Vahingossa minä aloitin lukea tämä juttu ensimmäisesatä sivusta ja huomasin että me olemme kutsuneet Ouluun. Mutta pitkä aika on mennyt ja isäntä on kerinnyt muuttaa Saksaan. No tämä kesä teemme parempi...
Sunnuntai olis ehkä parempi päivä,ketä on tulossa ja miltä suunnalta
jotta voitais suunnitellä lähtöpaikka?Lähtöaika klo.10.00 muuten ei ehdi minnekkään eikä mistää takaisin
nappularenkaat olis hyvä olla alla nyt kun on satanutkin.reittiä en ole sen kummemmin suunnitellut mutta eiköhän jotain polkuakin löydy.gps/gt-kartta auttaa.
Makkaratkin vois jossain kodalla paistella tai erähenkiseen tapaan syödä pizzat sopivasti osuvan kojun kohdalla.
paripyörä härveleitä joutuu luultavasti väistelemään aika rankasti joten mitää reikäpää kyyttiä ei mennä...
Valitettavasti minä olen töissä täma viikonloppu, ja seuraava viikonloppu minä olen matkalla (moottoripyörällä). Mutta olen tosiaan kiinnostunut porukka-ajosta jos te olette menossa joku toinen kerta.
Joo, mutta ikävä kyllä en ehdi kuin muutaman tunnin. Eli 11-15 En ole ikävä kyllä aukaissut tietokonetta pariin päivään niin että tämä tulee nyt vähän myöhään voisi kuvitella. Käytännössä tämä on siis huomenna sunnuntaina.