Ajopäivä Oripäässä 13-14.9 kiinnostuneita?

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

rimuli
Viestit: 7
Liittynyt: Pe Elo 03, 2007 12:29 pm

Ajopäivä Oripäässä 13-14.9 kiinnostuneita?

Viesti Kirjoittaja rimuli »

Onko kiinnostuneita maasto/spoori/hiekkakuoppa/hiekkatie ajopäivään osallistujia?

Paikka olisi Oripäässä, jossa on valmiit reitit, joita voitaisiin kierrellä, käydä välillä mökillä syömässä ja palata sinne illalla saunomaan, yöpymismahdollisuus.

Noin 6-10 henkeä mahtuisi vielä mukaan. Ruuat + mökki olisi noin 25e per osallistuja.

Pyörät mielellään valkokilpisiä, toki spooria ja hiekkakuoppaa voi ajaa muillakin.
Avatar
HH
Viestit: 32
Liittynyt: Ma Kesä 09, 2008 9:09 pm
Pyörä: exc 200

Viesti Kirjoittaja HH »

Hep, ilmoittaudun mukaan.
Avatar
jonkko
Viestit: 3551
Liittynyt: To Elo 03, 2006 9:55 pm
Pyörä: KTM 640 Adventure
Paikkakunta: Pargas

Viesti Kirjoittaja jonkko »

Lähen mukaan joss kerkiään.Siit majoituksest en ole varma ku suht lähellä majailen muutenkin.
rimuli
Viestit: 7
Liittynyt: Pe Elo 03, 2007 12:29 pm

Viesti Kirjoittaja rimuli »

No hyvä, että edes jotain kiinnostaa.

Jos paikkakunta kuulostaa vieraalta, se sijaitsee 50 km Turusta, 62 km Tampereelta. Kantatie 41:en varrella. Mökiksi on tarkoitus vuokrata metsästysmaja, joka aivan spoorin vieressä, mökillä oma sauna ja lampi.

Kaikenlainen kalusto sopii mukaan, itsellä XT350, toisella järjestäjällä DR650,
nopeammat saavat kyllä ajella omaan tahtiinsa.

Tarkoitus järjestää kaikille rento ja mukava tieltä poistumis mahdollisuus.
Avatar
jonkko
Viestit: 3551
Liittynyt: To Elo 03, 2006 9:55 pm
Pyörä: KTM 640 Adventure
Paikkakunta: Pargas

Viesti Kirjoittaja jonkko »

No joss sauna ja lampi niin kyll mä sitten yöksi jään :wink:
Pitää kattoo vaan ettei ole samoihiin aikoihiin ku noi susirajan ajot,joss ei niin olen mukana!
Rampe
Viestit: 949
Liittynyt: Ke Touko 18, 2005 8:43 pm
Pyörä: Tervatien kulkijoita
Paikkakunta: Kankaanpää

Viesti Kirjoittaja Rampe »

Voisin ottaa sellaisen alustavan varauksen osallistumiseen majoituksineen. Vahvistan asian myöhemmin.
Ollutta: XTZ660 -94, XTZ850 -92, Shine mx230, XTZ750 -89

Kuva
Markus
Viestit: 56
Liittynyt: La Syys 17, 2005 6:35 pm
Pyörä: Afeica Twin 95
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Markus »

Eilen olin justiinsa tuolla ajelemassa. Mukavia paikkoja, ja ihan oikea enskaratakin. Sitä spooria pystyi ihan hyvin menemään Affe Afrikaanollakin, kun ei kovaa yrittänyt. Hiekkaa tolla seudulla on silmänkantamattomiin.

Ilmoittaudun siis...

/Markus
Avatar
HH
Viestit: 32
Liittynyt: Ma Kesä 09, 2008 9:09 pm
Pyörä: exc 200

Viesti Kirjoittaja HH »

Tulitte vastaan siinä radalle johtavalla tiellä...
rimuli
Viestit: 7
Liittynyt: Pe Elo 03, 2007 12:29 pm

Viesti Kirjoittaja rimuli »

No hyvä, että on kiinnostuneita, muutama vielä mahtuu mukaan.

Paikkaa tietämättömille kerrottakoon, että huoltoasema ja kaupat löytyvät 5 kilometrin päästä, samoin yksi mp-liike, joka monta kertaa pelastanut ajo session, mikä on uhannut katketa pienempiin tai suurempiin murheisiin.

Kyseisen liikkeen omistaja on muuten raivannut sen radan, kilpaillessan endurossa 80 -luvun lopulla. Silloin taisi radalla olla parina vuonna jonkun kisan erikoiskoe?

Itsellä on tarkoitus tuoda paikalle myös työn puolesta käytössä oleva huoltoauto, jolla nyt ainakin pikku remonteista selvitään, mahdollinen pyörän kuskaaminen saadaan onnistumaan samalla laitteella.
Avatar
Jaska K
Viestit: 8
Liittynyt: La Elo 09, 2008 11:02 am
Pyörä: KTM LC-4
Paikkakunta: Salo

Oripäähän vielä?

Viesti Kirjoittaja Jaska K »

Ilmoittaudun mukaan! Kuinka osanotto/pääsy vahvistetaan osallistujille?
-jostain se on revittävä-
Tomi H
Viestit: 14
Liittynyt: La Huhti 26, 2008 9:05 pm
Pyörä: KTM 250 sx-f
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Tomi H »

Jep, ilmoittaudun myös mukaan..
rimuli
Viestit: 7
Liittynyt: Pe Elo 03, 2007 12:29 pm

Viesti Kirjoittaja rimuli »

Hyvin sitä porukkaa kertyy.

Mun listan mukaan ilmoittautuneita on nyt:
HH
Jakke N
Rampe
Jaska K
Tomi H
Toikka

Neljä mahtuu vielä.
Viimeksi muokannut rimuli, Su Elo 17, 2008 2:33 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
JIIÄSSÄ
Viestit: 1111
Liittynyt: To Syys 22, 2005 9:50 am
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja JIIÄSSÄ »

Toinen "järjestäjä" ilmoittautuu.. :D

Juha S, p 040-7202838, voipi kysellä lisätietoja...
DR650 SEW+RM 250+Pappatunturi 1973+ Solifer SM 1980
Avatar
Jakke N
Viestit: 1811
Liittynyt: Pe Helmi 09, 2007 2:11 pm
Pyörä: EXC450
Paikkakunta: Kanta-Häme

Viesti Kirjoittaja Jakke N »

Kuulostaa hyvältä. Voisin ilmoittautua myös alustavasti, vapaat vielä hiukan hakusessa, mutta olen hyvissä väleissä työvuorojen tekijän kanssa :wink:
Avatar
jonkko
Viestit: 3551
Liittynyt: To Elo 03, 2006 9:55 pm
Pyörä: KTM 640 Adventure
Paikkakunta: Pargas

Viesti Kirjoittaja jonkko »

jonkko kirjoitti:No joss sauna ja lampi niin kyll mä sitten yöksi jään :wink:
Pitää kattoo vaan ettei ole samoihiin aikoihiin ku noi susirajan ajot,joss ei niin olen mukana!

Joo,eli meni samaan viikonloppuun ku susirajaajelut :cry:

Vedän pois ilmoittautumiseni oripäästä ku lupasin jo viime vuonna lähteä uudestaan sinne.
Vastaa Viestiin