Kaenuulaesten kokkoonkuhtu ja ilimottautumistopikki

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
timo58
Viestit: 77
Liittynyt: Ti Touko 03, 2005 2:29 pm

Datakaapeli

Viesti Kirjoittaja timo58 »

Juhis

Oliko sulla meridian:oin datakaapeli. koeilin omalla mutta en saa yhteytt. Jää reitti lataamatta :((.

-timo
Viimeksi muokannut timo58, Ke Kesä 04, 2008 1:21 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Soraa sen soisi olla"
Torsti
Viestit: 543
Liittynyt: Ke Elo 01, 2007 11:10 pm
Pyörä: DL1000

Viesti Kirjoittaja Torsti »

Moro. Valitettavasti en päässyt paikalle Ruuhijärvelle tai ajelulle tänään. Nähdään viimeistään ensi torstaina, mikäli mitään yhtäkkistä estettä ei tule.
Avatar
Coroner
Viestit: 328
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:26 am
Pyörä: Myyty..
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja Coroner »

Ei hätää, tulet mukaan kunhan kerkiät. Eikä meillä eilenkään ollut edes hauskaa, kuten ilmeistä saattaa päätellä! Tämähän on vakava harrastus eikä mitään hauskanpitoa!! :wink:

-J-

Kuva
On-road, Off-road, No-road, anything goes!
Avatar
juhis
Viestit: 25
Liittynyt: Ke Loka 13, 2004 8:03 am
Pyörä: TDM900, Honda CR125
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja juhis »

Joo, en viittinykkään lähteä. Puutuu tuo oikea käsi näköjään tosi nopeasti. Tätä ne remonttihommat tietää :(

Täytyy koittaa parannella se kuntoon.
Ei jammulla sentään kuuhun mennä!
Torsti
Viestit: 543
Liittynyt: Ke Elo 01, 2007 11:10 pm
Pyörä: DL1000

Viesti Kirjoittaja Torsti »

Coroner kirjoitti:Ei hätää, tulet mukaan kunhan kerkiät. Eikä meillä eilenkään ollut edes hauskaa, kuten ilmeistä saattaa päätellä! Tämähän on vakava harrastus eikä mitään hauskanpitoa!! :wink:

-J-
Missäpäin kävitte?
Torsti
Viestit: 543
Liittynyt: Ke Elo 01, 2007 11:10 pm
Pyörä: DL1000

Viesti Kirjoittaja Torsti »

Löytyykö kiinnostuneita mopoilijoita Vuosanka-viikonloppuun? Perjantai olisi saunomista ja reittien suunnittelua, lauantai ajelua ja sunnuntai poistumista. Vuosangasta löytyy kaikkea kovapohjaisesta tiestä lälliin.

Kohderyhmänä olisivat ensisijaisesti Kainuulaiset moponsotkijat, koska majoittuminen Vuosangan ampuma-alueella rajaa osallistujien maksimimäärän minun ja jama2200:n lisäksi 12:a.
Pyytäisin kiinnostuneita ilmoittautumaan minulla yksityisviestillä, jotta voisin kartoittaa varauksen kannattavuutta.
Viimeksi muokannut Torsti, Ti Kesä 03, 2008 12:56 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Torsti
Viestit: 543
Liittynyt: Ke Elo 01, 2007 11:10 pm
Pyörä: DL1000

Viesti Kirjoittaja Torsti »

Torsti kirjoitti:Löytyykö kiinnostuneita mopoilijoita Vuosanka-viikonloppuun? Perjantai olisi saunomista ja reittien suunnittelua, lauantai ajelua ja sunnuntai poistumista. Vuosangasta löytyy kaikkea kovapohjaisesta tiestä lälliin.

Kohderyhmänä olisivat ensisijaisesti Kainuulaiset moponsotkijat, koska majoittuminen Vuosangan ampuma-alueella rajaa osallistujien maksimimäärän minun ja jama2200:n lisäksi 12:a.
Pyytäisin kiinnostuneita ilmoittautumaan minulla yksityisviestillä, jotta voisin kartoittaa varauksen kannattavuutta.
5.-6.7 vaikuttaisi paremmalta ajalta. Lähdetään siitä liikkeelle edellämainitun sijaan.
Viimeksi muokannut Torsti, Ti Kesä 03, 2008 12:56 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Torsti
Viestit: 543
Liittynyt: Ke Elo 01, 2007 11:10 pm
Pyörä: DL1000

Viesti Kirjoittaja Torsti »

Tässä vaiheessa (2.6) ilmoittautuneita
Torsti
jama2200
tenere
Coroner
timo58
Avatar
timo58
Viestit: 77
Liittynyt: Ti Touko 03, 2005 2:29 pm

torstai 5.6 ajelu

Viesti Kirjoittaja timo58 »

moi

Sain Coroner:lta kaapelin lainaan, mikä toimi :P . Sain reitin tehtyä ja siirrettyä gps:lle :)))

Mennään Puikkokoskelle, tapaaminen ns Öljymäellä eli ennen 5-tieltä
Paltamoon kääntymistä (siis Kajaanista päin ajatellen) on vasemmalla
SHELL, niin siellä klo 18:30 :twisted:

http://maps.google.fi/?ie=UTF8&ll=64.31 ... 28238&z=15

-timo
"Soraa sen soisi olla"
Avatar
Coroner
Viestit: 328
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:26 am
Pyörä: Myyty..
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja Coroner »

Mennään vaan! Hyvä jos kaapeli toimi, osataan sitten poiskin.. :wink: Vääntäydymme paikalle, minä ja Terhonaattori. Nyt tehdään sitten
samalla uusien akkujen kestotesti Magellanissa. Otan kennot laturista lähtiessä, katsotaan miten kauan kestävät.. :twisted:

-J-
On-road, Off-road, No-road, anything goes!
Torsti
Viestit: 543
Liittynyt: Ke Elo 01, 2007 11:10 pm
Pyörä: DL1000

Re: torstai 5.6 ajelu

Viesti Kirjoittaja Torsti »

timo58 kirjoitti:moi

Sain Coroner:lta kaapelin lainaan, mikä toimi :P . Sain reitin tehtyä ja siirrettyä gps:lle :)))

Mennään Puikkokoskelle, tapaaminen ns Öljymäellä eli ennen 5-tieltä
Paltamoon kääntymistä (siis Kajaanista päin ajatellen) on vasemmalla
SHELL, niin siellä klo 18:30 :twisted:

http://maps.google.fi/?ie=UTF8&ll=64.31 ... 28238&z=15

-timo
Yritän raahautua paikalle. Minkälaista ajoalustaa ja kuinka pitkästi olisi tarjolla?
Avatar
Coroner
Viestit: 328
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:26 am
Pyörä: Myyty..
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja Coroner »

Viimeksi mittariin tuli reilu 90km, niille kulmille arvelisin nytkin menevän. Reitin tekijä osannee sanoa tarkemmin?! Ja ihan ajettavia
teitä pitkin, keskivauhti taisi olla jossain neljän-viidenkympin tienoilla. Jätetään upottamiset myöhempään kesään, nyt ei
ole vielä tarpeeksi hyttysiä nostajien kaveriksi.. :wink:

-J-
On-road, Off-road, No-road, anything goes!
Avatar
timo58
Viestit: 77
Liittynyt: Ti Touko 03, 2005 2:29 pm

Viesti Kirjoittaja timo58 »

Karkeasti reitti öljymäeltä puikkokosken alueella 40 km, paluu syrjäreittejä n.40 km. tarkennan vielä reittejä. Tiet ok sorateitä, jotkut osat hieman pehmeitä (JOS EI KELIRIKKOJA :twisted: )

-timo
"Soraa sen soisi olla"
make 48
Viestit: 33
Liittynyt: La Kesä 16, 2007 10:54 am
Pyörä: Yamaha Tenere XT600Z 3AJ
Paikkakunta: Sukeva

Viesti Kirjoittaja make 48 »

Coroner kirjoitti:Viimeksi mittariin tuli reilu 90km, niille kulmille arvelisin nytkin menevän. Reitin tekijä osannee sanoa tarkemmin?! Ja ihan ajettavia
teitä pitkin, keskivauhti taisi olla jossain neljän-viidenkympin tienoilla. Jätetään upottamiset myöhempään kesään, nyt ei
ole vielä tarpeeksi hyttysiä nostajien kaveriksi.. :wink:

-J-
Täältä Savon puolelta tuli viimeksi 170km.Vaari jättää Puikkokosken reissun väliin tällä kertaa. Pitäkää hauskaa!
make
tenere
Viestit: 79
Liittynyt: To Maalis 09, 2006 3:10 pm
Pyörä: TDM850
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja tenere »

Voisin tuon puikkokosken osuuden ajella mukana.
Jättäydyn porukasta, kun lähdette ajamaan Kajaania kohti.
Vastaa Viestiin