Torstaina pitäis yrittää...mek kirjoitti:Torstaina iltapäivällä menen, kurapyöräpaidassa tietysti...
http://www.youtube.com/watch?v=LYXu_qdl2Ro
MP messut 2.-5.2.2012
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- CapoSakke
- Pyörä: ELUKKA 57, ISO ELUKKA 660 RR, CAPO
- Viesti:
Re: MP messut 2.-5.2.2012
Don't ride faster than you guardian angel can fly!
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...
JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...
JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/
-
THA
- Pyörä: Yamaha ja TM
- Viesti:
Siinä tapauksessa vois pelkästä sympatiasta laittaakin korkkarit - ja krakan
No juu, suunnitelmat muuttu, JITESsin tjsp. kans mennään henkilöautolla kimppakyydillä huomenna ja mä sit vaikka hypin sandaaleissani tasajalkaa jonotusajan. Kun ei kertakaikkiaan viitti uida jalkahiessä koko päivää.
No juu, suunnitelmat muuttu, JITESsin tjsp. kans mennään henkilöautolla kimppakyydillä huomenna ja mä sit vaikka hypin sandaaleissani tasajalkaa jonotusajan. Kun ei kertakaikkiaan viitti uida jalkahiessä koko päivää.
- tieto vähentää tuskaa
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
- TM 100jE "rin-tin-tin"
Jaa tulihan tuolla käytyä. oli kerrankin mukava käydä kun oli "ajoissa" paikalla. ei ollut tunkua kun kahden aikaan paineli ovesta sisään, tosin monet vielä viritteli standejä pystyyn.
Kerrankin sai rauhassa katsella, ja oli kokoja vaatteissa jäljellä.
Bikewordin osastolta sattui rotsi tarttumaan mukaan http://www.bikeworld.fi/varusteet-ja-ta ... tiilitakki satasella oli messutarjouksena.
ktm:n freeriden päällä tuli käytyä olisihan se mukavan kevyt mutta vähän perä tipahti kun 100kg hyppäsi päälle.
ei nyt mitään erikoista osunut ainakaan omiin silmiin(ei edes Viiviä) ktm osastolla.
No rotsia lähinnä menin katsomaan joten varsin onnistunut pika pyrähdys.
Kerrankin sai rauhassa katsella, ja oli kokoja vaatteissa jäljellä.
Bikewordin osastolta sattui rotsi tarttumaan mukaan http://www.bikeworld.fi/varusteet-ja-ta ... tiilitakki satasella oli messutarjouksena.
ktm:n freeriden päällä tuli käytyä olisihan se mukavan kevyt mutta vähän perä tipahti kun 100kg hyppäsi päälle.
ei nyt mitään erikoista osunut ainakaan omiin silmiin(ei edes Viiviä) ktm osastolla.
No rotsia lähinnä menin katsomaan joten varsin onnistunut pika pyrähdys.
-
THA
- Viesti:
Messuilla tuli käytyä ja käteen jäi tilaus Hanx'n Päitsipöksyistä. On ne vaan THE KING tohon talvienskaan ja kun vielä sai sopurahaan lyhyempinä, sekä reisitaskut lisättynä niin ei voi pitää pahana kotimaista Oravikoskelaista työtä. Laadun lie jokainen todennut ja tuota palvelua itsellen tarpeellisin muutoksin kannattaa todella käyttää. Kesätakkina mulla on se Heinola-takki kyynärsuojin ja irrotettavin hihoin extroina. Partsin osasto oli ihan typerä, tuootteita vain jokunen ja selkeesti suljettu muilta kuin jm-ehdokeilta, en sit viittinyt jäädä norkoileen kun ne suositteli vaan katteleen kataloogia kun kerta soppari jo on, paskat. Fuhcs'n osastolla oli about kaikki esillä ja paikalla ainakin kaks asiantuntevaa esittelijää. Hussen osastolla en päässy idoliani puhutteleen ens kauden kisapelistä, Sale ja Seistola pyöri taas milloin missäkin. Rikumotorilla on tas kerran huippujan poistoeriä, sinne kantsii poiketa kattoon ainakin IXS, MP-asun suhteen mä en enää taivu kun -75%:kin on ilmenny hintaansa nähden suht paskaks. SE-team'n osastolta kantsii poiketa noukkiin ruuvisarjoja kyytiin, hinta vähintään passeli, eritoten kotari-torx-setti heti mukaan! Kantosen mopo aika helmi, eiku kyylään ja HM:nä sen saa kilpiinkin!
Kahvista saa pulittaa 2,20-2,70 ja se halvin eli aulan pastabaari on sit paras. 6-hallissa heti sisään mennessä on sikahintaset eväät, mutta niiden kolmioleivissä on oikeesti runsaasti kamaa ines, sikahintaan mut silti. Rataa vasta tehtiin, puolet oli vaiheessa ja illan ajot pääosin peruttu, hiukka näykkäs, ei inspiroinu mitään fuck'n-motomuka-cross-ittensä telomista jäädä vahtaan mun porukassa (no oltiin about selvin päin....). Rallisimulaattorissa kantsii käydä, samoin Riku ja Hanx, Nakkilalla hyvin offikamaa sovittaa, Stormilla aika surkee osasto, Kawalla ehkä paras. Kotarit ehkä parhaimmin esillä.
Kahvista saa pulittaa 2,20-2,70 ja se halvin eli aulan pastabaari on sit paras. 6-hallissa heti sisään mennessä on sikahintaset eväät, mutta niiden kolmioleivissä on oikeesti runsaasti kamaa ines, sikahintaan mut silti. Rataa vasta tehtiin, puolet oli vaiheessa ja illan ajot pääosin peruttu, hiukka näykkäs, ei inspiroinu mitään fuck'n-motomuka-cross-ittensä telomista jäädä vahtaan mun porukassa (no oltiin about selvin päin....). Rallisimulaattorissa kantsii käydä, samoin Riku ja Hanx, Nakkilalla hyvin offikamaa sovittaa, Stormilla aika surkee osasto, Kawalla ehkä paras. Kotarit ehkä parhaimmin esillä.
- tieto vähentää tuskaa
- TM 100jE "rin-tin-tin"
- TM 100jE "rin-tin-tin"
- mek
- Pyörä: V-Strom 800 DE
- Viesti:
Gessun uudet keppivetoiset kilpailijat olivat esillä, Triumph Explorereita kaksin kappalein Triumphin osastolla ja Honda Crosstourer Bikeworldin osastolla. Asiallisen oloisia pelejä muuten, mutta laukut ovat molemmissa kyllä ihan lelut ja molemmissa yhtä huono ja heiluva kiinnitys. Gessun Vario-laukut hakkaavat molemmat tukevuudessa 6-0, jopa Super Teneren muka-alulaukut ovat selvästi tukevammat kuin edellä mainituissa.
Rukan osastolta jäi käteen uudet hanskat. Forcefieldin suojavarusteet olivat hyvin esillä, en ole ennen livenä nähnyt. Ostin vaimon takkiin uuden selkäsuojan vaahtomuoviläpyskän tilalle.
Duellin osastolla oli kokeiltavana Scott All Terrain TP -asuja. Kerrankin Adventure-asu, joka istuu myös tällaiselle pitkälle ja hoikalle (188/74), L-koon takki istui erittäin hyvin. Jos en olisi viime kesänä ehtinyt hankkia BMW:n Rallye 2 Prota, niin melko varmaan olisi tuo tullut hankittua. Vaikka Stormin osasto pienehkö olikin, niin Revit Defender GTX -asuja roikkui tangossa. Niiden vakiokoot passaavat tukevammalle kuin nuo Scottit.
Museopyöriä oli esillä runsaasti, myös Off road -kalustoa. Rakennetuissa pyörissä kerrankin myös muita kuin HD:n koneen ympärille tehtyjä.
Edit, Myös Jutakolla oli pieni osasto, Heidenau K60 Scout koossa 150/70-17 oli hypisteltävänä ja saatavuuden pitäisi kuulemma olla kunnossa tulevalla kaudella. Myös vakio K60:siä ja K76:sia oli esillä.
Jossakin siellä varustetaivaassa oli myös aika iso putiikki jossa oli edullisia merinovilla-alusasuja. Pitkä kerrasto muistaakseni alle 30 euroa. Jos meillä kummallakin ei jo olisi kahta merinovillakerrastoa, olisin ostanut.
Rukan osastolta jäi käteen uudet hanskat. Forcefieldin suojavarusteet olivat hyvin esillä, en ole ennen livenä nähnyt. Ostin vaimon takkiin uuden selkäsuojan vaahtomuoviläpyskän tilalle.
Duellin osastolla oli kokeiltavana Scott All Terrain TP -asuja. Kerrankin Adventure-asu, joka istuu myös tällaiselle pitkälle ja hoikalle (188/74), L-koon takki istui erittäin hyvin. Jos en olisi viime kesänä ehtinyt hankkia BMW:n Rallye 2 Prota, niin melko varmaan olisi tuo tullut hankittua. Vaikka Stormin osasto pienehkö olikin, niin Revit Defender GTX -asuja roikkui tangossa. Niiden vakiokoot passaavat tukevammalle kuin nuo Scottit.
Museopyöriä oli esillä runsaasti, myös Off road -kalustoa. Rakennetuissa pyörissä kerrankin myös muita kuin HD:n koneen ympärille tehtyjä.
Edit, Myös Jutakolla oli pieni osasto, Heidenau K60 Scout koossa 150/70-17 oli hypisteltävänä ja saatavuuden pitäisi kuulemma olla kunnossa tulevalla kaudella. Myös vakio K60:siä ja K76:sia oli esillä.
Jossakin siellä varustetaivaassa oli myös aika iso putiikki jossa oli edullisia merinovilla-alusasuja. Pitkä kerrasto muistaakseni alle 30 euroa. Jos meillä kummallakin ei jo olisi kahta merinovillakerrastoa, olisin ostanut.
- Kurahousu
- Pyörä: BMW G 450X, BMW F900GS, BMW R1100GS
Lauantaina BMW:n ständillä kurahousu BMW moottoripyöräkerhoa edustamassa, ainakin aamupäivän. Tulkaa moikkamaan että ei ole tylsää...
On se vaan pirun hyvä että tuli tehtyä reissu jo eilen.. 
http://www.iltasanomat.fi/
60 eurolla oli enskatakin poistomallia Riku Motorilla, mutta ei löytyny miesten kokoa..*.
http://www.iltasanomat.fi/
60 eurolla oli enskatakin poistomallia Riku Motorilla, mutta ei löytyny miesten kokoa..*.
DR650 SEW+RM 250+Pappatunturi 1973+ Solifer SM 1980
- Lerssi
- Pyörä: KTM 1290 Adventure
Nämä Suomalaiset "messutarjoukset" on kyllä mainioita
Tuokin all-terrain takki on 51€ halvempi lähtöhinnaltaan FC-motolla.
Mutta huomenna teen kuitenkin pikkusikunoissa elämäni kauppoja...
Tuokin all-terrain takki on 51€ halvempi lähtöhinnaltaan FC-motolla.
Mutta huomenna teen kuitenkin pikkusikunoissa elämäni kauppoja...
Eihän sitä kukhan jaksa!
Messut tuli nähtyä. Mukaan tuli Ortlieb kuivapussi sellanen vähän roukempi malli ja jotain pikku kilkettä.Klimin ajopukua tuli hypisteltyä mut näil Klimin edustajilla tuntu olevan senverran tärkeitä puheluita,etteivät olleet kiinnostuneita esittelemään/kehumaan tuotteitaan,vaik pariin otteeseen kävin norkoilemassa. Kylmätyyppejä tuli otettua ja mukavimmalta näistä tuntu/vaikutti Bmw f 800gs.Vois vaik joskus harkita. Keli oli jo mennessä hanurista ja turun motari poikki jo 09.30 kehä 3:n jälkeen mut ei haitannu,ku muutenkin oisin menny Tuusulantien kautta.Kiva ku tuli käytyä,et pääsee välil irtautumaan kotioloista.
Any bike can be taken off road. The question is:
How much fun did you have doing it
How much fun did you have doing it
- kurapyörä
- Pyörä: Africa twin 750
Itse en pääsekään lähteen koko mp messuille ja olisi nyt ylimääräisenä olevat 2 kutsukorttia (ei käy la) jos joku haluu saa vaikka ilmaiseksi hakea pois ovat kangasalla harjunsalossa
hannu76(ät)gmail.com
045-1212579
hannu76(ät)gmail.com
045-1212579
Viimeksi muokannut kurapyörä, La Helmi 04, 2012 12:55 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kyllähän se siitä olisi pitänyt mennä lisää mutaa tekee gutaa..
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
Tänään tuli käytyä Harrikoita ihmettelemässä.
Poika kun on innostunut Sportsteria hankkimaan.
Sai MP-kortin viime syksynä.
Itse ostin Finsvala Tundra hupun messuhintaan. Vaikuttaa tosi hyvältä talvikäyttöön.
Pikku vinkki narikkamaksuista säästämiseen: Siellä messuhallissa on kolmessa paikassa säilytyslokeroita. Ensimmäinen on siinä pääsisäänkäyntihallissa vasemmalla vessojen vieressä. Säilytyslokero maksaa 2.- euroa ja narikkamaksu on 2.5.- euroa per takki.
Lokeroon mahtuu monta takkia ja muutakin.
Yllättäen niitä lokeroita on aika hyvin vapaana.
Tänään laitettiin koko porukan, 3 henkeä, kamat ( kaksi reppua ja takit yms. ) sinne lokeroon. Säästyi 5.50 euroa.
Pekka

Poika kun on innostunut Sportsteria hankkimaan.
Sai MP-kortin viime syksynä.
Itse ostin Finsvala Tundra hupun messuhintaan. Vaikuttaa tosi hyvältä talvikäyttöön.
Pikku vinkki narikkamaksuista säästämiseen: Siellä messuhallissa on kolmessa paikassa säilytyslokeroita. Ensimmäinen on siinä pääsisäänkäyntihallissa vasemmalla vessojen vieressä. Säilytyslokero maksaa 2.- euroa ja narikkamaksu on 2.5.- euroa per takki.
Lokeroon mahtuu monta takkia ja muutakin.
Yllättäen niitä lokeroita on aika hyvin vapaana.
Tänään laitettiin koko porukan, 3 henkeä, kamat ( kaksi reppua ja takit yms. ) sinne lokeroon. Säästyi 5.50 euroa.
Pekka
Sunnuntaina menossa ,jos kaikki romut on saatu raivattua sisäänmenoteiltä 
POIKITTAISETHYRRÄVOIMATKAATAVATPYÖRÄNSATUNNAISESTI
-
THA
- Viesti:
Pekka, ottaa repun selkään. Mä kun en välitä muovipusseja käsissä kanniskella vaan kuljen mieluummin kädet vapaana, menee siihen samaan reppuun se takkikin. Ainoo kerta kun mulla on takki kadonnut oli just vuosia sitten samasessa messukeskuksessa. Lapulla löytyi kyllä takki, noin suunnilleenn 30 numeroa mulle liian suuri, kivenkovaan oli sällillä narikassa otsaa väittää sitä mun takiks 
- tieto vähentää tuskaa
- TM 100jE "rin-tin-tin"
- TM 100jE "rin-tin-tin"
No tuossahan sen juuri huomaa, että ei sinne narikkaan mitään kannata jättää. Säilytyslokeroon vaan kaikki turhaan kannettava rompe.THA kirjoitti:Pekka, ottaa repun selkään. Mä kun en välitä muovipusseja käsissä kanniskella vaan kuljen mieluummin kädet vapaana, menee siihen samaan reppuun se takkikin. Ainoo kerta kun mulla on takki kadonnut oli just vuosia sitten samasessa messukeskuksessa. Lapulla löytyi kyllä takki, noin suunnilleenn 30 numeroa mulle liian suuri, kivenkovaan oli sällillä narikassa otsaa väittää sitä mun takiks
Itse kanniskelin messuilla Kawasakin muovikassia vaikka Bemarin paperikassikin olisi ollut tarjolla. Se Bemarin kassi ei vain oikein sovi roskapussiksi, koska oli aika kummallisen muotoinen, joten valitsin sen muovikassin. Ei tarvitse ostaa muovikassia kaupasta.
Pekka
-
jaa
- Pyörä: Paree ettei näy, ettei leimata
Itellä ei ollu noin hyviä kokemuksia messuista. Visiirillisiä crossipottia yritin päästä kokeilemaan. Kuutta eri mallia kysyin ja yhdestä löytyi muu kuin "lasten" kokoja. Muissa, ei oo, tulee parin viikon päästä edes suomeen tai oli jo menny. Ja lasten koolla tarkoitan kaikkia alle 60... Kokeilin useampaakin adventure takkia. Otti vaikka kuinka ison, niin aina lakkaa veri kiertämästä sormissa kun puristaa kainalosta. Ei voi vaan ymmärtää. Toki ylipainoa on, mutta en mä nyt niin iso kaveri ole. No, Sweepiltä löyty vähän sen tyylinen. Arvatkaa tehdäänkö siihen housuja... Sinisalon enska takkia kyselin, alehinnaksi tarjottiin samaa mikä on kaikissa verkkokaupoissa vaikka kuinka tinkasi. No kysymään onko samaa väriä sekä takkia & housuja hyllyssä... No, voitte arvata vastauksen.
No, aattelin että uskaltaisiko sitä mennä pahottamaan mielensä Rukan osastolle ja kyselemään & kokeilemaan vaikka kuinka sivelin tyhjällä lompakolla otsaa. Kyselin parasta pukua adventure ajeluun. Löytyhän yksi malli ja useita kokoja. Arvatkaa oliko mun kokoa. Myyjä toivotti tulemaan liikkeeseen käymään... En edes viittiny kysyä mihin liikkeeseen. Noita kun täällä Raumalla on niin pirusti. Tai on, yksi mutta vittuilua kuulee ihan ilmaseksi jo kotona ja töissä, joten miksi maksaakin siitä.
Ja miksi, oi miksi sinne pitää palkata myyjiä pelkän muodollisuuden pätevyyden takia? Joka jumalan käänteessä mun hihassa roikku vain niitä. Lukiko mun ottassa, toi ostaa ihan mitä tahansa kuhan vaan hymyilee ja lirkuttelee? Ihan sama jos olis ite lukenut tuotekuvastoa kun ei teidetty tuon taivaallista mistään tai aina joka välissä piti mennä kysymään siltä ainoalta joka tiesi jotain. Ei sillä myyjän ulkomuodolla ole mulle merkitystä, kuhan se vaan oikeasti on kiinnostunu asiakkaan tarpeesta, on hanakka myymään ja tietää tuotteesta muuta ku minkä värinen se on tai meillä voi saada messuilla vähän alennusta...
No pyörät oli hienoja kuten aina, joten jäi sitä jotain positiivistakin käteen.
No, aattelin että uskaltaisiko sitä mennä pahottamaan mielensä Rukan osastolle ja kyselemään & kokeilemaan vaikka kuinka sivelin tyhjällä lompakolla otsaa. Kyselin parasta pukua adventure ajeluun. Löytyhän yksi malli ja useita kokoja. Arvatkaa oliko mun kokoa. Myyjä toivotti tulemaan liikkeeseen käymään... En edes viittiny kysyä mihin liikkeeseen. Noita kun täällä Raumalla on niin pirusti. Tai on, yksi mutta vittuilua kuulee ihan ilmaseksi jo kotona ja töissä, joten miksi maksaakin siitä.
Ja miksi, oi miksi sinne pitää palkata myyjiä pelkän muodollisuuden pätevyyden takia? Joka jumalan käänteessä mun hihassa roikku vain niitä. Lukiko mun ottassa, toi ostaa ihan mitä tahansa kuhan vaan hymyilee ja lirkuttelee? Ihan sama jos olis ite lukenut tuotekuvastoa kun ei teidetty tuon taivaallista mistään tai aina joka välissä piti mennä kysymään siltä ainoalta joka tiesi jotain. Ei sillä myyjän ulkomuodolla ole mulle merkitystä, kuhan se vaan oikeasti on kiinnostunu asiakkaan tarpeesta, on hanakka myymään ja tietää tuotteesta muuta ku minkä värinen se on tai meillä voi saada messuilla vähän alennusta...
No pyörät oli hienoja kuten aina, joten jäi sitä jotain positiivistakin käteen.