Talvisuraus 2012 16-18.3

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
hovimesta
Viestit: 40
Liittynyt: Ti Loka 30, 2007 10:51 pm
Pyörä: KTM EXC250, KTM SX380
Paikkakunta: Lieksa

Re: Talvisuraus 2012 16-18.3

Viesti Kirjoittaja hovimesta »

Hyvät oli ajot. Vauhti jäi sen verran päälle että vielä lähtiessä pajautin pakun penkkaan :lol:
Onneksi apuvoimia tuli perässä ja auto saatiin irti.

Tuossa jotain videoo ajoista. Videokooste on aika tylsä. Kamera oli sipannut juuri kun alkoi mopoja lentelemään :mrgreen:

http://youtu.be/DRDpl1kZPi0

ps. Kotona selvisi miksi pakoaukonsäädin ei välillä oikein pelittänyt... Oli nimittäin säädin juminut mäntää vasten. ihme että kesti tuon vingutuksen :shock:
Jo kansakoulussa aivan höpö jätkä!
Avatar
Kärtsy
Viestit: 12
Liittynyt: Ke Loka 19, 2011 9:03 am
Pyörä: R1200GSA
Paikkakunta: Helsinki

Re: Talvisuraus 2012 16-18.3

Viesti Kirjoittaja Kärtsy »

Terveisiä myös täältä pääkaupungista, jonne paluumatka sujui hyvin aurinkoisessa kelissä ajellessa, toki autolla ja kärry perässä.

Oli muuten mahtavan hieno elämys käydä pitkästä aikaa Kolilla. Taitaa tämä pyöräily lumisilla ja jäisillä teillä olla suomalaisten yksinoikeus. Tuskinpa muualla näin suurella ja lisääntyvällä määrällä pyöriä talvisin ajellaan.
Kiitos Ahdille ja muille järjestäjille ja sponsoreille, oli puitteet kunnossa. Janne H:lle maisemaryhmän ohjauksesta turvallisesti kahtena päivänä, sekä kaikille muille mukana ajaneille.

Perjaitai-illan ajelu makkaran paistotaukoineen 3 tuntia 40 min, 119 km.
Lauantaiajelu Kolille ja kodalla syömisineen 6 tuntia, 167 km.

Hieno viikonloppu!
TK
Viestit: 46
Liittynyt: Su Maalis 30, 2008 7:20 pm
Pyörä: 690R
Paikkakunta: Joensuu

Re: Talvisuraus 2012 16-18.3

Viesti Kirjoittaja TK »

Kiitokset Ahdille, sponsoreille ja koko porukalle hauskasta viikonlopusta.

Perjantai illan pimetessä, metsäpätkän lumipöperössä sattunneen vauhdikkaan tangonylityksen jälkeen oli jamppikin hetken kateissa,
käsikopelolla se kuitenkin hetken ihmettelyn jälkeen löytyi...

Lauantain ryhmä valinta spoori/umpihanki porukkaan maisemaryhmän sijaan vähän hirvitti, mutta melkein joka
paikasta tultiin läpi ja paivästä selvittiin hengissä. Pirun hauskaa oli!!
lturune
Viestit: 123
Liittynyt: Ma Joulu 27, 2004 4:41 pm
Pyörä: KTM 450 EXC
Paikkakunta: Kontiolahti

Re: Talvisuraus 2012 16-18.3

Viesti Kirjoittaja lturune »

Kiitos minunkin puolestani koko orkesterille ja tapahtuman mahdollistaneille sponsoreille!

Tuossa viteoo Horsma Teamin kommelluksista

http://youtu.be/xqPiuIxA9d0

-Lasse
Avatar
Yamato
Viestit: 610
Liittynyt: La Marras 24, 2007 7:59 pm
Pyörä: Hakusessa
Paikkakunta: P-Savo

Re: Talvisuraus 2012 16-18.3

Viesti Kirjoittaja Yamato »

Hyviä videoita. Kunto loppuu pelkästä katsomisesta :shock:
heisku
Viestit: 318
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2008 11:05 pm
Pyörä: transalp 600-----
Paikkakunta: Loimaa

Re: Talvisuraus 2012 16-18.3

Viesti Kirjoittaja heisku »

Jotenki välitty itelle semmonen fiilis videoista että "voi poijaat että tää on ihan helvatan hauskaa" niinkuin varmasti on ollutkin.
Melkein tuli lumikelejä ikävä.
Avatar
juvander
Viestit: 1783
Liittynyt: Su Elo 16, 2009 8:05 pm
Pyörä: MAN
Paikkakunta: Espoo

Re: Talvisuraus 2012 16-18.3

Viesti Kirjoittaja juvander »

Hauskaahan se olikin vaikka tuolla maisemaryhmässä ajeltiinkin, seuraavalla kerralla jos huolitaan mukaan niin sitten olenkin jo umpihankiryhmässä!
https://www.juvander.me/ilpo
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FIN-F-FL-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT
M-MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
jarno78
Viestit: 1594
Liittynyt: Ke Syys 08, 2010 6:21 pm
Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125
Paikkakunta: Kellokoski

Re: Talvisuraus 2012 16-18.3

Viesti Kirjoittaja jarno78 »

Joku kerta minäkin mukana kunhan köyhyys loppuu :lol:
Yksinäinen Susi
Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: Talvisuraus 2012 16-18.3

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Hola kaikille ja KIITOS.

Minustakin TalviSuraus 2012 onnistui hienosti,mopoja oli sopivasti jaettuna kahteen ryhmään,josta vielä kiitos JanneH:lle maisema liiderinä toimimisesta.

Minusta ei ole mikään ihme että maisema miehet lturusen videon nähtyään lisää kalustoaan kevyempään suuntaan,on meinaan sen verran koukuttavan näköistä puuhaa.Reititys lauantaina onnistui mielestäni ihan ok,vaikkakin harmikseni muutama tie oli ehditty kolata tiedustelun jälkeen,samalla reitillä olis muuten ollut kymmenen kilometriä lisää umpista.

No,kaikki sai varmaan tarpeeksi ajaa ja illan päälle Villa Kokkolan sauna ja Esa tekemä jauhelihakiusaus kai maistui.

Kiitos vielä kaikille osallistumisesta sekä ponsoreille muistamisesta,ens talvena uudestaa,ekat ilmoittautumiset jo kirjattu.

Salen viteoo odotellessa.

JK.testin perusteella SE.kin kulkee umpisessa :mrgreen:

Ahti ja Exc
Avatar
Salemanteri
Viestit: 749
Liittynyt: To Heinä 02, 2009 6:50 pm
Pyörä: 990950501250 KiljuvaNärhi & GrazyFrog
Paikkakunta: Pohjoinen-sawo

Re: Talvisuraus 2012 16-18.3

Viesti Kirjoittaja Salemanteri »

No niin, nyt sain koostetta harsittua kasaan.

http://www.youtube.com/watch?v=UUngKL1G ... ature=plcp
Vastaa Viestiin