URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.
Hei! moderaattorille / homman vetäjälle idea:
Ehdottaisin sellaista mikäli mahdollista ja jos on kerätty jo osallistujista ASUINPAIKKA TIEDOT niin julkaisisit ne foorumilla ? (vaikka se toinen lista linkkinä missä olisi esim. pelkästään nimi ja asuinpaikka).
En usko että kenelläkään on mitään sitä vastaan, päin vast..??
Tarkoituksena olisi välttää sellainen esim."hölmöys"että tullaan kahdella pakulla samassa junassa lopulta samaan pihaan tietämättä toisistaan mitään.. jos esim. halukkuutta olisi ollut kimppakyyteihin yms,,
Jokainen voisi sitten tavoitella samalla suunnalla asuvia YV:llä tai miten vain foorumin viestien kautta? Paha ehdotus??
T: Jaska
Ehdottaisin sellaista mikäli mahdollista ja jos on kerätty jo osallistujista ASUINPAIKKA TIEDOT niin julkaisisit ne foorumilla ? (vaikka se toinen lista linkkinä missä olisi esim. pelkästään nimi ja asuinpaikka).
En usko että kenelläkään on mitään sitä vastaan, päin vast..??
Tarkoituksena olisi välttää sellainen esim."hölmöys"että tullaan kahdella pakulla samassa junassa lopulta samaan pihaan tietämättä toisistaan mitään.. jos esim. halukkuutta olisi ollut kimppakyyteihin yms,,
Jokainen voisi sitten tavoitella samalla suunnalla asuvia YV:llä tai miten vain foorumin viestien kautta? Paha ehdotus??
T: Jaska
-jostain se on revittävä-
- Jukka
- Site Admin
- Pyörä: CFMoto 800 mtx
- Viesti:
Mulla ei ole tietoa asuinpaikasta (ensi vuonna olen viisampi...) joten kehoitan aloittamaan uuden ketjun kimppakyyti yms tarpeista.
- Jukka
- Site Admin
- Pyörä: CFMoto 800 mtx
- Viesti:
Päivittelin vieraslistalle muutaman uuden tulokkaan.
Käykääpäs bongaamassa omat ryhmänne ja kertokaa jos näyttää hassulta.
http://spreadsheets.google.com/pub?key= ... DLhy7JCkYw
Käykääpäs bongaamassa omat ryhmänne ja kertokaa jos näyttää hassulta.
http://spreadsheets.google.com/pub?key= ... DLhy7JCkYw
Hei, perhetilanteen vuoksi tulen osallistumaan vain jonain päivinä/päivänä. Kuitenkin olen Rovaniemeltä ja jos jollakulla on kuljetustarpeita tavaroille/mopolle ROI-RAAJÄRVI välille niin voin kuskailla peräkärryllä niitä esim. keskiviikko iltana/torstai aamuna/sunnuntaina. Joudun olemaan kotona yötä eli varaosaliikennettäkin voi tapahtua Rovaniemeltä minun kyydissä toki pienin varauksin, eli olettaen että pääsen paikalle. Toki tavaraa voi lähettä junalla tai muten etukäteenkin tai ostaa vaikka renkaita rovaniemen kumiliikeistä jolloin voin ne tuoda Raajärvelle viimeistään torstai aamuksi. Pyöriä ei mahdu kerralla kyytiin kuin kaksi joten jos enemmän reissuja niin sitten pitäisi kyllä jo saada korvaustakin (dieselit), kun olen itsekin tulossa niin kamat kulkee ilmaiseksi.
Tilatut tavarat/kyydit:
Tertsu:olutta (24?) tölkkiä
Pasi: Lapin kultaa 24 tölkkiä
MarkoP: Lapin kultaa 24 tölkkiä
Tarmo: Olutta 24 tölkkiä
Tilatut tavarat/kyydit:
Tertsu:olutta (24?) tölkkiä
Pasi: Lapin kultaa 24 tölkkiä
MarkoP: Lapin kultaa 24 tölkkiä
Tarmo: Olutta 24 tölkkiä
Viimeksi muokannut AnttiL, Ma Touko 11, 2009 2:36 pm. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
antti
[quote="Jaska K"]Hei! moderaattorille / homman vetäjälle idea:
Ehdottaisi osallistujista ASUINPAIKKA TIEDOT
Tuossa sivussa näyttää sinullakin olevan Salo.
Eikös siitää selviä kotipaikka ja yvllä yhteyttä saman seudun kavereihin.
Niillä joilla kotipaikkaa ei ole merkitty ehkä eivät haluakkaan sitä julkiseksi?
joukoilm
Ehdottaisi osallistujista ASUINPAIKKA TIEDOT
Tuossa sivussa näyttää sinullakin olevan Salo.
Eikös siitää selviä kotipaikka ja yvllä yhteyttä saman seudun kavereihin.
Niillä joilla kotipaikkaa ei ole merkitty ehkä eivät haluakkaan sitä julkiseksi?
joukoilm
- tertsu
- Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07
Tuopaseppas keskiviikkoillaksi muutama laatikko olutta, niin ei tartte mopon kyydillä rahdataAnttiL kirjoitti:Hei, perhetilanteen vuoksi tulen osallistumaan vain jonain päivinä/päivänä. Kuitenkin olen Rovaniemeltä ja jos jollakulla on kuljetustarpeita tavaroille/mopolle ROI-RAAJÄRVI välille niin voin kuskailla peräkärryllä niitä esim. keskiviikko iltana/torstai aamuna/sunnuntaina. Joudun olemaan kotona yötä eli varaosaliikennettäkin voi tapahtua Rovaniemeltä minun kyydissä toki pienin varauksin, eli olettaen että pääsen paikalle. Toki tavaraa voi lähettä junalla tai muten etukäteenkin tai ostaa vaikka renkaita rovaniemen kumiliikeistä jolloin voin ne tuoda Raajärvelle viimeistään torstai aamuksi. Pyöriä ei mahdu kerralla kyytiin kuin kaksi joten jos enemmän reissuja niin sitten pitäisi kyllä jo saada korvaustakin (dieselit), kun olen itsekin tulossa niin kamat kulkee ilmaiseksi.
Itse olen valmis maksamaan vaikkapa 5 eur vaivanpalkkaa 24 tölkin laatikosta.
Kura lentää...
Mulle kans loota ohrapirtelöä, mieluiten kotakola.
ok, olutta tulossa. Jotta pysyisi jotenkinkaan laskuissa niin pitänee tehdä joku lista "tilatuista" tavaroista/kyydeistä. Lisään alkuperäiseen viestiini listan, siitä voi tarkistaa onko oma tilaus mennyt perille 
Tämän ei ole tarkoitus olla bisnes joten toimitan vain tilatut tuotteet ilman kustannuksia.
Tämän ei ole tarkoitus olla bisnes joten toimitan vain tilatut tuotteet ilman kustannuksia.
Viimeksi muokannut AnttiL, Pe Touko 08, 2009 7:52 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
antti
Hep! Mulle kans olutloota. Vaikkapa tuota 'kotakolaa'. Mitä lie onkaan...
Heps, 24-olut loota kelpais mullekkin. Sama mitä merkkiä jos sen kerran saa vähemmän vaahtoavana kuin se muuten ois mun 200km sorakuljetuksen jälkeen. Eikä haittaa vaikka maksas enempi kuin kaupassa.
- Seppo Honkanen
- Pyörä: HVA TE300i, EXC150TPi, 690 Enduro R
Pojat, pojat!!!
Ostetaan ne kaljat joko Misin kaupasta tai Raajärven terassilta, niin tuetaan paikallisia yrittäjiä!
T. Sepi
Ostetaan ne kaljat joko Misin kaupasta tai Raajärven terassilta, niin tuetaan paikallisia yrittäjiä!
T. Sepi
Olen Sepon kanssa samalla linjalla,meistäkin pidetään pikkasen paremmin ku tuodaan sinneSeppo Honkanen kirjoitti:Pojat, pojat!!!
T. Sepi
muutakin kuin maankääntökoneita
No sehän nyt on ihan itestään selevää, että Raajärven olutta maistellaan. Sehän on paljon murakampaakin kuin kaupan olut...
- tertsu
- Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07
Vastahan tässä keskiviikkoillan saunakaljat tilattiin
Ilman muuta tuetaan myös paikallista yrittäjää vanhaan malliin...
Kura lentää...