
Pyörä: Honda XRV 650 RD03
Paikkakunta: Kuopio

Re: TalviSuraus 2010

Viesti Kirjoittaja heneld »

Kuuluukos tälle suunnalle jotain uutta? Tässä jo Kuopio - Heinävaara puoliksi reittiäkin vilkuiltu välikelien pimeinä iltoina..

Henkka
Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: TalviSuraus 2010

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Moro kaikille.

Talvisuraus 2010 elää omaa hiljaista eloaan jossain karjalan korvessa,kunnes lumien sataessa herää eloon.

Ajattelin tammikuussa varailla kämppää ja alkaa keräämään ilmoittautumisia.

Ahti ja..
Avatar
RTJ
Viestit: 1570
Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 8:45 am
Pyörä: none
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: TalviSuraus 2010

Viesti Kirjoittaja RTJ »

Terve

Mitäs viikonloppua olet ajatellut ko tapahtumalle?


Riku
Honda XL600V -> kTm 640 Adv -> kTm 990 Adv -> none
Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: TalviSuraus 2010

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Morot.

Jos minulta kysytään ja minä saan päättää niin 25-28.03 2010.

Varmistan kuitenkin lähipäivinä että kämppä on vapaa ja tehdään sitten päätös.

Ahti ja ..
Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: TalviSuraus 2010

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Herätetään Talvisuraus 2010

Sattui tänään vapaapäivä niin varasin kennelmiesten majan Heinävaarasta.(http://www.p-knkennelmiehet.net/)

Ajankohta aurinkoinen ja runsas luminen maaliskuun loppupuoli eli to 25.03-su 28.03 2010

Ajatuksena minulla että torstaina ip/iltana kokoontuminen kotiloilla tai ajamalla majalle ja sietten pe ja la ajopäiviä su kotio.

Pitka vkl kustantaa 550€ sis. majan to-su ja saunan to-la.

Tapahtumaan 15.sta ensimmäiselle ilmoittautuneelle varataan sisämajoitus.

Jos mökki maksu jaetaa 15 osaan olisi se 36,6€ Ehdotan kuitenkin tasalukua 40€/henk./vkl

Päiväkävijöille varataa purkki "sauna"maksuun 5€/kerta

Kaikki tulot käytetään ko. tapahtumaan,aivan kuin 4K.ssakin eli makkaraa ja sinappia ja kahvia.

Ehdotan myös että etusijalla ovat ne jotka ovat koko vkl majoituksessa,ja koska en tiedä kuinka paljon on tulijoita niin ehdotan että ilmoitautuminen alkaa 01.01.2010 klo 18.00 yv;nä minulle,silloin kaikki on varmaan vapaalla ja netin ääressä.

Toivon että saataisiin maja täyteen.

Lisää tästä täällä.

Ahti ja ..
Vastaa Viestiin