Tuossa ajotunnelmia muutaman kesän takaa muistin virkistykseksi.
Nuo eivät ole kuvauksia Totin julkaisemista reittirunhoista vaan antaa hieman yleistä kuvaa siitä millaista tiestöä tuolla alueella yleensä olisi tarjolla eli kaiken kaikkiaan kaikenlaista tiepohjaa löytyy eli kovasta sorapinnasta aina niin virkistävään lentohiekkaan.
Se viimeviikonlopun pikku tärsky paheni tänäaamuna kun punkasta noustessa kylkiluu napsahti poikki. Tajuton kipu tuosta heti iski joten lanssi oli tilattava. Nyt hyvässä burana panacod tramal pöllyssä kotisohvalla mutta silti varomaton liike aiheutaa puukon iskun kylkiluiden väliin.
EDIT: Kattotaampa vielä miten tuo kylki paranee. Jos pystytte mulle paikkaa pitämään niin varmaan viikon päästä olen viisaampi miten tuo kylki kuntoutuu. Maisemaryhmään sitten jos kykenee.
Viimeksi muokannut PantseK, Pe Heinä 11, 2014 4:17 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
yrmyli kirjoitti:Onkos Etelä-pohjanmaan /Pohjanmaan alueelta kukaan tulossa auton kanssa kinkereihin? Olis vähä meininki liittää KKKK pidemmän reissun loppupäähän. Tarttis ehkä saada toinen vannesetti tappirenkailla paikanpäälle odottamaan.
Pakko se on p*rkele johonki kemuun saada osallistuttua tämän kesän aikana. Pyörä ei ole vielä kunnossa, mutta keksitään sille jotaki. Onhan nyt niin, että 100-130km säteellä ajettavalla pyörällä pystyy osallistumaan?
Mikäli kyllä, voitko varata mulle Totti paikan mökkiin, mielellään sellaseen porukkaan jossa alotteleva kurapyöräilijä (katukokemusta on) ei jarraa liikaa. Laitan ennakot tilille, kun varmistatte tuon säteen
Laitoin J-PP:n ja uiopin mökkiin, meni ainakin puoleksi oikein.
Laskeskelin tankkausvälejä ja 100 - 130 km toimintasäde pitäisi riittää, päätäni en laita pölkylle tästä asiasta.
Odotellaan jännityksellä miten PantseK:n kylki kestää. Muista että vaikka se ajamisen kestää niin edessä on myöskin kahden illan nauramiset....
Kah on jonossa peruutuspaikoille.
”On se kumma kun tehdään kunniaa sille joka löi jalkansa poikki.
Vaan se jolla on päässä huminaa, sitä poloista häpeää kaikki.” Timo Rautiainen & Neljäs Sektori
Totti kirjoitti:.
Odotellaan jännityksellä miten PantseK:n kylki kestää. Muista että vaikka se ajamisen kestää niin edessä on myöskin kahden illan nauramiset....
Täytyy varmaa suorittaa kunnon koeajo ennen lähtöä ja koeajaa myös keuhkot muistelemalla teidän juttuja. ..ttu mä mitään muista
Toi shakalin peruutushan tarkoittaa sitä että toivotamme Kah'in tervetulleeksi tapahtumaan.
”On se kumma kun tehdään kunniaa sille joka löi jalkansa poikki.
Vaan se jolla on päässä huminaa, sitä poloista häpeää kaikki.” Timo Rautiainen & Neljäs Sektori
Täältä tulee pakkoperuutus kans, jouduin käymään leikattavana lekurissa ja ei nyt sitten onnistu. Joku voi käyttää tarvittaessa minun varausmaksun tai juokaa järjestäjät pari kaljaa minunkin puolesta