Jep. Eli nyt kun vihdoin näyttäs tuo reitin teko toimivan, niin onkos ehdotuksia mitenkä pitkiä reittejä, ilmansuuntia yms...
Ja milloinkas kukakin oli tulossa paikalle? olihan siitä puhetta noissa meidän sähköpostitteluissa, mutta ku ei jaksais kaivella.
Ite oon siis tulossa keskiviikkona.
URAA2009, partio 7
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
URAA2009, partio 7
Sami
Re: URAA2009, partio 7
Keskiviikkona illalla tulen käymään, sitten kotiin yöksi todennäköisesti, torstaina reissuuseen mukaan.
Minulla on iso tankki, joku muu hyytyy ennen eli tankkaukset "heikoimman mukaan".
Asfalttia toivoisin vältettävän, renkaat sulaa alle ja on muutenkin tylsää.
Ampuma-alue on täynnä hyviä reittejä kuulemma, länsipuolella on minulle tuttua reittiä vaikka kuinka ja itä sekä etelä ovat myös mahdollisia, jokapuolella on ajettavaa vaikka kuinka... Riippuu siitä kuinka kauas ollaan menossa ja kuinka suurta tietä halutaan alle.
Itä ja etelä ehkä suurempia teitä, pohjoinen ja länsi mahdollistavat pienemmät tiet noin karkeasti.
Minulla on iso tankki, joku muu hyytyy ennen eli tankkaukset "heikoimman mukaan".
Asfalttia toivoisin vältettävän, renkaat sulaa alle ja on muutenkin tylsää.
Ampuma-alue on täynnä hyviä reittejä kuulemma, länsipuolella on minulle tuttua reittiä vaikka kuinka ja itä sekä etelä ovat myös mahdollisia, jokapuolella on ajettavaa vaikka kuinka... Riippuu siitä kuinka kauas ollaan menossa ja kuinka suurta tietä halutaan alle.
Itä ja etelä ehkä suurempia teitä, pohjoinen ja länsi mahdollistavat pienemmät tiet noin karkeasti.
antti
Mä pääsen tankillisella about 200km ja vitosen kannun meinasin johonkin köyttää, eli tollasen 300km pääsee riippuen mitenkä syvältä suosta sitä koitta ylös ajaa
.
Yhen reitin värkkäsin tuonne rovajärven maastoon ja kopsailin noita Pasin reittejä, mitä nyt piti aikapaljon waypointteja poistaa, kun ei tompan reitteihin mahdu niitä kuin 48 per reitti. Mutta samat jäljet kuitenkin.
Onko tuollanen 200-300km/päivä passeli vai miten. Tietenkin riippuen maastosta, mutta eipä tuo pikitie minuakaan kiinnosta.
Eikä varmaan liikaa noita gps-reittejä kannata tuijottaa, varsinkin kun sulla on paikallistuntemusta.
Yhen reitin värkkäsin tuonne rovajärven maastoon ja kopsailin noita Pasin reittejä, mitä nyt piti aikapaljon waypointteja poistaa, kun ei tompan reitteihin mahdu niitä kuin 48 per reitti. Mutta samat jäljet kuitenkin.
Onko tuollanen 200-300km/päivä passeli vai miten. Tietenkin riippuen maastosta, mutta eipä tuo pikitie minuakaan kiinnosta.
Eikä varmaan liikaa noita gps-reittejä kannata tuijottaa, varsinkin kun sulla on paikallistuntemusta.
Sami
-
Lare
- Pyörä: Triumph tiger 800xcx
Minä tulen paikalle torstai iltapäivällä, viimeistään ruoka-aikaan
Olen ensikertalaisena mukana, joten kaikki ilmansuunnat käy.
Pääsen kanssa tankillisella ja kanisterilla n. 300km.
Itseäni ei myöskään kiinnosta pikitiet eikä viitsi koko päivää suollakaan olla. Ehkä tuommoinen pari metriä leveä tie olisi sopiva runkoväylä ja siltä poikkeis välillä johonkin.
Mitäs "yhteisiä" tarvikkeita kukin ottaa mukaan? Rengasrautaa, paikkaussarjaa, etu-taka kumii, tulitikkuu jne. (mä lupasin ottaa kirveen
).
Olen ensikertalaisena mukana, joten kaikki ilmansuunnat käy.
Pääsen kanssa tankillisella ja kanisterilla n. 300km.
Itseäni ei myöskään kiinnosta pikitiet eikä viitsi koko päivää suollakaan olla. Ehkä tuommoinen pari metriä leveä tie olisi sopiva runkoväylä ja siltä poikkeis välillä johonkin.
Mitäs "yhteisiä" tarvikkeita kukin ottaa mukaan? Rengasrautaa, paikkaussarjaa, etu-taka kumii, tulitikkuu jne. (mä lupasin ottaa kirveen
Joo asfalttia vain pakolliset siirtymät.Se ampuma-alue kiinnostais. Viimevuoden pe sattu muutama tosihyvä ek, yksi niistä lähempänä majapaikkaa.