Karjalan Kannaksen kurvailut

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

jonkko
Pyörä: KTM 640 Adventure

Re: Karjalan Kannaksen kurvailut

Viesti Kirjoittaja jonkko »

Juu,jatkakaa ilman muuta!!!
Saadan me muutkin pikkasen tuntumaa siit teidän hauskoista reissuista kun itellä harvemmin olis mahdolisuuksia semmoiseen.

Nä kuvat/videot/raportit ovat helvetin paljon kiinnostavampia seurata kun jonkun lentokone bemun suora pikitiekurvailu jossain amerikoissa!!!!

On vaan mun mielipiteeni,mutt tuskin olen ainoa.

Ja kunkulle,ei sun bemu liian kallis semmoiseen reissuun mitä pojat ajelevat ole,on vaan liian läski eikä niit kiitoratoja löydy tarpeeks et voisit laskeutua röökille välil kun pojat ottavat taukoa :idea:
Kunkku
Pyörä: Gessu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kunkku »

karih kirjoitti:Tässä pääsi tyypillinen foorumihäirikkö (kunkku) päämääräänsä ja sai aikaan hyvän topiikiin loppumisen. Tämän tyyppisiä heppuja, jotka ovat omasta mielestään aina oikeassa on foorumit pullollaan. Pitäisi vaan vaieta tuollaiset häiriköt hiljaisiksi mutta kun ei voi. :evil:
OHO! :shock:
Kelaappa vähän taakse päin ja tuumaa uudelleen. Luulisin, että minun kommenttini lisäsi viestejä, ei lopettanut niitä. Miksi olisi lopettanut? Pitäisikö jokaisen viestin loppuun kirjoittaa, että tätä ei saa ottaa liian vakavasti?
Nykyisin kuulutetaan medialukutaitoa. Se tarkoittaa mm. sitä, että netistä lukemaansa pitäisi osata myös tulkita. Kaikki tänne kirjoitettu ei ole suurta totuutta. Ja mitä tulee oikeassa olemiseen, miten kukaan voisi olla oikeassa, jos puhutaan harrastamisesta? Ei kai harrastamisessa voi olla vain yhtä totuutta?
Tämän yhden kerran avaudun vähän. Kirjoitan usein kärjekkäästi, se on totta. Mutta jos haluaa keskustelua, niin täytyy tehdäkin. Kuka haluaa keskustelua, jossa kaikki ovat yhtä mieltä ja nyökyttelevät toisilleen? Sen kun vaan aina muistaisi puolin ja toisin, että tällaisen vääntämisen hauskuus loppuu viimeistään silloin, kun se muuttuu henkilökohtaiseksi parjaamiseksi. Pahoittelen, jos joku on kokenut niin käyneen minun viesteissäni!
Kunkusta sanottua:" Tämän tyyppisiä heppuja, jotka ovat omasta mielestään aina oikeassa on foorumit pullollaan. Pitäisi vaan vaieta tuollaiset häiriköt hiljaisiksi mutta kun ei voi."
jylppy
Pyörä: Husaberg 390

Viesti Kirjoittaja jylppy »

hönö kirjoitti:sisäinen valaistuminen on auttanut minua ymmärtämään että kura ja märkä, etenkin näin talvisaikaan on ihmiskropalle huonosta.
No just kun mä sain pyörään snorkkelin ja jääketjut asennettua, ittelle kelluntapuvun, hätäraketit ja jäänaskalit ostettua.
Pahoin pelkään, että tämä kaamosaikaan tullut valaistuminen pimenee kevätauringon alkaessa lämmittää ja taas karjalan kunnailla ...
57pannu
Pyörä: CR500,WLA42,FLH57, FLHST,YZ,TR, EXC, HVA

Viesti Kirjoittaja 57pannu »

ok
Viimeksi muokannut 57pannu, La Joulu 12, 2009 4:35 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ehyttä ei kannata korjata
Jarmo H
Pyörä: KTMs

Viesti Kirjoittaja Jarmo H »

... tälle tasollekko tämä erinomainen ketju on vaipumassa?
takakura
Pyörä: 690 Rally

Viesti Kirjoittaja takakura »

Itse luen paljon ADV foorumin RR:iä (Ride Report). Jotkut niistä ovat aivan loistavia ja viimeisen päälle
kirjoitettuja. Kera mahtavien kuvien. Yleensä suurin osa lukijoista antaa kehuja ja kannustaa näin raporttien kirjoittajia.
Jos joku on suu väärinpäin ja alkaa soittamaan poskeaan raportin kirjoittajille niin Gadget Boy antaa bänniä.
Niin täälläkin pitäisi tehdä.

Olen lukenut tätäkin teidänkin ketjua ja todennut että hauskaa on pojilla ollut. Jatkakaa vain karjalan kannaksen kurvailijat
raporttien kirjoittelua.

Asia ei tietysti minulle mitenkään kuulu mutta...
Jos joku on vetänyt herneen nenään jostain syystä niin älkää te vetäkö.
-Jos ei oo ihan varma niin kannattaa silti yrittää-
LightSpeed
Pyörä: FE390,12GS

Viesti Kirjoittaja LightSpeed »

EI helvetti sensuuria,eieieieieiieie :shock: siihen ei ole mitään syytä vieläkään,jatketaan niin kuin ennenkin. :P
takakura

LightSpeed kirjoitti:EI helvetti sensuuria,eieieieieiieie :shock: siihen ei ole mitään syytä vieläkään,jatketaan niin kuin ennenkin. :P
Juueisitte. Bandiitille banni vois tehdä hyvää. Sillo se tietää että sitä o rankastu.
Kampi
Pyörä: R1200GSA

Viesti Kirjoittaja Kampi »

No voihan :lol: Kuka nyt hernettä nenäänsä tunkemaan? Kunkku saa hyvää viihdettä aikaan :lol: Medialukutaito ja silleen... Ei sen puoleen että olisin samaa mieltä hänen kanssaan--- ...pikemminkin toista mielipidettä edustan, mutta onhan kuitenkin hauskaa kun joku murtaa sitä entisen presidentin konsensusperiaatetta Kuva
treriksrøysare
takakura

Kampi kirjoitti:No voihan :lol: Kuka nyt hernettä nenäänsä tunkemaan? Kunkku saa hyvää viihdettä aikaan :lol: Medialukutaito ja silleen... Ei sen puoleen että olisin samaa mieltä hänen kanssaan--- ...pikemminkin toista mielipidettä edustan, mutta onhan kuitenkin hauskaa kun joku murtaa sitä entisen presidentin konsensusperiaatetta Kuva
Medialukutaidon allekirjoitan, mutten sitä ettei kannusteta raportin kirjoittajia.
Tai sitten on kyse siitä ettei suomalainen voi kehua toista muutoin kuin *ittuilun kautta. :lol: :lol:
Kampi

takakura kirjoitti:
Kampi kirjoitti:No voihan :lol: Kuka nyt hernettä nenäänsä tunkemaan? Kunkku saa hyvää viihdettä aikaan :lol: Medialukutaito ja silleen... Ei sen puoleen että olisin samaa mieltä hänen kanssaan--- ...pikemminkin toista mielipidettä edustan, mutta onhan kuitenkin hauskaa kun joku murtaa sitä entisen presidentin konsensusperiaatetta Kuva
Medialukutaidon allekirjoitan, mutten sitä ettei kannusteta raportin kirjoittajia.
Tai sitten on kyse siitä ettei suomalainen voi kehua toista muutoin kuin *ittuilun kautta. :lol: :lol:
Kato niitä arvostellaan jotka uskaltaa tehdä Kuva Jos ei tee mitään ei tarvitse pelätä virkavirheitä. Todetaan nyt tähän vielä: puolestani kaikki arvostus (ja kunnioittava) kateus näitä Kannaksenkiertäjiä kohtaan. Jos mahdollista, lähtisin mukaan sinne.
treriksrøysare
Kunkku
Pyörä: Gessu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kunkku »

Vai olisiko parempi tehdä tänne sääntö, jonka mukaan vain samaa mieltä asioista saavat kirjoittaa? Ei tukkeentuisi sieraimet keneltäkään... 8)
Kunkusta sanottua:" Tämän tyyppisiä heppuja, jotka ovat omasta mielestään aina oikeassa on foorumit pullollaan. Pitäisi vaan vaieta tuollaiset häiriköt hiljaisiksi mutta kun ei voi."
jonkko

Kirjoitella pitää,ja monipuolisesti,myös silloin kuin ei ite tykkää asiast.

Mutt tämmönen .......... Pikkulinnut nimittäin lauloivat, että kaluston lisäksi myös miehistö taisi olla ajoittain melko heikossa kunnossa. Vai oltiinko siellä paossa jotain valvovaa silmää, joka ei ulottuisi rajan taakse? .............. On kyll aika vyön alle etenkin jos ei ite ole siin vieressä ollut todistamassa mitä siin tapahtuu :!:

Mä otin ton heti silleen et jätkät olivat siin kännissä ajamassa ku suomessa ei muka uskaltais samaa tehdä :mrgreen:

Noh,jätetään toi uskaltaminen sun muut pois,mutta tosiaan niin toi oli kyll aika alhainen kommentti mun mielest :!: :!: :!:

(jepp,hymiöitä täynnä)
Kampi

jonkko kirjoitti:Mä otin ton heti silleen et jätkät olivat siin kännissä ajamassa ku suomessa ei muka uskaltais samaa tehdä
No nyt kaivataan sitten todisteita.
treriksrøysare
jonkko

Kampi kirjoitti:
jonkko kirjoitti:Mä otin ton heti silleen et jätkät olivat siin kännissä ajamassa ku suomessa ei muka uskaltais samaa tehdä
No nyt kaivataan sitten todisteita.
Eikä kaivata,toi oli vaan miten mä sen otin kuin luin.
Mulla on ihan samaa miten joku ajaa missäkin niin kauan kuin ei ole maantiellä,ja nytt ei vissin edes teitä ollut niin ....

Ja kuin asia ei mulle kuuluu,niin en myös mene kirjoittelee jonnekin jostain papukaijast mitä sanoo sitä sun tätä :!:
Vastaa Viestiin