mks900 kirjoitti:
Tässä on muuten pari videota lauantain spooreilta.
On sellaista aloittelijoiden kohellusta ja hikoilua mutta näkeepähän reitit... jotka oli todella hyvässä kunnossa.
Vai aloittejoiden kohellusta...
- vauhtia pohjoispuolen lenkillä näytti olevan ainakin sen verran että mua pelotti ihan tässä työtuolissa istuessa
freewind kirjoitti:onko ajohaluja ... minulla on ...voisi sitä lähteä tuolla 2t kotkallakin pikku lenkille tikkalan suuntaan ...mutta koska
ps:pieni tankki
Moro,
viikonloppuna voisi onnistua, tai sitten ehkä joku iltakin...
freewind kirjoitti:tuolla bike foorumissa vaihtavat renkaita 25e kappale no:mä voin vaihtaa 2kpl 20e
Terve
Enköhän mä vääntelehdi ne rankaat paikalleen ihan itse. Mun normaali renkaanvaihtotekniikka ei varmaan toimi noilla piikkikumeilla, koska kun olen saanut sen ensimmäisen reunan pois vanteelta ja sisuskumin pois, niin nostan raudoilla toista reunaa vain hieman vanteen ulkopuolelle ja nostan renkaan pystyyn ja painan kumin pois vanteelta polvellani. Normaalisti helppoa ja kivutonta, piikkirenkaalla voi käydä toisin. Tosin olisihan nuo polvisuojat.
Kävin gessulla kurkkaamassa punasuon- ja koirasalmentien risteyksessä ja käännyin takaisin - oikean sylinterin varassa. Upposi niin syvälle, ettei yksin saanut muuten käännettyä. Tämän vuoden eka upotusreissu on tehty.
Aamulla pikkumopo tulille ja takaisin samaan paikkaan. Maha pienenee ja kunto kasvaa.
RTJ kirjoitti:
Tuolla savossa kun ajettiin pikkuteitä a*tolla niin aika petollisessa kunnossa ne vielä on.
Jäätä soran alla eli routa ei ole vielä sulanut.
Riku
Tosi on, yhtäkkiä lähtee veteleen ikään kuin jäätiköllä ja sitten uppoaa syvälle.
Ja niinkuin kaikki tietää - tourance tykkää hyvää. Mutta ei nappuloita raaski karheella asvaltilla kuluttaa,
ennemmin opettelee ajamaan sillä mitä alle sattuu...!?!
Keskiviikkona 6.5. kello aamulla varhain (05:00?) lähtee karavaani(=tai minä) kohti Kalkkua.
Paikanpäällä parhainta huutokauppameininkiä. http://www.millog.fi/sa_kauppa.html
Jäävaraus (eli jos on pakkasyö niin ei myö mennä)
Lähtö Roililta.
En taida jaksaa romuja tonkia, tosin tavarasolikka vois olla pähee kikotin.
Mutta ainahan sitä tampereelle voi lähteä surautteleen.
Eilen kävin katsomassa teiden kuntoa ja olipas hienoa.