URAA!!!! 2011
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- Rampas
- Viestit: 133
- Liittynyt: Ti Marras 20, 2007 8:41 am
- Pyörä: KTM 500 EXC Six Days
- Paikkakunta: Varkaus
Re: URAA!!!! 2011
Joko on alustavaa partiojakoa suunniteltu ?
On niin mukava sakki edellisiltä vuosilta, taitaa meidänkin partiosta tulla kohtalaisen kookas...
On niin mukava sakki edellisiltä vuosilta, taitaa meidänkin partiosta tulla kohtalaisen kookas...
A KTM might not be your first motorcycle, but it will be your last. When you've tried the rest, buy the best KTM.
Re: URAA!!!! 2011
Jukalla on jotakin juonia jo tekeillä mutta sun osalta suunnitelmat näyttää keskeneräisiltä. Laita ihmeessä Jukalle tarkentavia toiveita.
Sinänsä (mun muistin mukaan) URAA!!!!lla ei ole muuta kuin mukavaa sakkia.
Sinänsä (mun muistin mukaan) URAA!!!!lla ei ole muuta kuin mukavaa sakkia.
- ramirin
- Viestit: 1373
- Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
- Pyörä: Ready To Push
- Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Re: URAA!!!! 2011
Jokos Jukka pian malttaa julkaista alustavia kuvioita, jotta saadaan aloittaa purnaaminen 
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
- Jukka
- Site Admin
- Viestit: 2796
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
- Pyörä: CFMoto 800 mtx
- Paikkakunta: Tornio
- Viesti:
Re: URAA!!!! 2011
Iltasella...ramirin kirjoitti:Jokos Jukka pian malttaa julkaista alustavia kuvioita, jotta saadaan aloittaa purnaaminen
- Jukka
- Site Admin
- Viestit: 2796
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
- Pyörä: CFMoto 800 mtx
- Paikkakunta: Tornio
- Viesti:
Re: URAA!!!! 2011
Eli nyt.Jukka kirjoitti:Iltasella...ramirin kirjoitti:Jokos Jukka pian malttaa julkaista alustavia kuvioita, jotta saadaan aloittaa purnaaminen
Tässä ensimmäinen ehdotus, siihen kommenttia mulle.
Pistäkää suoraan jpuurune ät gmail.com
https://spreadsheets.google.com/spreads ... utput=html
Re: URAA!!!! 2011
Ensikertalaisena kysyisin tuosta majoituspuolesta. Minkäslainen on tuo sisämajoitus? Onko siellä ihan sängyt ja patjat vai lattiamajoitus? Pitäisi alkaa suunnittelemaan tuota varustepuolta kun lähden reissuun jo ensi viikon puolessavälissä. Kauppa tuolla on ilmeisesti lähellä? Onkos näistä jotain vanhoja keskusteluja jossain?
- Jukka
- Site Admin
- Viestit: 2796
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
- Pyörä: CFMoto 800 mtx
- Paikkakunta: Tornio
- Viesti:
Re: URAA!!!! 2011
Sängyt löytyy, niihin kannattaa varata makuupussi. Tarvittaessa voi myös vuokrata petivehkeitä paikan päällä.Lates kirjoitti:Ensikertalaisena kysyisin tuosta majoituspuolesta. Minkäslainen on tuo sisämajoitus? Onko siellä ihan sängyt ja patjat vai lattiamajoitus? Pitäisi alkaa suunnittelemaan tuota varustepuolta kun lähden reissuun jo ensi viikon puolessavälissä. Kauppa tuolla on ilmeisesti lähellä? Onkos näistä jotain vanhoja keskusteluja jossain?
Misin kauppa on 10 kilsan päässä. Ja pensaa saa Hessun varikolta kilsan päästä.
Re: URAA!!!! 2011
Meillä kans lähtö URAAlle jo ensviikolla pitkän kaavan mukaan. Mukava kyllä lähteä pölistelemään 
- drpepper74
- Viestit: 264
- Liittynyt: Ma Helmi 01, 2010 12:27 am
- Pyörä: KTM Adventure 990 -07
- Paikkakunta: Hollola
Re: URAA!!!! 2011
Voiko mukaan ilmoittautua vielä ensiviikon loppupuolella? Työasiat vielä epäselviä.
mikään ei ole niin varmaa kuin, epävarma
Exät, Yamaha 125 dt -78, Kawasaki 125 kmx -87, Yamaha fj1200 -89, Honda blackbird 1100 -01,
KTM 300 exc -05, KTM 950 SM -05, KTM 990 Adventure -06, KTM 690 R -15, KTM 500 exc -15
Exät, Yamaha 125 dt -78, Kawasaki 125 kmx -87, Yamaha fj1200 -89, Honda blackbird 1100 -01,
KTM 300 exc -05, KTM 950 SM -05, KTM 990 Adventure -06, KTM 690 R -15, KTM 500 exc -15
- Jukka
- Site Admin
- Viestit: 2796
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
- Pyörä: CFMoto 800 mtx
- Paikkakunta: Tornio
- Viesti:
Re: URAA!!!! 2011
Jos pidät todennäkösenä että tulet niin ilmoittaudu mukaan ja maksa ennakkomaksu. Peruahan aina voi.drpepper74 kirjoitti:Voiko mukaan ilmoittautua vielä ensiviikon loppupuolella? Työasiat vielä epäselviä.
Tällä periaatteella Hessu saa varattua porukalle oikean määrän lohta lautaselle.
Re: URAA!!!! 2011
Ryhmä on kutistunut viiteen ja methän liikumma mönkijöillä omineen...ATC kirjoitti:Wanha + 7 kamua mukana.
Weteraani kurapyöräilijä
Re: URAA!!!! 2011
Sitte vaan heti kuvaa ja ääntä näytille! Itte ku pitää töitä tehdä niin ei päässy tällä kertaa...
Mukavan kirjavaa kalustoakin tänä vuonna.
2012 sitte tullaan ihan järkyttävän kovalla motivaatiolla!
pysykää ehjinä sielä...
Mukavan kirjavaa kalustoakin tänä vuonna.
2012 sitte tullaan ihan järkyttävän kovalla motivaatiolla!
pysykää ehjinä sielä...
-too Big to fail-
- Jukka
- Site Admin
- Viestit: 2796
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
- Pyörä: CFMoto 800 mtx
- Paikkakunta: Tornio
- Viesti:
Re: URAA!!!! 2011
https://spreadsheets.google.com/spreads ... utput=html
Tuolla on päivitetty versio partioehdotuksesta. Toiveita, kommentteja peliin.
Oisko mitään jos partio 15 pantas yhteen esim kympin kanssa, ei jäis liian pieneksi porukka?
Tuolla on päivitetty versio partioehdotuksesta. Toiveita, kommentteja peliin.
Oisko mitään jos partio 15 pantas yhteen esim kympin kanssa, ei jäis liian pieneksi porukka?
- themetus
- Viestit: 64
- Liittynyt: Ke Helmi 09, 2011 8:09 am
- Pyörä: Moto Guzzi 1200 Sport
- Paikkakunta: Helsinki
Re: URAA!!!! 2011
Joudun perumaan tuloni työesteiden takia
. Koitetaan ensi vuonna paremmalla onnella.
Re: URAA!!!! 2011
Terve!
Sattusko joku<TM> kulkemaan tuonne Raajärven suuntaan autolla Tampereen ohitse ja olis autossa tilaa yhdelle takarenkaalle? Jos näin olis käymässä ilmoitelkaa, niin ei tarvis säästellä tuossa menomatkalla ja saisi tuoretta nappulaa alle
Sattusko joku<TM> kulkemaan tuonne Raajärven suuntaan autolla Tampereen ohitse ja olis autossa tilaa yhdelle takarenkaalle? Jos näin olis käymässä ilmoitelkaa, niin ei tarvis säästellä tuossa menomatkalla ja saisi tuoretta nappulaa alle
MAntti
040-5504123
040-5504123