Hola kaikille ja KIITOS.
Minustakin TalviSuraus 2012 onnistui hienosti,mopoja oli sopivasti jaettuna kahteen ryhmään,josta vielä kiitos JanneH:lle maisema liiderinä toimimisesta.
Minusta ei ole mikään ihme että maisema miehet lturusen videon nähtyään lisää kalustoaan kevyempään suuntaan,on meinaan sen verran koukuttavan näköistä puuhaa.Reititys lauantaina onnistui mielestäni ihan ok,vaikkakin harmikseni muutama tie oli ehditty kolata tiedustelun jälkeen,samalla reitillä olis muuten ollut kymmenen kilometriä lisää umpista.
No,kaikki sai varmaan tarpeeksi ajaa ja illan päälle Villa Kokkolan sauna ja Esa tekemä jauhelihakiusaus kai maistui.
Kiitos vielä kaikille osallistumisesta sekä ponsoreille muistamisesta,ens talvena uudestaa,ekat ilmoittautumiset jo kirjattu.
Salen viteoo odotellessa.
JK.testin perusteella SE.kin kulkee umpisessa
Ahti ja Exc