No perkele, nyt lähtee mopo käsistä, mutta menköön. Klo 18 kioskilla sopii mulle.karmolis kirjoitti:Mä voisin lähtee tonne MS-suolle tänään kyllä. Mihin aikaan pitäs kioskille suunnata?
Samaan rahaan sais ajaa siellä Ämmässuon enskapoluillakin
Rata-ajoa?
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Done deal. Lähden nyt just hakeen mopoo Vallilasta ja ajan sieltä suoraan sinne.viikate kirjoitti:No perkele, nyt lähtee mopo käsistä, mutta menköön. Klo 18 kioskilla sopii mulle.karmolis kirjoitti:Mä voisin lähtee tonne MS-suolle tänään kyllä. Mihin aikaan pitäs kioskille suunnata?
Samaan rahaan sais ajaa siellä Ämmässuon enskapoluillakin
- HarMi
- Pyörä: Surly Instigator, DMR Bolt Long
Jopas oli jumppaa MS-suolla
, hyvä ettei päässyt Lavangolle
. Röykkyä, kuoppaa, hyppyreitä ja pölyä. Sääli että karmoliksen derzistä meni etuhaarukan stefa jo kolmen kierroksen jälkeen. Kyllä motolla pääsee hyvin menemään tuolla kovapohjaisella crossi-radalla. Enskapolkua ei testattu, taidettiin eksyä jollekin trial-polulle kun oli niin kivistä kalliopolkua.
Sunnuntaina taas Lavangolle.
Hyviä kuvia hyvinkäältä, kiitti TomiKoo.
Sunnuntaina taas Lavangolle.
Hyviä kuvia hyvinkäältä, kiitti TomiKoo.
routaisten peltojen pehtoori
Piti vielä mennä siitä repimään Kirkkonummelle johonkin mutavelliin ja metsäautoteille.
Kivaa oli ja uudestaan meen mut ellen osta jotain kevyempiä varusteita ni seuraava kerta tulee kun on alle 10 astetta lämmintä... DRZ taittu suhteellisen hyvin, paljon paremmin ku kuvittelin. Jos hyppyjä haluu treenata ni toi on paljon parempi paikka ku Lavangon rata, tuolla pääsee katurenkaillakin etenemään.
Sitä en sit tiedä kuinka ilosia ne "oikeet" kuskit on jos tosta tulee joku turistirysä.
Kivaa oli ja uudestaan meen mut ellen osta jotain kevyempiä varusteita ni seuraava kerta tulee kun on alle 10 astetta lämmintä... DRZ taittu suhteellisen hyvin, paljon paremmin ku kuvittelin. Jos hyppyjä haluu treenata ni toi on paljon parempi paikka ku Lavangon rata, tuolla pääsee katurenkaillakin etenemään.
Sitä en sit tiedä kuinka ilosia ne "oikeet" kuskit on jos tosta tulee joku turistirysä.
Kyllä kait sellanen kerta tulee vielä. Pirun rankkaa tuo kyllä oli verrattuna vaikkapa Lavangossa ajeluun. Ite aattelin kunhan saa ton stefan korjattuu/vaihdettuu mennä tonne uusiks.TomiKoo kirjoitti:Tuskinpa mistään paikasta turistirysää saa meidän ajeluilla. Lienee lähinnä harmitonta ja huvittavaa rävellystä "oikeiden" vetomiesten silmissä. Tarkoitan lähinnä omaa menoani...
Hauskalta paikalta kuulostaa, joten yritän liittyä seuraanne ensi kerralla (tuleeko sellaista?).
Viikonloppuna ajattelin yrittää molempina päivinä. Saa nähdä. Väsynyt aamu, ei oikein jaksais...![]()
![]()
Tomi
- HarMi
Sunnuntaina ajettiin Lavangon motorataa myös vastapäivään ilman hyppyreitä. Tuntui ihan eri radalta, mutta hauskaa oli siitä huolimatta ja kuuma
.
Olen torstaina menossa MS-suon crossiradalle ja enskapolulle korkkaamaan ensiasennus trailwingsit
.
Bomber-forumilla Vane kirjoitti ketkä kaikki ovat tervetulleita Hyvinkään rallycross-radalle ajamaan.
Olen torstaina menossa MS-suon crossiradalle ja enskapolulle korkkaamaan ensiasennus trailwingsit
Bomber-forumilla Vane kirjoitti ketkä kaikki ovat tervetulleita Hyvinkään rallycross-radalle ajamaan.
- HarMi
En voinut odottaa torstaita ja kävin koittamassa MS-suon enskapolkua jo tänään. En mene sinne toiste tuolla 150 kg möhkäleellä, hyvä kun kuski ja pyörä pääsivät sieltä ehjinä pois. Yksi kierros kivikko-trialia riitti. Matkaenduro on ihan väärässä paikassa siellä kivien ja kantojen ja kallionyppylöiden keskellä. Olin kyllä yllättynyt että pääsin kaikista paikoista läpi ajamalla. Polku on ihan helvetin huonosti merkitty
. Kone stumppasi 5 kertaa ja kerran kaaduin kyljelleen. Nämä kaikki johtuivat epäröinnistä. Oli tietty tyhmää mennä sinne yksinään ensimmäistä kertaa.
Crossiradalla oli kiva ajaa nappularenkailla
. Ilmaa saatiin renkaiden alle joka hyppyrissä, eikä keula yrittänytkään mennä pois alta kuten smotorenkailla. Perässä ajanut crossi-kuski sanoi että olipas massiivisen näköistä menoa. 
Crossiradalla oli kiva ajaa nappularenkailla
- HarMi
Minä ja TomiKoo ollaan menossa huomenna torstaina MS-suon krossiradalle. Hyppää se matkaendurokin, vaikkakin vähän raskaan oloisesti
. Siellä on ollut hyvin väljää kun olen siellä ajanut. Heinäkuussa ei ole sarjakrosseja käynnissä. Mukaan vaan, jos et ole yksinäsi kehdannut mennä nolaamaan itseäsi crossiradalle.
Nähdään ämmässuon kioskilla klo 18. Ratamaksu 6 €. Crossipaita voi olla tosi cool.
Nähdään ämmässuon kioskilla klo 18. Ratamaksu 6 €. Crossipaita voi olla tosi cool.
- HarMi
Kävin sunnuntaina hinkkaamassa trailwingseista kovettuneen pinnan pois Lavangon smotoradalla. Liukasta oli ja jonkin moista sladia asfaltilla saatiin aikaiseksi. Ainakaan trailwings 301 ja 302 eivät ole lähellekään katu-/supermoto-renkaan pitoa, vaikka jotkut väittää että asfaltilla pitää kaikki renkaat.
Kun mies ja kone saatiin lämmitettyä siirryin crossiradan puolelle. Helvetin hauskaa
ajaa siellä pehmeässä hiekassa ja märässä kurassa. Sen jälkeen kun hankin crossi-paidan ei ole väsymys ja nestehukka iskenyt. Hyppyreissä meinaa innostua liikaakin ja taas tuli kaaduttua kävelyvauhdista kun epäröin käyttää kaasua mutkassa. Sen kuitenkin huomasin että kaasulla se kääntyy paremmin.
Kun mies ja kone saatiin lämmitettyä siirryin crossiradan puolelle. Helvetin hauskaa
-
Pyöräkaista
Torstaina 27.7.2006 olis meininki mennä Kemoraan.
Olisko muita tulossa.
Ja vissiin kanssa perjantaina 28.7.2006 MP-tuki ajeluihin.
Siellä on WBR ( WannaBeeRossi) päivä, ja hauskaa varmaan riittää.
Kävin tänään siellä Kemorassa ja siellä oli joku yksityinen ratapäivä, niin ei päässyt ajelemaan. Olin tulossa etelästä lomareissulta niin ajattelin käydä katsomassa mikä on homman nimi
Pekka

Olisko muita tulossa.
Ja vissiin kanssa perjantaina 28.7.2006 MP-tuki ajeluihin.
Siellä on WBR ( WannaBeeRossi) päivä, ja hauskaa varmaan riittää.
Kävin tänään siellä Kemorassa ja siellä oli joku yksityinen ratapäivä, niin ei päässyt ajelemaan. Olin tulossa etelästä lomareissulta niin ajattelin käydä katsomassa mikä on homman nimi
Pekka