HarMi kirjoitti:En ollut mukana, mutta kyllä Porkkalanniemeltä löytyy muutama nuotiopaikka ja keittokatos.
Tuosta kartastahan se paikka löytyy. Kiitos.
No nyt kuitenkin tytär ei pääsekään mukaan, joten makkaranpaistot jää varmaan väliin.
Pitää mennä sinne joskus toisella kertaa.
Heh.. Käännytys-vammaisia ja kilpailevia konnia
Hyvä meiniki.
Minä ajattelin kertoa teille etujaloilla ajamisesta, käsien romahtamisesta ja kurvamuurahaisen paradoksista.
Sain just varmistuksen että rata on käytössämme klo. 12.00 alkaen. Olisin mielissäni jos porukat pääsee tulemaan vaikka hiukan etuajassa koska radalle on kuulemma routa nostanut kolme kiveä, jotka ehkä taisin hiukan melkein mennä lupaamaan kaivaa porukalla pois, siinä toivossa että saamme riehua radalla toisenkin kerran.
Keli näyttää suosivan ja rata ehkä pölyinen joten kuuma siellä varmaan tulee. Ottakaa simaa mukaan.
Tuli taas kokeiltua se teoria, että lisää vaan kaasua niin kyllä se pyörä hoitaa itse itsensä. Jarrujahan mulla ei ollut takapyörässä ollenkaan ( Kun ne on jotenkin sököt ) , joten mitä sitä turhaa jarruttelemaan.
Ne radan urat oli aika haastavia, mutta täysillä vaan eteenpäin.
Ja Rallimaailman Raimo Virtanen hoiti palvelutkin mainiosti. http://rallimaailma.com/index.php?m=etusivu
Suosittelen paikkaa yritysystävilleni, yritystapahtumien järjestämiseen.
Pekka
Viimeksi muokannut Pekkavee, Su Touko 04, 2008 7:41 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kiitetään nyt vielä näin virtuaalisestikin järjestänyttä tahoa sekä rallimaailmaa. Ja erityiskiitokset niille jotka pelasti mut raiskaavan Suzukin alta. En olis yksin päässyt.
Jalkatappi vääntyi ja nyt on jo vähän paikatkin hellinä (ja niska paloi auringossa).
Uudestaan vaan heti kun on seuraava mahdollisuus. (ajamaan, ei suzukin alle)